Nasze Miśki - Przygody z Galantem i Galantem 2.0 V6 MIVEC
Wszyc - 12-11-2013, 01:09
areksz121 napisał/a: | W kazdym razie nie ma mowy o sprzedazy |
Tylko być spróbował a bym Cie znalazł w tej Holandii
areksz121 - 18-03-2014, 19:45
Po jakze dlugim czasie pasowaloby troszke temat przywrocic do lask
Oliwka 5W40 i filtr Mann przy przebiegu 428500km;
Ogolnie Gal wykazuje checi do pokonywania kolejnych kilometrow i nie zawodzi, z czego jestem niezmiernie zadowolony
Kupilem w koncu okrutnego IFS'a i obrotomierz znow lata jak powinien... MJ gazowe nadaja sie do kosza, bo leja jak zle i na chwile obecna nie oplaca sie jezdzic na LPG...Gal korzysta z PB na codzien O dziwo jak w poprzednim silniku (uwaga) jest oszczedny heh...wynik 10/100 to przy normalnej mieszanej jezdzie, a na trasie tylko lepiej Odpala, jezdzi do przodu, do tylu, skreca, swieci, hamuje... w sumie nic wiecej sie nie dzieje oprocz tankowania, regularnego mycia i jazdy. Zapomnialbym dodac... w koncu prysnalem w wolnej chwili ramiona wycieraczek w czarny mat, bo wygladaly juz bynajmniej oblesnie Kruchosc z funduszami skutecznie powstrzymuje dalsze dzialania w dazeniu do swietnosci, ale mam nadzieje juz niedlugo... Wybieramy sie na Wielkanoc do PL, wszystko sie dopiero okaze Laptop lezy w serwisie, wiec korzystam z internetu tylko w garazu i w pracy, przez co brak polskich znakow.
Sprobuje jakies wiosenne foto wkrotce dorzucic
To na razie tyle
areksz121 - 07-04-2014, 00:31
Zdjęć Gala na razie nie będzie bo brudny
http://zapodaj.net/f775ee59d8e83.jpg.html
W sobotę była chwila i wleciały nowe/używane hebelki...Hamulce z Volvo V/S 40 po lifcie czyli 281mm To, że tarcza siądzie na piastę, to wiedziałem i zdziwiony nie byłem heh...ale co do zacisków byłem na 99% pewny, że trzeba będzie zrobić adaptery. Kopara opadła, poszło kilka grubszych słów i jak założyłem zacisk z jarzmem na tarcze, tak samo przykręciłem na ori śrubach, przewody elastyczne tak samo...w życiu bym nie pomyślał, że to takie łatwe będzie Jedynie co trzeba przerobić, to osłonę tarczy poprzeginać, aby nie ocierała o tarczę Odpowietrzone i próba drogowa...jest lepiej i bardziej zdecydowanie. Zastanawia mnie jedynie, jaka jest różnica między tłoczkiem 54mm z Volvo i 60mm z Gala. Wiem, że powierzchnia inna i siła też... ale w jakim stopniu? Może jeszcze w wolnej chwili zobaczę, czy da się jakoś założyć zacisk 60mm z gala do jarzma z Volvo i porównamy. Ciekawe, jak jest z przełożeniem pompy z serwem od Volvo...bo może i te są mocniejsze trochę, a na pewno młodsze.
Piwor - 07-04-2014, 07:34
areksz121, to są hamulce z Carismy po 99.
Piwor - 07-04-2014, 07:41
Lepiej, właściwie jarzmo jest tylko inne niż w Carismie sprzed liftu.
areksz121 - 07-04-2014, 09:51
To zdążyłem już porównać, że różnią się tylko jarzmami i wielkością klocków...ale wcale nie przeszło mi przez myśl, że pomimo innej konstrukcji zwrotnicy jarzma z zaciskami spasują Tylko teraz nie wiem, w jaki sposób poprawiłem hamowanie, skoro tłoczek z Cari, czy Volvo jest mniejszy niż z Gala.
Piwor - 07-04-2014, 20:46
Powierzchnia klocka i wielkość tarczy. Tłoczek to nie wszystko.
Marcino - 07-04-2014, 22:04
Piwor napisał/a: | Powierzchnia klocka i wielkość tarczy. Tłoczek to nie wszystko. |
Ale i serwo ma wiekszą siłę bo: ciśnienie X powierzchnia < większa siła
Piwor - 07-04-2014, 23:06
Serwa i pompy nikt nie przekładał.
areksz121 - 08-04-2014, 17:57
Ale mnie jedynie zastanawia, jak to jest...Czy pompa z Gala i mniejsze tłoczki z Cari lepiej się spiszą, czy może pompę z Cari też pasuje przełożyć, aby było jeszcze lepiej? Może serwo jest troszkę mocniejsze?
Piwor - 08-04-2014, 21:45
areksz121, będę dawał znać. Jutro dopadnę zaciski 281. Tarcze i klocki mam. Później ogarnę pompy z polifta.
kisian - 11-04-2014, 19:45
Piwor. Czyli jak w Space Starze zmienię jarzma na te od Carismy poliftowej to normalnie wrzucę tarcze 281mm? Czy coś jeszcze innego będzie do zmiany?
Piwor - 11-04-2014, 21:26
Jarzma, tarcze i klocki.
kisian - 11-04-2014, 21:43
A pompa? Do MSS 1,6. Fele 14 wejdą na taki zestaw?
Piwor - 11-04-2014, 22:03
Nie, od 15.
|
|
|