To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Zloty i Spoty - ZLOT 2013 - dyskusja

sniegu - 21-10-2012, 20:42

Forest
Blondi ma po prostu słabą pamięć najwyraźniej
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=69049

A teraz do wszystkich Forest ma żonę i małe dziecko o tym nikt nie pomyśli prawda?
musi ich utrzymać, pracować
2011 nie miał roboty miał blisko gł. organizator
2012 miał pracę, zajęcie pomoc przy organizację
2013 ma pracę, daleko i ma rację moim zdaniem ze się chce wycofać z gł.
ktoś oprócz mnie widzi tu zależność?
On tu nie jest na etacie organizatora w każdym roku

[ Dodano: 21-10-2012, 20:50 ]
aha moim zdaniem dobrze że pisze o tym teraz a nie za 2 lub 3 miechy gdzie by było już po temacie

Jackall - 21-10-2012, 21:00

Nie zrozum mnie źle sniegu(jetem tu tylko obserwatorem :P ), ale po co w takim razie Forest pisał, że bierze wszystko i wszystkich na klatę? Czegoś tu nie rozumiem... :x
Blondi - 21-10-2012, 22:40

takie małe OT bo mnie wkurzyłes
sniegu napisał/a:
Forest
Blondi ma po prostu słabą pamięć najwyraźniej
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=69049

To cios poniżej pasa wypomnieć mi, że Forest sprawdził nam auto dlatego, że miałam odwage powiedziec, że cos mi się nie podoba. Bylismy wdzięczni Forestowi ale nastepnym razem napewno nie poprosze o pomoc kogos kto uważa, ze jestem mu teraz coś winna!

emada - 24-10-2012, 16:36

Drogie Panie i Panowie :)
Przestałam śledzić w pewnym momencie wątek, gdyż byłam pewna, że zarówno miejsce, jak i organizatorzy się już zgłosili.
Widzę, że wynikła tu spora dyskusja i sporo też niepotrzebnych nerwów jeszcze przed zlotem.

Każdemu z nas zalezy na tym by zlot w 2013 się jednak odbył. Dlatego proponuję zgodę, wstrzymanie się z dyskusjami poza tematem i ustalenie chętnych do organizacji czy pomocy w zlocie.

Forest, chwała Ci za to, że podjąłeś się organizacji tego zlotu, choć wiem, wspominałeś, że już zlotów robić nie będziesz :)
Wiem, że nie chcesz by większość spadła na Ciebie i zapewne znajdą się osoby chętne do pomocy.

Chciałam też zgłosić pewną kwestię. Forest ma to do siebie, że ma taki styl pisania, jakby miał pretensje do wszystkich :) Wiem, bo przerobiliśmy to 2 lata temu więc nie bierzcie tego do siebie. W ten sposób chce zmotywować Was do działania.
A zapewne też nie ma czasu na to by wymyślać jakieś aforyzmy tutaj :)

Dlatego proponuję by wszystkie chętne do pomocy osoby czy organizacji, wpisały się ponownie tutaj a potem podzielić się obowiązkami.

Juiceman - 24-10-2012, 17:19

Ja się chętnie zajmę gośćmi z zagramanicy tak jak w 2011 i w tym roku ;-)
Wojciech Bogacz - 24-10-2012, 19:59

emada napisał/a:
Przestałam śledzić w pewnym momencie wątek, gdyż byłam pewna, że zarówno miejsce, jak i organizatorzy się już zgłosili.

Podobnie uznałem. W razie jednak czego zgłaszam się do pomocy w roli - cóż - do ustalenia... Na miejsce nie pojadę ale chętnie pomogę skoordynować to czy tamto, dopytać itd... Telefonicznie czy internetowo chętnie pomogę.
emada napisał/a:
Każdemu z nas zalezy na tym by zlot w 2013 się jednak odbył. Dlatego proponuję zgodę,

Też tak sądzę, chociaż wypowiedzieć mogę się tylko za siebie. Wyobraźcie sobie jednak jak miło będzie się znowu spotkać i to w tak malowniczym miejscu - przecież to same pozytywne wrażenia i jak dla mnie wyjątkowo cenne ! Pomyślcie co możecie zyskać !
emada napisał/a:
orest, chwała Ci za to, że podjąłeś się organizacji tego zlotu, choć wiem, wspominałeś, że już zlotów robić nie będziesz
Wiem, że nie chcesz by większość spadła na Ciebie i zapewne znajdą się osoby chętne do pomocy.

Toteż zgłaszam się właśnie do pomocy. Na ile mogę. Mam trochę czasu i chęci więc proszę mnie jakoś zatrudnić :)
emada napisał/a:
Dlatego proponuję by wszystkie chętne do pomocy osoby czy organizacji, wpisały się ponownie tutaj a potem podzielić się obowiązkami.

