To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia

Lucas123w - 04-01-2014, 17:38

madox napisał/a:
ALE JA SIĘ CHCE TYM PRZEjeCHAĆ ,TYLKO KONCERN MITSUBISHI NIE MA W POLSCE TAKIEGO AUTA DO JAZDY TESTOWEJ ,KUMASZ?

jero66 napisał/a:
Widzę Madox, że wciąż nie udało Ci się przetestować 2.2D AT - może pomoże Ci moje doświadczenie... W Poznaiu też nie było takiej testówki i bardzo się skłaniałem ku Maździe cx5, ale podzwoniłem po okolicznych dealerach i znalazłem takie auto w Bydgoszczy...



Sztuka czytania jednak jest ciężkim orzechem do zgryzienia.
Życzę zablokowania konta i do miłego nie zobaczenia.

madox - 04-01-2014, 19:46

A sorry nie zauważyłem.Mnie powiedzieli ,że nie ma w całej Polsce.Ponoć sprawdzali .Jak widać ,byle jak ,skoro w Bydgoszczy mają.Ale ,wybacz,bez jaj ,nie pojadę z jednego końca Polski na drugi ,żeby pojezdzić 15min autem ,bo taki koncern ,bo to w końcu chyba jest koncern, w trzech okolicznych województwach nie ma auta,a jak chcą za to 140tys ,to może wypadałoby mieć choć po jednym z każdej wersji ,choć na dwa województwa.
Trik - 04-01-2014, 21:05

madox napisał/a:
bo to w końcu chyba jest koncern

Niestety nie, koncern do końca nie decyduje o gamie silników pojazdów testowych. To diler decyduje ile kasy może / w ogóle chce, zamrozić na min. 6 m-cy żeby mieć taką testówkę. Wiadomo że sprzedaż leży i kwiczy, mają jakąś ilość aut na stocku i musza to opylić. jak były lepsze czasy (odliczenie vat) to rejestrowali co mieli, teraz już nie jest kolorowo. Dopiero po 6 miechach może auto odsprzedać ale wiadomo że po niższej cenie. A po 6 miechach żeby nie bulić podatku.
BTW pytajcie o rabaty dilerskie od oficjalnej ceny. Obiło mi się o uszy, że kratek w OIII nie będzie. Wolą, podobno, dać spory rabat klientowi niż pchać się w kratki na 2 miesiące.

rezon - 05-01-2014, 00:01

madox napisał/a:
Najgłośniejsze auto?W/g mnie Crv jest głośniejsze,mazda cx7 jest dużo głośniejsza.
do wielu zagadnień można się przyczepić, ale z tym to się zgadzam. CX7 jest znacznie cichsza, CRV trochę. Zwłaszcza przy prędkościach pow. 120.
madox - 05-01-2014, 14:05

cx7 cichsza ?mnie tam szumiało ,przy 140 to już musiałem podniesionym głosem mówić do tej laski co ze mną jechała
A oni w mitsu mają jeszcze auta z 11roku :shock: Chyba jedyni w Polsce i nieliczni na świecie
Za drogo generalnie Pany w stosunku co do tego oferujecie,za drogo
Może dlatego serwis taki drogi,jak nic się nie sprzedaje ,to na czymś trza zarabiać

LemaC100 - 05-01-2014, 14:10

merka napisał/a:
Cytat:
Byliśmy dzisiaj w salonie Mitsubishi - podobno od wtorku ma być nowy cennik :) Nie zdradzili jaki, ale mam nadzieję, że trochę zejdą z ceny 8)


To ciekawe, ja ciągle czekam na odbiór (już ponad miesiąc od podpisania wstępnej umowy), ostatnio dołożyłem czujniki na tył - oczywiście za dopłatą, widzę, że od wtorku trzeba wznowić negocjacje :) albo iść do salonu hondy i odpisać VAT za CRV

rezon - 05-01-2014, 14:46

madox napisał/a:
cx7 cichsza ?mnie tam szumiało ,przy 140 to już musiałem podniesionym głosem mówić do tej laski co ze mną jechała
A outek to przy takiej prędkości nie szumi? O odgłosach kół nawet nie wspominam.
and - 05-01-2014, 22:13

Przestudiowałem temat pierwszych wrażeń z OIII. I ani słowa o klimatyzacji ???. A tak dokładnie o jednoczesnym gotowaniu goleni i mrożeniu twarzy,tak typowym dla OII.Czyżby wreszcie jakiś geniusz z Mitsubushi zorientował się w końcu ,że można zamieszać powietrze zimne z gorącym?
I drugie pytanie.Czy nadal zmiana siły i kierunku nawiewu w kabinie odbywa się za pomocą tego samego pokrętła? Czy może wreszcie księgowy pozwolił na zainstalowanie oddzielnego kółeczka do sterowania siłą nawiewu?
Pozdrawiam.

pawel77 - 05-01-2014, 22:19

madox napisał/a:
ALE JA SIĘ CHCE TYM PRZEjeCHAĆ ,TYLKO KONCERN MITSUBISHI NIE MA W POLSCE TAKIEGO AUTA DO JAZDY TESTOWEJ ,KUMASZ?
W całej Polsce !!
A po to się chce przejechać,że liczby nie oddają rzeczywistości ,na razie mówię o liczbach ,bo tylko je mam
Gdzie kolega jezdził tym automatem?????Bo mnie 2 tygodnie temu dwóch dilerów udzieliło odpowiedzi ,że nie ma możliwości jazdy testowej w całej Polsce


W Warszawie jest automat w dieslu, salon AUTOTEST w Markach. Jeździłem nim i dla mnie rewelacja. W porównaniu do wersji benzynowej to istna rakieta.
Ja jednak po namyśle udałem się do salonu Hondy i wybrałem CRV i jestem bardzo zadowolony od 3 tygodni ;-)

Trik - 05-01-2014, 23:27

and napisał/a:
Czy nadal zmiana siły i kierunku nawiewu w kabinie odbywa się za pomocą tego samego pokrętła?

