[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Sprężyny w Galancie EA
vego2509 - 20-11-2014, 08:30
Kurde... To teraz zapytam tak:
Amorki nowe z tyłu, sprężyny nowe 4 szt. - czy do takiego zestawu będę musiał coś dokupić jeszcze bądź czy będę musiał jechać na warsztat żeby coś ustawiać?
eremita - 20-11-2014, 08:45
vego2509 napisał/a: | Kurde... To teraz zapytam tak:
Amorki nowe z tyłu, sprężyny nowe 4 szt. - czy do takiego zestawu będę musiał coś dokupić jeszcze bądź czy będę musiał jechać na warsztat żeby coś ustawiać? |
Po rozebraniu okaże czy do wymiany nie są odboje, osłona czy ewentualnie mocowanie amora
Jak dla mnie po każdym grzebaniu w zawieszeniu powinna być zrobiona geometria
vego2509 - 20-11-2014, 09:16
Też tak właśnie pomyślałem, że coś trzeba będzie zrobić z tego względu, że z przodu góra kół jakby była trochę wypchnięta na zewnątrz...
franek 30 - 21-11-2014, 22:34
jak góra kół wypchnięta na zewnątrz to kąty będą do poprawy.
vego2509 - 25-11-2014, 08:16
A coś do wymiany będzie czy tylko do ustawienia? bo będę chciał sprężyny zmienić i amorki (ale to z tyłu na razie) i nie wiem czy szykować gotówkę jeszcze na coś czy nie
PIOTR_FOTO - 25-11-2014, 12:46
Ja z kolei chciałbym odświeżyć temat założenia przednich sprężyn na tył. U mnie np. za tabliczce znamionowej jest:maks. obciążenie przedniej osi 950kg maks. obciążenie tylnej osi 910 kg .
Teraz jak dodam te ok. 40kg na zatankowaną butlę z gazem to aby zachować odpowiednią sztywność tylnego zawieszenia można, przynajmniej teoretycznie, zastosować przednią sprężynę i powinno wszystko być ok. Mam tu na myśli kombi z LPG.
vego2509 - 13-12-2014, 14:45
Ma ktoś na sprzedaż sprężyny obniżające? Albo kogoś zna kto ma?
polaff - 13-12-2014, 15:14
Tu masz na naszym forum:
http://forum.mitsumaniaki...7efa20e#1360173
vego2509 - 13-12-2014, 15:29
Widziałem już to ogłoszenie niestety ja potrzebuję kompletu
Maximus1005 - 13-12-2014, 17:42
vego2509, ale chcesz komplet do kombi czy do sedana?
vego2509 - 13-12-2014, 17:52
Do sedana
Przy okazji takie powiadomienie:
Poszukuję sprężyn obniżających:
komplet (oczywiście używane)
lub na przód (kolega z forum ma na tył eibach -30) - więc jeśli ktos ma na przód to niech się odezwie
findu - 09-01-2015, 17:33
Hello, trochę kotlet ale mam totalny nic w głowie po 30 stronach tematu. Mianowicie wersja v6 2,5 sedan i Man do wymiany amory i sprężyny z tylu. Z racji że mam lpg 38L w bagażniku i zawsze woze z sobą kolo plus trochę betow firmowych auto już jest nisko A jak ktos jeszcze wsiadzie do tylu albo zapne przyczepę ( w sezonie letnim praktycznie każdy weekend dwuosiowa z 400kg ładunku) to już wogole robi mi się z gala citroen. Wyczytalem trzy sposoby, wzmocnione sprężyny na tył (270 zł szuka firmy kilen albo podobnie) sprężyny z paska b4(70zł szuka) lub przednie, tutaj opcja albo ciąć oryginalne (100 zł szuka Monroe) bądź kupić obnizane, a wtedy to już jakie to nie wiem:/ -30/-40?? Czy może mi ktoś podpowiedzieć co zrobić w mojej sytuacji, wygląd lekko offroad i twarda zawiecha mi nie przeszkadza, potrzebuje tego auta głównie do jazdy, do właśnie mam siebie help plz
sveno - 09-01-2015, 18:33
daj przednie Eibacha na tył i będziesz Pan zadowolony. Nie stoi wysoko, ale i nie siada przy załadunku.
findu - 09-01-2015, 19:37
Namierzylem coś takiego
http://olx.pl/i2/oferta/s...D5-ID84TFw.html
Da rady czy to jednak nie to? gość twierdzi że to -40 i twierdzi że dużo nie ma przelatane, czy jednak kupić nowe??
Hugo - 09-01-2015, 22:28
findu, nie mogę odpisywać na prywatne wiadomości.
findu napisał/a: | http://olx.pl/i2/oferta/s...D5-ID84TFw.html | Po kolorze i wyglądzie napisów są to chyba H&R-y -40 mm. Myślę, że będzie na nich OK.
|
|
|