| 
				
					| Nasze Miśki - VR4 by roch_27
 
 roch_27 - 15-06-2010, 19:21
 
 
 blisko 	  | Krzys napisał/a: |  	  | zapewne podcisnienie przy przepustnicy     | 
   swinks_UK - 15-06-2010, 21:56
 
 Pierwsza próba: wężyk podciśnienia do boost gauge.
 Druga próba: wężyk podciśnienia do fuel selenoid za przepustnicą.
 Trzecia próba: wężyk podciśnienia do wategate rail za przepustnicą.
 
 No chyba że miałeś mbc/ebc wstawiony, bo tu też mozna namieszać.
   
 Na szczęście nie masz tcl, więc ilość wężyków mniejsza do zgadywania.
   roch_27 - 17-06-2010, 08:10
 
 Niestety nic z tych rzeczy - podpowiedź - po wymianie owego węża poprawiło się hamowanie
   Teraz to już pewnie każdy będzie wiedział o co kaman
   
 BTW: Tomek leci do Ciebie "punkcik" za BOV - jeszcze raz wielkie dzięki stawiam
  przy najbliższej okazji Krzyzak - 17-06-2010, 10:39
 
 podciśnienie od servo
   robertdg - 17-06-2010, 11:20
 
 Krzyzak, You were the first
   Krzyzak - 17-06-2010, 12:59
 
 
 a nie was?
 robertdg - 17-06-2010, 13:35
 
 W sensie "Krzyżak, byłeś pierwszy", to chyba dobrze, w sensie Kryżak był pierwszy byłoby was zamiast were, taki mi się bynajmniej wydaje, aha, właśnie zakumałem błąd, zjadłem You
   roch_27 - 17-06-2010, 19:45
 
 
 dokładnie 	  | Krzyzak napisał/a: |  	  | podciśnienie od servo   | 
   Taka pierdoła - ale nie łatwo było ją zlokalizować
       kochajj - 17-06-2010, 20:21
 
 ale pękniety był?
 swinks_UK - 17-06-2010, 21:26
 
 Hi hi hi, jakbyś miał tcl to dopiero byłoby szukania, bo to połączone ze sobą. Jak znam życie byłoby grzebanie w asc/tcl i abs bo tu byś miał pokazane błędy.
 Cóż, w takich wypadkach na dzień dobry trzeba wymieniać wszystkie węże podciśnień, bo inaczej szkoda nerwów. W zeszłym roku miałem poluzowany wąż z wastegate i skończyło się na nowych wężach bo pewnie bym nie doszedł, który puszcza
   roch_27 - 18-06-2010, 20:06
 
 
 szczerze - nie sprawdzałem dokładnie 	  | kochajj napisał/a: |  	  | ale pękniety był? | 
   Jednak ten co był był grubszy zewnętrzne i może opaska samozaciskowa nie "trzymała" za dobrze i przy większym ciśnieniu przepuszczała bokiem
   Choć mógł być tez gdzieś nadpęknięty - ale teraz już tego nie sprawdzę bo go wyrzuciłem
   Teraz mam z V6 i jest wsio OK
   
 BTW: Jakiś czas temu bawiłem się pilotem (dokładnie centralem) w kluczyku - i okazało się że mam automatyczne otwieranie/domykanie szyb
   atsar - 20-06-2010, 21:10
 
 
  	  | roch_27 napisał/a: |  	  | okazało się że mam automatyczne otwieranie/domykanie szyb   | 
 szczyt lenistwa
   ps ja muszę z deejayem pogadać o tym bajerku bo w soprano mi się tez marzy
   deejay - 20-06-2010, 21:31
 
 
  	  | atsar napisał/a: |  	  | ps ja muszę z deejayem pogadać o tym bajerku bo w soprano mi się tez marzy | 
 
 o jakim to bajerku....?
   roch_27 - 20-06-2010, 21:41
 
 
 pewnie o tym >>KLIK<< 	  | deejay napisał/a: |  	  |  	  | atsar napisał/a: |  	  | ps ja muszę z deejayem pogadać o tym bajerku bo w soprano mi się tez marzy | 
 
 o jakim to bajerku....?
   | 
 pawliku - 20-06-2010, 22:16
 
 
 naprawde o tym nie wiedziałeś !? 	  | roch_27 napisał/a: |  	  | okazało się że mam automatyczne otwieranie/domykanie szyb | 
  przecież to jest w każdym legnumie po lifcie bo do tych z przed liftu nie jestem pewien   
 |  | 
 |  |