Amen.
Juiceman napisał/a:
Ja się chętnie zajmę gośćmi z zagramanicy tak jak w 2011 i w tym roku

To bierz na klatę niemców a jak pojawią się Węgrzy to ja się chętnie z nimi pointegruję - zresztą mam doskonały kontakt z Davidem więc chętnie skoordynuję tą sprawę.

biala190 - 25-10-2012, 05:50

Słuchajcie, fajnie sobie poczytać jak dorośli ludzie sobie cisną na forum publicznym, ale co do konkretów- już sama nie wiem co jest aktualne, co nie i na czym stoję. Temat jest zamykany, otwierany, pada informacja o ponownym szukaniu ośrodka, potem jest wycofywana. Do czegoś tam się zgłosiłam i nie wiem, czy jest to aktualne tak samo, jak nie wiem, czy w końcu odbędzie się to w Łebie, czy temat wyboru ośrodka jest nadal otwarty ze względu na brak ostatecznej zgody na obecną cenę. Ja wiem, że to jeszcze dużo czasu, ale fajnie by było, żeby ktoś KONKRETNIE jakoś to podsumował, co do tej pory zostało ustalone i co już się nie zmieni. Jeden post z informacją:

kolumna- nick
gadżety- nick
ubezpieczenie- nick
sponsorzy- nick
.....

Jakby to podsumować, okazać się może, że dużo zadań już jest przydzielone, a dla pozostałych będzie jasne, co jeszcze jest do zrobienia.

Poza tym irytuje mnie to, że na pociski znajdujecie kupę miejsca, a nikt nawet nie odpowiedział mi na proste pytanie- kto w zeszłym roku zajmował się ubezpieczeniem.

vendetta - 25-10-2012, 08:24

biala190 nie doczytałam pytania o ubezpieczeniu.
Ubezpieczeniem zajmowała się firma Japan Motors, załatwiali to u siebie. Ubezpieczenie jest wystawiane na jedną konkretną osobę.
Powinno być już budowane podforum dla organizatorów i tam się pisze o szczegółach i zadaje dokładne pytania.

MartinMM - 25-10-2012, 10:45

Jeśli chodzi o ubezpieczenie, to poproszę zaufana firmę brokerska o przygotowanie najlepszej oferty.
Jeśli chodzi o gadżety, to nie widze problemu mam kilka firm co zajmują sie produkcja takich rzeczy, moge spytac o ewentualne ceny.

sniegu - 25-10-2012, 20:14

Co do ubezpieczenia to mamy z Moją Niką znajomego w ubezpieczeniach który ubezpiecza całą flotę w jej pracy i ma ogólnie ubezpieczenia Cari 429 zł PZU nie licząc concordii najtańsza oferta w wieluniu, mogę się spytać jeżeli dostanę błogosławieństwo z góry.
mjsystem - 25-10-2012, 20:28

Co do koszulek, to w tym roku robilismy koszulki śląskie, koszt 29zł za sztukę, moge tym się zająć. :)
Anonymous - 25-10-2012, 20:29

biala190, Dostałaś info na Email.

:)

Przemyślałem sobie temat.
Moje wnioski:

Zacznijmy robić zlotu ogólnopolskie, ogólnopolsko.

Kto co może zrobić z dowolnego regionu polski, niech napisze, zbierze oferty, spróbuje pozyskać sponsorów itd.

Media i inne też mogą być spoza regionu.
Zastanawiałem się co by zaprosić babkę z TTV co to skodą po Polsce jeździ, tylko jak zdobyć kontakt do jej managera tudzież kogoś z telewizji.

Moja koncepcja przyszłorocznego zlotu:
Ośrodek OW Fregata, o który zadbał MartinMM, wyjaśnienia które otrzymałem w zupełności mi wystarczają aby w 100% powierzyć temat ośrodka temu człowiekowi.

Bez szaleństw. Postawmy na integrację. Przypuszczam że duża część osób pójdzie na plażę, jednak ciekaw jestem czy jest możliwość zorganizowania ogniska na terenie ośrodka (zadaszenie, ławki, jakiś bar).
Bez dyskotek.

Co do atrakcji, jakiś spokojny temacvik może ze 2 bez szaleństw....

Przy okazji ogniska jakaś biesiada (może uda się załatwić sponsora na catering w stylu: karczek lub kiełbasa z bułą i musztardką oraz kufelek dla każdego.

z otrzymanych informacji wynika że jest możliwość zwiedzania w okolicach....(dino park i inne)
Może kolumna pojechała by na zwiedzanie i z powrotem?
Można by na jakiś dzień dogadać jedną z firm (tych co to można pozwiedzać) dała by jakiś mądry upust lub wpuściła by nas za darmo a my byśmy postarali się np. o przewodnika.....

Taki całkiem inny styl....
Na spokojnie, bez wariacji, biegania i szaleństw....

Pamiętam gdzieś posta Firka, jak pisał że z roku na rok za bardzo szalejemy.... Może to jest nasz błąd?

Spróbujmy zrobić zlot na "leniwo"
Odpoczynek, integracja, zwiedzanie. Główne 3 idee które mnie męczą....
Może się uda wrócić do rodzinnego sposobu wykorzystania tego czasu?

Co o tym myślicie?
Krytykujcie, gańcie, krzyczcie, ale szczerze wam powiem, że tego mi brakuje na zlotach osobiście.

