To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś

Torp12 - 03-12-2012, 11:40

MKV napisał/a:
Co dziwne Cermotor ma tylko chińskie no-name ale podobno na jakichś dobrych łożyskach. Mam nadzieję, że nie będzie trzeba korzystać z 12 miesięcznej gwarancji ;)


Mam w domu BTA do sprzedania w sumie. Marian na takich lata. Za 190 jest twoje (piasta z lozyskiem)

MKV - 03-12-2012, 11:42

Torp12 napisał/a:
MKV napisał/a:
Co dziwne Cermotor ma tylko chińskie no-name ale podobno na jakichś dobrych łożyskach. Mam nadzieję, że nie będzie trzeba korzystać z 12 miesięcznej gwarancji ;)


Mam w domu BTA do sprzedania w sumie. Marian na takich lata. Za 190 jest twoje (piasta z lozyskiem)

Ale to jest z flanszą? Bo w sumie podobno to jest w moim przypadku najważniejsze... To jest tzw duża piasta a to Ty masz to chyba mała piasta??

danino88 - 03-12-2012, 11:44

Cytat:
Czy zamki centralne w drzwiach kierowcy były takie same od 1997 roku do końca produkcji?? Mój nie ma siły się zamykać/otwierać z pilota i muszę to robić kluczykiem co mnie trochę wkurza i chyba się na allegro po prostu rozejrzę za innym zamkiem/siłownikiem na wymianę.


99% tak :) z tego co pamiętam to nic się nie zmieniało :)

Torp12 - 03-12-2012, 11:54

MKV napisał/a:
Ale to jest z flanszą? Bo w sumie podobno to jest w moim przypadku najważniejsze... To jest tzw duża piasta a to Ty masz to chyba mała piasta??


Nie wiem co to znaczy mala i duza piasta. Ja mam lozysko z piasta(moim zdaniem piasta to to samo co flansza...) Jak na foto:


BTA po prawej stronie jak sie nie myle.

Tomek - 03-12-2012, 12:03

Torp12 napisał/a:

Nie wiem co to znaczy mala i duza piasta. Ja mam lozysko z piasta(moim zdaniem piasta to to samo co flansza..


piasta to piasta, flansza to flansza
to co pokazałeś, to jest to co MKV określa jako duża piasta (element ze szpilkami to właśnie duża flansza)

ja to nazywam piasta kompletna (czyli flansza + łożysko, które to samo w sobie ma taką jakby małą flanszę, którą się przykręca do zwrotnicy)

MKV - 03-12-2012, 12:07

tomek84 napisał/a:
Torp12 napisał/a:

Nie wiem co to znaczy mala i duza piasta. Ja mam lozysko z piasta(moim zdaniem piasta to to samo co flansza..


piasta to piasta, flansza to flansza
to co pokazałeś, to jest to co MKV określa jako duża piasta (element ze szpilkami to właśnie duża flansza)

ja to nazywam piasta kompletna (czyli flansza + łożysko, które to samo w sobie ma taką jakby małą flanszę, którą się przykręca do zwrotnicy)


"duża piasta" to na poczekaniu wymyślone stwierdzenie ale tak czy tak - właśnie czegoś takiego potrzebuję :)
Możemy się dogadać :P

m6riano - 03-12-2012, 15:10

Torp12 napisał/a:
Za 190 jest twoje (piasta z lozyskiem)

ja dałem 220,chętnie od ciebie odkupie na zapas..;-)

MKV - 03-12-2012, 17:07

m6riano napisał/a:
Torp12 napisał/a:
Za 190 jest twoje (piasta z lozyskiem)

ja dałem 220,chętnie od ciebie odkupie na zapas..;-)


Sorka, ale już zaklepane ;)

m6riano - 03-12-2012, 19:44

MKV, to miała być taka motywacja do szybszej decyzji..;-)
MKV - 04-12-2012, 00:47

m6riano napisał/a:
MKV, to miała być taka motywacja do szybszej decyzji..;-)


Piasta jest w moim posiadaniu już od 3 godzin :D

MKV - 04-12-2012, 17:24

Owczar napisał/a:
Co ciekawe, cały ten kominek jak i puszka są i tak słabą barierą termiczną, bo temp zasysanego powietrza w korku skacze do takiego samego poziomu jak bez kominka, tyle, że trwa to rzecz jasna trochę dłużej. Tak przy okazji, dźwięk V6 bez kominka rewelacyjny :)


Potwierdzam - wczoraj zdjąłem kominek i delektuję się soczystym dźwiękiem V6 podczas przyśpieszania :D

MKV - 04-12-2012, 17:29

Owczar napisał/a:

No i te listwy... nie zrobili bardzo ważnej kompensacji. Masz teraz ciśnienie na jednej listwie, a druga będzie żyła swoim życiem jeśli filtry zabrudzą się nierównomiernie.
Na jednym banku będzie lambda, a na drugim stuk, stuk... Jeśli nie mieli zamiaru robić kompensacji to mogli dać jeden filtr z dwoma wyjścia fazy lotnej i w nim odbyłaby się kompensacja ciśnień.


Dziś przyszedł mi do głowy pomysł - a może by tak wymienić te listwy z trzema wyjściami każda na dwie z czterema wyjściami - czwarte wyjście wykorzystam do założenia węża łączącego obie listwy ze sobą - to powinno skutecznie wyrównać ciśnienie - co o tym myślisz?? Wężyk wyrównujący ciśnienie chyba najlepiej będzie zamontowac na ostatnich wyjściach listew?

Obecnie na końcu jednej listwy zamiast tej śruby wkręcony jest czujnik temperatury gazu.

http://allegro.pl/rozdzie...2845172773.html


wyderka - 04-12-2012, 18:48

bardzo dobry pomysł :wink:
!GRUBY! - 05-12-2012, 12:47

Mam takie pytanko. Wczoraj zajrzałem Ci do furki na bema i widziałem że na kierownicy masz znaczek pomalowany. Czym malowałeś?
Owczar - 05-12-2012, 13:28

MKV napisał/a:
Dziś przyszedł mi do głowy pomysł - a może by tak wymienić te listwy z trzema wyjściami każda na dwie z czterema wyjściami -


Można tak zrobić, ale te wężyki mają dość małą średnicę i będzie to powodowało bezwładność układu. Ja bym proponował kupić króćce, które wkręcisz w miejscu zaślepek w listwach na 3 wtryski. Obie listwy podłączysz przewodem 12mm, a w nim umieścisz map sensor/czujnik temp gazu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group