To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Amortyzatory.

zbigniew i syn - 23-10-2010, 16:36

z mojej obszernej wiedzy ktora uzyskalem od producenta amorkow kyb to 341213 sa miekkie a model 341241 sa bardziej sztywne na wieksze obciazenia ,moja propozycja to te twardsze zakladac powinny dluzej wytrzymac a cena nie jest duzo wieksza ,a i wezcie pod uwage ze oryginalne czesci dlugo zachowuja sprawnosc a te zamienniki sa jakie sa gdyby wytrzymywaly po 5lat to by firmy produkujace je zbankrutowaly wszystko ma przewidziana z gory zywotnosc aby zachowac ciaglosc sprzedazy ,pozdrawiam

edit

Krzyzak - 23-10-2010, 19:25

Hugo napisał/a:
A ma ktoś z Was u siebie na tyle amortyzatory Monroe?

Carisma z fabryki z takimi wyjeżdżała - i dopóki się ich na KYB nie zmieniło, to stuków tylnego zawieszenia nie dało się wyeliminować.
Dla mnie Monroe to padaczka i u siebie bym nie zamontował. Jednak każda firma robi postępy...

Hugo - 23-10-2010, 20:23

Krzyzak napisał/a:
Carisma z fabryki z takimi wyjeżdżała - i dopóki się ich na KYB nie zmieniło, to stuków tylnego zawieszenia nie dało się wyeliminować.
Dla mnie Monroe to padaczka i u siebie bym nie zamontował. Jednak każda firma robi postępy...
No to chyba nie kupię, ale dziwne, że nowe stukały.
marcinzam - 24-10-2010, 09:40

słyszeliście o takiej firmie , niby na uszczelkach nok ?
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories

syciak - 24-10-2010, 22:10

Znalazłem na Allegro coś takiego http://moto.allegro.pl/sh...2+wys%C5%82any.

Zadałem mu pytanie, czy amorki są Made in Japan?
Jeżeli tak to cena wydaje się interesująca.

Dodane: Gość odpisał że są produkcji Japan :D

Chyba zaryzykuje i kupie

fj_mike - 24-10-2010, 22:13

syciak napisał/a:
Zadałem mu pytanie, czy amorki są Made in Japan?

Zapewne. Nie ma za to tylnych Made In Japan

Owczar - 24-10-2010, 22:50

Jeszcze niedawno były... Ja zamówiłem na allegro i dostałem jeden MinJ a drugi MinCz.
Tomii - 25-10-2010, 21:57

syciak napisał/a:
Znalazłem na Allegro coś takiego http://moto.allegro.pl/sh...2+wys%C5%82any.

Zadałem mu pytanie, czy amorki są Made in Japan?
Jeżeli tak to cena wydaje się interesująca.

Dodane: Gość odpisał że są produkcji Japan :D

Chyba zaryzykuje i kupie


ja od niego kupiłem i są made in japan :)

syciak - 26-10-2010, 10:31

Tomii napisał/a:


ja od niego kupiłem i są made in japan :)


A jakie wrażenia z jazdy? Twardo/miękko, głośno /cicho, komfortowo/sportowo.
Na focie Twój Misiek chyba ma jakieś felgi 17" ale dość mało miejsca w nadkolach, czy po zmianie amorów nie przysiadło delikatnie, czy podeszły sprężyny które miałeś, czy może uzyskałeś ten efekt np. po zmianie sprężyn?

marcinzam - 26-10-2010, 11:12

mam te same na przodzie ,i są średnie nie za twarde coś pomiędzy komfortowo/sportowo, tylko że mam u siebie spręzyny eibach -30 więc inaczej będzie na standardowych czyli bardziej komfortowo .
Krzyzak - 26-10-2010, 11:55

fajnie, że wy odczuwacie różnicę - bo o ile w starszych konstrukcjach rzeczywiście po zmianie amorów była różnica kolosalna o tyle w rekinie, przy zawieszeniu wielowahaczowym nie odczułem żadnej różnicy po zmianie amorów na nówki KYB (wcześniej miałem 1 gazowy i 1 olejowy z przodu :shock: - niezła fantazja poprzednika - z czego ten olejowy wylany i 0% sprawności)
Tomii - 26-10-2010, 12:12

syciak napisał/a:
A jakie wrażenia z jazdy? Twardo/miękko, głośno /cicho, komfortowo/sportowo.
Na focie Twój Misiek chyba ma jakieś felgi 17" ale dość mało miejsca w nadkolach, czy po zmianie amorów nie przysiadło delikatnie, czy podeszły sprężyny które miałeś, czy może uzyskałeś ten efekt np. po zmianie sprężyn?


tak jak kolega marcinzam napisał, odczucia sportowo-komfortowe, dla mnie w sam raz, napewno nie są za twarde a mam zawieszenie Eibach'a. Po zmianie amortyzatorów nie miał prawa przysiąść, prześwit jest taki jak był, felga 17", opony 205/50r17.

marcinzam - 26-10-2010, 12:15

Krzyzak, masz rację w zawieszeniach typu mcpherson czyli amorek i sprężyna , wymiana na nowe to była różnica ogromna ,na zużytych amorkach auto pływa jak łódka na falach :) , w EAxA/W gdzie zawieszenie jest typu multilink już takiej równicy nie ma ale po wymianie na nowe na pewno lepiej trzyma w zakrętach czy wyłapuje nierówności drogi
Tomii - 26-10-2010, 12:29

marcinzam napisał/a:
po wymianie na nowe na pewno lepiej trzyma w zakrętach czy wyłapuje nierówności drogi


i na pewno tak nie buja i nie trzęsie budą jak na zużytych amorach. Nierówności są ładnie tłumione.

Hugo - 26-10-2010, 12:47

Krzyzak napisał/a:
o ile w starszych konstrukcjach rzeczywiście po zmianie amorów była różnica kolosalna o tyle w rekinie, przy zawieszeniu wielowahaczowym nie odczułem żadnej różnicy po zmianie amorów na nówki
Popieram.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group