To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant GTI E33 by Maretzky85

Wszyc - 18-05-2011, 15:00

Rosomak tunel jak tunel może i do poziomu przednich foteli by dało rade dalej jest gorzej E3 4x4 różnice są tak znaczne że nawet nie musiałem wchodzić pod auto wystarczyło że mi mitsu_pl otworzył bagażnik w E38A jak zobaczyłem jaki jest płytki to wszystko w temacie było :P

Co do turbo to raczej Ros starczy przy normalnej przednionapendówce Marek z tego co wiem nie będzie robił wyczynowego auta da się i 400KM przy przednio napędówce przenieść na asfalt tylko jakim kosztem :P te zdrowe 200KM w pełni będzie nawet ponad oczekiwania Marka przy codziennej eksploatacji nawet będzie przesadą :P ale Markowi już od dłuższego czasu śniło się burbo więc bez względu czy jest sens czy nie musi być bo trzeba sobie życie umilać bo inaczej było by nie do zniesienia czasami :D

Misiek :) - 18-05-2011, 15:04

Jak marek odpali i dotrze mam nadzieje że się pochwali, poda przyspieszenie i jakiś wykresik z hamowni...
Hubeeert - 18-05-2011, 15:09

Wszyc napisał/a:
Rosomak tunel jak tunel może i do poziomu przednich foteli by dało rade
Nie dałoby, przód tez jest inny łącznie ze ścianą grodziową o ile mnie pamięć nie myli.
rosomak1983 - 18-05-2011, 15:10

Wszyc napisał/a:
te zdrowe 200KM w pełni będzie nawet ponad oczekiwania Marka przy codziennej eksploatacji

no jasne 200 w sam raz na codzien, z pewnoscia bedzie sie przyjemnie odpychał. :D

rosomak1983 - 18-05-2011, 15:13

Hubeeert napisał/a:
Nie dałoby, przód tez jest inny łącznie ze ścianą grodziową o ile mnie pamięć nie myli.

dosc dziwne, ale nawet jesli inny nie znaczy ze sie nie zmiesci wszystko. tj nie wierze ze trzeba całutka pdłoge przeszczepiać... Tył owszem oczywiście trzeba ciąć.

Hubeeert - 18-05-2011, 15:16

rosomak1983 napisał/a:
tj nie wierze ze trzeba całutka pdłoge przeszczepiać...

Twoja wiara to Twój problem. Tam jest inna podłoga. Nawet belka pod silnikiem jest inna.

Nie da się. Czego nie rozumiesz w tych trzech prostych słowach?

rosomak1983 - 18-05-2011, 15:39

Hubeeert napisał/a:
Nie da się. Czego nie rozumiesz w tych trzech prostych słowach?

duzo razy mówiono ze sie nie da. Wszysko sie da, A belka w colcie 4x4 tez z przódu jest inna a jednak sie da zrobic colta 4x4 z FWD (nie tnac przodu) belka powinna sie dac przełożyc.

Hubeeert - 18-05-2011, 15:45

W sumie fakt. Nie da się tylko parasola w tyłek wsadzić, otworzyć i otwartego wyciągnąć.
Znajdź E39A, odetnij podłogę i ścianę grodziową od nadwozia i wszczep to do nadwozia E3xA. Wtedy się da. A i to przygotuj się na parę niespodzianek.


Jak dla mnie - koniec dyskusji na ten temat.

rosomak1983 - 18-05-2011, 15:54

Hubeeert napisał/a:
Znajdź E39A, odetnij podłogę i ścianę grodziową od nadwozia i wszczep to do nadwozia E3xA. Wtedy się da. A i to przygotuj się na parę niespodzianek.

jestem pewien ze da sie znacznie prościej, bez rusznia podłogi z przodu i tym bardziej sciany grodziowej. Zreszta zaraz zerkne w swoim eclipse to sa blizniacze konstrucje, te same płyty podłogowe.

Hubeeert - 18-05-2011, 16:01

rosomak1983 napisał/a:
jestem pewien ze da sie znacznie prościej, bez rusznia podłogi z przodu i tym bardziej sciany grodziowej.
To zrób zamiast teoretyzować. Tylko popatrz tez na podłogę Gala FWD :-)
rosomak1983 - 18-05-2011, 16:25

Hubeeert napisał/a:
To zrób zamiast teoretyzować.

ja sie na to nie porywam... ale wiem kto by to ogarnał bez problemu.
Zreszta wierze ze Marek tez by dał rade to zrobić :D
Jakby co Marku oddam Ci za darmo bak paliwa i belki potrzebne do tej konwersji. (mam z eclipse 4x4 )
Hubeeert napisał/a:
To zrób zamiast teoretyzować

Hubercie Ty rowniez teoretyzujesz piszac ze sie nie da. :P

Hubeeert - 18-05-2011, 16:57

rosomak1983 napisał/a:
Hubercie Ty rowniez teoretyzujesz piszac ze sie nie da.
Hubeeert napisał/a:
W sumie fakt. Nie da się tylko parasola w tyłek wsadzić, otworzyć i otwartego wyciągnąć.
Ja widziałem Galanta E39A i E33A od spodu i mam porównanie. Temat wałkował Bartek i odpuścił. Jeżeli podważasz jego wiedzę oraz umiejętności jeżeli chodzi o Mitsubishi to :lol:
Przypomnę tylko, że Bartek własnoręcznie przełożył EC5W i zeswapował V6 6A13 do MSW.

rosomak1983 - 18-05-2011, 17:21

Hubeeert napisał/a:
Jeżeli podważasz jego wiedzę oraz umiejętności

nie podważam, ale teoria o innej ścianie grodziowej i potrzebie jej przeszczepiania jest co najmniej dziwna.
Hubeeert napisał/a:
Ja widziałem Galanta E39A i E33A od spodu i mam porównanie.

oka ale np to ze przednie belki sie róznia jest zupełnie normalne, watpie tez ze mitsu robiłoby inny przod dla 4x4... Moge sie myslic i nie jestem znawca gali. Ale z ciekawosci zgłebie temat.

Wszyc - 18-05-2011, 17:41

rosomak1983 napisał/a:
nie podważam, ale teoria o innej ścianie grodziowej i potrzebie jej przeszczepiania jest co najmniej dziwna.


Ja w pełni wierze jak się dowiedziałem od Marka że hatchback od sedana ma inne błotniki przednie bodajże ( nie chce skłamać ale jakoś tak było ) i chyba inną w ogóle linie dachu razem z przednią szybą to co do reszty wierze :)

Hubeeert - 18-05-2011, 21:30

rosomak1983 napisał/a:
nie podważam, ale teoria o innej ścianie grodziowej i potrzebie jej przeszczepiania jest co najmniej dziwna.
Niestety wciąż nie użyłeś google.
rosomak1983 napisał/a:
watpie tez ze mitsu robiłoby inny przod dla 4x4...
E39A był wypustem do rajdów - to nie była seria, to była rajdówka.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group