To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - VR4 by roch_27

roch_27 - 15-06-2010, 20:21

Krzys napisał/a:
zapewne podcisnienie przy przepustnicy :?: :P
blisko :twisted:
swinks_UK - 15-06-2010, 22:56

Pierwsza próba: wężyk podciśnienia do boost gauge.
Druga próba: wężyk podciśnienia do fuel selenoid za przepustnicą.
Trzecia próba: wężyk podciśnienia do wategate rail za przepustnicą.

No chyba że miałeś mbc/ebc wstawiony, bo tu też mozna namieszać. :wink:

Na szczęście nie masz tcl, więc ilość wężyków mniejsza do zgadywania. :D

roch_27 - 17-06-2010, 09:10

Niestety nic z tych rzeczy - podpowiedź - po wymianie owego węża poprawiło się hamowanie :D
Teraz to już pewnie każdy będzie wiedział o co kaman :wink:

BTW: Tomek leci do Ciebie "punkcik" za BOV - jeszcze raz wielkie dzięki stawiam :occasion5: przy najbliższej okazji

Krzyzak - 17-06-2010, 11:39

podciśnienie od servo :)
robertdg - 17-06-2010, 12:20

Krzyzak, You were the first :-)
Krzyzak - 17-06-2010, 13:59

robertdg napisał/a:
were

a nie was?

robertdg - 17-06-2010, 14:35

W sensie "Krzyżak, byłeś pierwszy", to chyba dobrze, w sensie Kryżak był pierwszy byłoby was zamiast were, taki mi się bynajmniej wydaje, aha, właśnie zakumałem błąd, zjadłem You :-)
roch_27 - 17-06-2010, 20:45

Krzyzak napisał/a:
podciśnienie od servo :)
dokładnie =D>
Taka pierdoła - ale nie łatwo było ją zlokalizować #-o :-k :shock:

kochajj - 17-06-2010, 21:21

ale pękniety był?
swinks_UK - 17-06-2010, 22:26

Hi hi hi, jakbyś miał tcl to dopiero byłoby szukania, bo to połączone ze sobą. Jak znam życie byłoby grzebanie w asc/tcl i abs bo tu byś miał pokazane błędy.
Cóż, w takich wypadkach na dzień dobry trzeba wymieniać wszystkie węże podciśnień, bo inaczej szkoda nerwów. W zeszłym roku miałem poluzowany wąż z wastegate i skończyło się na nowych wężach bo pewnie bym nie doszedł, który puszcza :D

roch_27 - 18-06-2010, 21:06

kochajj napisał/a:
ale pękniety był?
szczerze - nie sprawdzałem dokładnie ;)
Jednak ten co był był grubszy zewnętrzne i może opaska samozaciskowa nie "trzymała" za dobrze i przy większym ciśnieniu przepuszczała bokiem ;)
Choć mógł być tez gdzieś nadpęknięty - ale teraz już tego nie sprawdzę bo go wyrzuciłem :P
Teraz mam z V6 i jest wsio OK :lol:

BTW: Jakiś czas temu bawiłem się pilotem (dokładnie centralem) w kluczyku - i okazało się że mam automatyczne otwieranie/domykanie szyb :D

atsar - 20-06-2010, 22:10

roch_27 napisał/a:
okazało się że mam automatyczne otwieranie/domykanie szyb :D

szczyt lenistwa :D
ps ja muszę z deejayem pogadać o tym bajerku bo w soprano mi się tez marzy :D

deejay - 20-06-2010, 22:31

atsar napisał/a:
ps ja muszę z deejayem pogadać o tym bajerku bo w soprano mi się tez marzy


o jakim to bajerku....? :D

roch_27 - 20-06-2010, 22:41

deejay napisał/a:
atsar napisał/a:
ps ja muszę z deejayem pogadać o tym bajerku bo w soprano mi się tez marzy


o jakim to bajerku....? :D
pewnie o tym >>KLIK<<
pawliku - 20-06-2010, 23:16

roch_27 napisał/a:
okazało się że mam automatyczne otwieranie/domykanie szyb
naprawde o tym nie wiedziałeś !? :D przecież to jest w każdym legnumie po lifcie bo do tych z przed liftu nie jestem pewien :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group