To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Sedan czy Sportback

sla - 04-09-2010, 19:53

Co do ceny faktycznej to okaże się po przeglądzie, w to co podają przed nie należy do końca wierzyć. Sama robocizna powinna kosztować podobnie, roznice są w cenach wymienianych podczas przegladu części( np.pokrzywisz tarcze i będzie zonk) Ceny przeglądu aurisa i yaris też są podobne, adekwatne do segmentu B i C, czyli aut w miarę tanich, skok zaczyna się stopień wyżej.
jac napisał/a:

2. mowilem ze w mitsu jest stosunkowo niedrogo.

Szczerze mówiąc przez 11 lat serwisowania dwóch Lancerów nie odniosłem takiego wrazenia .
Trzepali mnie niźle, niezaleznie od ASO.

jac - 04-09-2010, 20:44

sla napisał/a:

Szczerze mówiąc przez 11 lat serwisowania dwóch Lancerów nie odniosłem takiego wrazenia .
Trzepali mnie niźle, niezaleznie od ASO.


drogo - tanio, pojecie ceny jest calkowicie subiektywnym odczuciem

sla - 05-09-2010, 13:21

Trzeba było to powiedzieć koledze mającemu Volvo może by przestał narzekać :lol:
jac - 05-09-2010, 14:07

Niestety sa choroby uleczalne i nieuleczalne.
W jego przypadku choroba jest nieuleczalna, ale ale chyba podobnie jak w naszym - kazdy rozpisuje sie jakie te nasze Lancerki sa urokliwe i bezawaryjne, sedany lepsze, SB-ki lepsze i ciagniemy te dyskusje, ktore jak moja zona zobaczyla kilka wpisow to okreslila je jednym zdaniem: forum chorych maniakow ;-) ale najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, ze nam, tzn uzytkownikom tego forum jest z tym dobrze ;-)

gzesiolek - 05-09-2010, 15:38

jac, jakbys nie zauwazyl to jednym z wiekszych topicow jest "Moj pierwszy problem z Lancerem" ;) wiec az tak sie tutaj nie "onanizujemy" ;)
jac - 05-09-2010, 16:09

gzesiolek napisał/a:
jac, jakbys nie zauwazyl to jednym z wiekszych topicow jest "Moj pierwszy problem z Lancerem" ;) wiec az tak sie tutaj nie "onanizujemy" ;)


nobody's perfect ;-)

jaca71 - 05-09-2010, 17:12

gzesiolek napisał/a:
jac, jakbys nie zauwazyl to jednym z wiekszych topicow jest "Moj pierwszy problem z Lancerem" ;) wiec az tak sie tutaj nie "onanizujemy" ;)

Kiedy ostatni raz dogłębnie czytałeś ten wątek? Jak będziesz miał czas to przeczytaj wypunktuj usterki (pierwsze problemy) i się zdziwisz jakie są częste i jak bardzo poważne ;) :P

mjsystem - 05-09-2010, 21:02

Wracając do tematu to napiszę krótko: SB ma homologację i wszystko jasne, reszta to sprawa gustu a o tym, wiadomo, się nie....
jac - 05-09-2010, 23:07

mjsystem napisał/a:
SB ma homologację .


ale o co chodzi? :dontknow:

Trik - 06-09-2010, 00:41

jac napisał/a:
ale o co chodzi?

No że możesz sobie VAT pełen odpisać. Tzn że SB może mieć kratkę i spełniać jakieś tam wzorki. :roll: Nie każdy jeden oczywiście. :wink:

jac - 06-09-2010, 19:08

Trik napisał/a:
jac napisał/a:
ale o co chodzi?

No że możesz sobie VAT pełen odpisać. Tzn że SB może mieć kratkę i spełniać jakieś tam wzorki. :roll: Nie każdy jeden oczywiście. :wink:


teraz wszystko jasne, nie wychwycilem skrotu myslowego ;-) ale ale ja tez kupilem lancerka w wersji NETTO ale to dlatego ze wywiozlem go za granice i tam zarejestrowalem gdzie aktualnie mieszkam.

sla - 06-09-2010, 20:57

To trochę Ci się niewygodnie jeździ przez tą oszczedność, a co ze światłami, musiałeś naklejać na nie specjalne naklejki zmieniające oświetlenie. Ja jak mieszkałem w Londynie to w służbowym samochodzie z kierownicą po prawej stronie, gdy jechałem do Francji to musiałem za każdym razem coś takiego naklejać.
jac - 06-09-2010, 22:34

sla napisał/a:
To trochę Ci się niewygodnie jeździ przez tą oszczedność, a co ze światłami, musiałeś naklejać na nie specjalne naklejki zmieniające oświetlenie. Ja jak mieszkałem w Londynie to w służbowym samochodzie z kierownicą po prawej stronie, gdy jechałem do Francji to musiałem za każdym razem coś takiego naklejać.


z ta niewygoda to czysta teoria, moj ma kierownice po "normalnej" stronie, sluzbowy passek rowniez i nie odczuwam zadnej roznicy w jezdzie - przy krawezniku ;-) , wjezdzajac do europy kontynentalnej przestawiam sie naturalnie. powiem wiecej, zaluje ze nie mozna u nas w kraju rejestrowac samochodow z kierownica po prawej stronie bo juz bym jezdzil Mercem CLS ......

Jezeli zas chodzi o swiatla to teoretycznie powinienem, jednak przy rejestracji nikt tego ode mnie nie wymagal a MOT-u juz nie bede przechodzic bo w przyszlym roku koncze swoja przygode z UK, jedyne co zrobilem to delikatnie obnizylem lampy natomiast w passacie mam swiatelka rowniez normalnie i przeglady przechodzi spiewajaco. Oczywiscie wszystko moze sie zmienic jak spotkam jakiegos upierdliwego policjanta, wowczas pozostaje tylko sila negocjacji ;-)

Marian_K - 07-09-2010, 09:27

jac napisał/a:
z ta niewygoda to czysta teoria, moj ma kierownice po "normalnej" stronie, sluzbowy passek rowniez i nie odczuwam zadnej roznicy w jezdzie
Zwłaszcza przy wyprzedzaniu?????

Pozdrawiam!

jac - 07-09-2010, 12:04

Marian_K napisał/a:
Zwłaszcza przy wyprzedzaniu?????

Pozdrawiam!


Na autostradzie, podkreslam nie ma zadnego znaczenia po ktorej stronie masz kierownice, a w miescie sporadycznie kogos wyprzedzam bo...... mowiac ogolnie anglicy posiadaja troszke inna kulture jazdy, diametralnie odbiegajaca od naszej polskiej ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group