:shock: Aż zerknąłem na fotkę OII w środku. Siła nawiewu jest na pokrętle środkowym, kierunek nawiewu na prawym, temperatura na lewym. Czemu u Ciebie siła i kierunek jest na tym samym? :lol:
W OIII od wersji Intense masz klimę dwustrefową, a jej panel jest znacząco inny niż w poprzedniku. Tylko w Invite Plus jest klima automatyczna z nawiewem na 2 rząd siedzeń czyli podobnie jak w OII.

rezon - 06-01-2014, 09:50

pawel77 napisał/a:
W Warszawie jest automat w dieslu, salon AUTOTEST w Markach. Jeździłem nim i dla mnie rewelacja. W porównaniu do wersji benzynowej to istna rakieta.
Bo jest. W OII pod względem osiągów, kultury pracy był to najlepszy silnik. Ceny części miał diamentowe - komuś z forum samą tarczę sprzęgła wyceniło ASO na jedyne 11kzł. Ciekawe po ile ma np. wtryskiwacze :roll:
mkm - 06-01-2014, 10:23

rezon napisał/a:
komuś z forum samą tarczę sprzęgła wyceniło ASO na jedyne 11kzł.

W 20letnim Lancerze jak to sie w ogłoszeniach zwykło pisać "bez wkładu finansowego" ASO wyceniło naprawy na prawie 10tyś zł i o czym to ma świadczyć?

To samo "u pana Heńka" zamyka się w kilku stówkach.

Ceny części w ASO nie odbiegają od innych np. Toyoty (akumulator kosztuje "tylko" 760zł) lub Mazdy (mała plastikowa uszczelka za "bagatela" 69zł, ale ich jakość jest nieporównywalna do najlepszych zamienników.
Może szokować, że w Mitsu korek spustowy do miski olejowej kosztuje 35zł, a uszczelka aluminiowa 10zł, że filtr oleju jest 5xdroższy niż renomowanej firmy zamiennik, ale tak jest i będzie.
Buty tez kupisz w markecie za 60 zł i czym sie niby maja różnić od tych za 1000zł?
A różnią się i to bardzo, a czym to wystarczy założyć na nogę :wink:

borsak1 - 06-01-2014, 12:31

elektri napisał/a:
O śruby też trzeba dbać...


1. Pozwól że już tego nawet nie skomentuje !!!
2. Zapominasz że "ekipy" kradnące koła mają klucze do odkręcania śrub zabezpieczających !!! Dziś to nie jest żadne zabezpieczenie.

madox - 06-01-2014, 12:47

No te buty różnią się też wyglądem,najogólniej mówiąc i za to bardzo dużo się płaci ,filtr oleju od filtra oleju nie musi różnić się wyglądem.To raz
Dwa - było o tym wszędzie miliardy razy,gdyby nowe auto złożył z ceny części z serwisu ,to kosztowało by kilkukrotnie więcej niż nowe w salonie.Kilkukrotnie w niedrogich markach.Jak w mitsu nie wiem.Więc jakość jakością,a rżnięcie w cztery litery rżnięciem w cztery litery i to ono ma tu kluczowe znaczenie.
Jeden przykład ,który zauważyłem-za każdym razem, jak kupuję porządny zamiennik klocków hamulcowych ,3 razy taniej jak w serwisie ,jeżdżę na nim dłużej niż na oryginale.Niezależnie od marki auta,więc nie cuduj ,że oryginały mają jakość niedostępną dla zamienników ,bo to bzdura do potęgi n-tej.Każdy wie ,że ta sama firma ,która robi zamiennik,robi bardzo często tą samą część ze znaczkiem marki ,która potem w serwisie kosztuje 3xdrożej
Stąd wzięły się regulacje unijne umożliwiające serwis poza autoryzowaną stacją na zamiennikach-ochrona konsumenta przed rżnięciem 4liter na 300%
Bo ,niech te tzw oryginały,będą droższe w serwie 50%.Ok .Ale nie 300
A kolega ,który pisał o silniku do którego tarcza sprzęgła kosztuje 11 tysięcy :shock: miał na myśli silnik 2.2did mivec 177km?
To ja chyba jednak podziękuje za mitsu ,mają już nie sprzedane roczniku 2011 ,niech dalej prowadzą taką politykę ,to będą mieć ich więcej-potem już tylko można będzie czekać ,aż nabiorą wartości numizmatycznej

and - 06-01-2014, 14:31

Do Trik
Być może wyraziłem się mało precyzyjnie.Nie chodzi o "centralną "regulacje siły nawiewu.Mam na myśli indywidualne regulacje każdej kratki doprowadzającej powietrze do kabiny. W każdym normalnym samochodzie są oddzielne pokrętła do regulacji ilości nawiewanego powietrza i kierunku nawiewu.Natomiast w OII jest system pionowych żaluzji.I cały problem polega na tym,że tak jak w żaluzjach okiennych,przymykając je (zmniejszając ilość nawiewanego powietrza) zmienia się kierunek nawiewu (zmiana położenia listków żaluzji) Majstersztyk z jakim nie spotkałem się w żadnym samochodzie.Nawet najprymitywniejsze samochody mają możliwość niezależnej regulacji: siła nawiewu z kratki,kierunek lewo-prawo,kierunek góra-dół. Ale OII jest wyjątkowy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group