To jak? Sponsorzy dla starterów i ubezpieczenia ew kaska od nich na Catering a my luźno i błogo z planem na sobote?

Przykładowy plan zlotu:

Piątek 20:00
Oficjalne otwarcie zlotu. i ew jakieś ognisko tudziesz czas wolny i spacery po plaży...

Sobota:
9:00 wspólne śniadanie w stołówce ośrodka,
po śniadaniu czas wolny aż do 11:00
o 11:30 zaczniemy konkursy (może być taras ośrodka a jak się orientuję mają takowy.
i tak do 13:00

o 13:30 do 14:00 zebranie ludzików do kolumny.
14:00 wyjazd koluny
15:00-17/18:00 zwiedzanie.
18:00 - 18:30 zebranie do powrotu kolumny
18:30 powrót kolumny.
19:30/20:00 Ognisko z cateringiem i luźne gadki do rana.

Niedziela, rozdanie ew nagród za konkursy i luzior.
Luźne Gadki i obchodzenia znajomków po całym ośrodku tudzież zwiedzanie Łeby i innych przybytków.

Takie błooogie lenistwo i oderwanie się od rzeczywistości codziennego Kieratu....
Pełna integracja, siedzenie w jednej sali lub na jednym tarasie i gadanie o niczym....
Zero pędu...

A i organizatorzy będą na ośrodku mieli mniej roboty....
Rozdzielenie starterów, przygotowanie nagród, Witanie ludzi na portierni sędziowanie 1/2 konkursów, zabezpieczenie kolumny w jedną i drugą stronę.....i Luuuuzior....
Niedziela Rozdanie nagród i zamknięcie zlotu....

Qrcze....aż się rozmarzyłem.

Jackall - 25-10-2012, 20:52

Forest, wizje masz piękną i mi się ona podoba.
Ale jeśli mogę powiedzieć coś od siebie to przejazd kolumną na zwiedzanie może być trudne (lecz fajne :mrgreen: ) choćby ze względu na parking przy tej atrakcji.

Mam pytanie odnośnie sponsorów, czy ktoś konkretny to załatwia czy każdy chętny też może? Mógłbym zapytać w mojej firmie (mają zasięg ogólnopolski).
Może mi ktoś wysłać jakieś dokładniejsze info odnośnie sponsorów, czego od nich wymagamy i co oni dostają w zamian?

vendetta - 25-10-2012, 20:54

Nie za bardzo to się różni od zeszłorocznych zlotów nie ma tylko głównej atrakcji :) Reszta chyba leci tak samo (no może poza zwiedzaniem kolumną :) ). Atrakcja to kilka telefonów i pół godzinki na miejscu, przed samym występem - więc to aż tak nie absorbuje, ale pewnie. Też jestem za tym, że można odpuścić. Pracy zostaje nadal sporo, ale jak widzę już się mniej więcej ludzie podzielili i dobrze. Tylko potrzeba konkretów i deklaracji

czyli np:
-ja Kasia zajmę się budżetem (zebraniem informacjo o sponsorach, podliczeniem kasy i rozdzieleniem ich do potrzeb, faktury itd)
-ja Piotrek zajmę się gadżetami do starterów ( o ile takie będziecie robić) czyli znajdę coś, dopytam o konkretną ofertę i prześlę fakturę do Kasi która skierujeto do konkretnego sponsora)
-ja Bartek zajmę się ubezpieczeniem
-ja Zbyszek ogarnę przejazd kolumny (pozwolenia, papiery, policja znalezienie 2,3 do pomocy przy przejeździe)
-ja Zosia odpowiadam za konkursy (zebranie pomysłów, znalezienie ekip, potrzebnych rekwizytów) itd

Co do sponsorów to sprawa jest ... ciężka. Konkretnie to główne pytanie czy Japani przyjadą nad morze? (mogę dopytać konkretów jak już będzie 100% że polskie morze, inaczej nie ma co im zawracać głowy gdybaniem). W przeszłych latach, różni ludzie w luźnych postach obiecywali nam sponsorów i .... niestety nic z tego nie wyszło. Dopisali nam głównie sponsorzy zeszłoroczni plus znalezieni prze Juicemana. Zatem jeśli ktokolwiek zna jakąś firmę popytajcie i dajcie znać, osobie która zostanie wyznaczona do objęcia pieczą tematu sponsoringu. Fajnie jakby było stworzone pismo (na podstawie zeszłorocznych) podpisane imieniem i nazwiskiem. Inaczej patrzą na pismo "ja Wacek coś tam organizuję i czy jesteście chętni", niż na pisemko o ciekawym wydarzeniu, o grupie ludzi propagujących bezpieczną jazdę itp itd.

Bo temat sobie płynie i mamy tylko jeden konkret, ale za to bardzo ważny. OŚRODEK.

Jak chcecie to wszystko załatwiać na otwartym forum to liczcie z góry na bałagan :)

Ja trzymam kciuki i służę pomocą.

cwaniak - 25-10-2012, 21:00

1. Ja radeksz82 pomogę w posprzątaniu ośrodka po Zlocie 2013 MM


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group