[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód
Dread87 - 24-09-2014, 09:06
robertdg, czyli na tył obojetnie co moge wsadzic? Faktycznie, kiepsko szukałem;) wybaczcie;)
Moj Gal jest z 2001r, czy ktos byłby w stanie z nr VIN podac mi dane dotyczace hamulcow jakie u mnie siedza?
Marcino - 24-09-2014, 10:38
Dread,
Jak masz swapować przód to musisz sprawdzić jaki masz rozstaw śrub jarzma i do tego dobrać.
Tył jak pisali pasuje bez wymiany wahaczy, wiec wszytko do przedkładki, masz dawcę to przekładaj cały tył do swojego.
Dread87 - 24-09-2014, 10:46
Marcino, no wlasnie nie mam dawcy, dlatego pytam co i jak;)
arturj123 - 24-09-2014, 17:39
Dread87 napisał/a: | Moj Gal jest z 2001r, czy ktos byłby w stanie z nr VIN podac mi dane dotyczace hamulcow jakie u mnie siedza? |
Jeśli nadwozie jest od diesla to przód masz tarcze 256mm (czyli przedliftowe).
i9i - 24-09-2014, 19:57
Fragu napisał/a: | Wydaje mi się, że ktoś chciał zakładać kpl hamulce przednie z carismy po lifcie...jestem ciekaw jak one się sprawdzają. |
Wywołany do tablicy odpowiada: Po roku jest gitara, na przeglądzie po 3.2kN, nie przegrzewają się tak często jak 256. A hebla używam intensywnie i 256 potrafiłem zagotować przy pierwszym łuku. Zestaw jest P&P. W planie tył z E88A wentylowany (szukam zacisków).
Fragu - 24-09-2014, 20:00
No i pięknie Też myśle o tyle z E88A
KsiadzRobak - 24-09-2014, 21:29
i9i napisał/a: | tył z E88A wentylowany (szukam zacisków) | na pewno klocki są te same co Pajero II i Space Wagon I - ale niestety nie wiem czy zaciski są te same
polaff - 24-09-2014, 23:14
KsiadzRobak napisał/a: | na pewno klocki są te same co Pajero II | i w pajero I na sprężynie czyli od '90
arsiser - 08-10-2014, 09:10
a ktoś napisze jak z tym swap z outlandera ?
z którego modelu ? rocznika ?
jak się sprawują jeżeli ktoś ma , wrażenia ?
Fragu - 08-10-2014, 09:23
arsiser, outlander 1 i 2 - rok obojętny - wg katalogów hamulce cały czas były te same. Rozstaw jarzma wymagany 130mm ( jeśli masz 160mm to zaciski z VR4).
Ja mam. Siła hamowania bardzo dobra....zalecam założenie tarcz z górnej półki
arsiser - 08-10-2014, 09:29
dzięki
a ktoś pisał że przewody do nich P&P ?
czy te które mamy nie pasują ?
Fragu - 08-10-2014, 09:40
Pasują Tylko tarcze trzeba przewiercić, ewentualnie zmienić piasty na 5 szpilek.
arsiser - 08-10-2014, 09:45
dzięki
[ Dodano: 09-10-2014, 09:54 ]
pytanko
wiercenie w tarczach raczej nie wchodzi w grę, czy ktoś znalazł tarcze 294mm z uniwersalnymi otworami lub do innego auta ?
inna opcja czy założenie tarcz z volvo v40 281mm zdalo by rolę ?
nerus - 25-10-2014, 00:20
arsiser napisał/a: | volvo v40 281mm |
lub Carisma po 2000r,ale komplet z zaciskami i jarzmami
u mnie już7 kkm zrobiły
Fragu - 26-10-2014, 17:28
arsiser, zdaje się, że nie ma tarcz 294mm na 4 otwory. Albo wiercisz, albo inny swap - np na zestaw z carismy/volvo. Ewentualnie zmiana piast na te z 5 szpilkami.
|
|
|