To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

Frost - 07-02-2010, 14:11

Ja bym raczej się zastanawiał kto je kupił :D i czy kiedykolwiek wejdzie na forum i się przedstawi, było by fajnie, bo ciekaw jestem ile może być 8-ek w PL
gres - 08-02-2010, 08:25

moze jakiś wałek był, te 5 to od jednego użytkownika ? ;>
Wszyc - 08-02-2010, 20:22

panowie takie pytanie co do waszych E88A wy macie taką dokładkę zderzaka przedniego w waszych galantach nie jestem pewien czy wszystkie v6 mają ale E88A na pewno czy ta dokładka zderzaka przedniego jest zdejmowalna? czy ją tak przyklejono że raczej szans nie ma na jej oczepienie i przyczepienie do zderzaka bez tej dokładki?
jacek11 - 08-02-2010, 21:29

Wszyc, Rozczaruję Cię,bo to jest cały zderzak.Widziałem taki na allegro,za 250 zł.
Do tego halogeny,malowanie,i już jest 500 zł.Efekt jest rewelacyjny,więc skoro tak pieścisz swoją brykę,to myślę,że nie jest to taki duży koszt :wink:

mitsu_pl - 08-02-2010, 21:54

Jacek, dokładka jest zdejmowalna, ale nie po tylu latach. Jak pierwszy raz ją delikatnie połamaliśmy od dołu (nie rzucało się w oczy, ale sama myśl przeszkadzała) i chcieliśmy ją zdjąć, żeby "pospawać" to po ocenie stanu śrub szybko zrezygnowaliśmy... Krzysiek, jak uda Ci się trafić samą dokładkę to nie ma sprawy, ale moim zdaniem prościej jest kupić cały zderzak..., tak jak napisał Jacek
Wszyc - 08-02-2010, 21:57

sprawa wygląda tak mam zderzak swój i jest on ok ale potrzebowałem nowej belki do niego a nikt nie sprzedaje samej belki trzebało ze zderzakiem no to kupiłem zderzak cały z tą dokładką alllee niestety koleś nie miał wersji z otworami na spryskiwacze reflektorów i są teraz 2 opcje albo próba przełożenia lotki albo zrobienie dziur na spryskiwacze co lepsze?
mitsu_pl - 08-02-2010, 22:05

prościej będzie zrobić dziury na spryskiwacze niż przekładać lotkę...
jacek11 - 08-02-2010, 22:36

mitsu_pl napisał/a:
Jacek, dokładka jest zdejmowalna, ale nie po tylu latach. Jak pierwszy raz ją delikatnie połamaliśmy od dołu (nie rzucało się w oczy, ale sama myśl przeszkadzała) i chcieliśmy ją zdjąć, żeby "pospawać" to po ocenie stanu śrub szybko zrezygnowaliśmy..

Ech....bo ja myślałem,że chodzi o zderzak po lifcie :roll:
A tam jest właśnie całość.
Swoją drogą,jeśli bym miał zmieniać,to właśnie by to był zderzak poliftowy.
Auto nabiera agresywnego wyglądu :twisted:

Wszyc - 08-02-2010, 22:53

kwestia gustu :D dzięki chłopaki za info :)
Frost - 08-02-2010, 23:26

mitsu_pl napisał/a:
dokładka jest zdejmowalna
hehe mam gala od 3ch lat i nawet nie wiedziałem ze zderzak jest z dokładką, myślałem że taka wersja,

gres, ogarnełeś skrzynie ???

gres - 10-02-2010, 11:02

ta ogarnąłem ... :( 500 zł mi wisi wypłata, jak przyjdzie to będe coś działał :(


a wogóle to http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46964 :P

heh chyba nigdy juz nie bede chcail innego auta niz 4wd :) Tam gdzie osobowki nie moga ruszyc z miejsca ja wyciagam hyundaia h200 :D i to bez zajakniecia. O frajdzie na wiejskich kretych drogach nie wpsominajac:D

[ Dodano: 02-03-2010, 13:35 ]
w stanach były wersje turbo ? :)
podobno silniki identyko jak nasze. to tak w kwestii swapa :P
http://allegro.pl/item918...nt_v_92_96.html

Frost - 10-03-2010, 20:57

nie tylko w stanach, E88A w trubo to nic innego jak E84A - silnik identyczny chodź poza trubo pewnie różni się jeszcze kilkoma drobiazgami :D na YT można pooglądać kilka E84A jak startują - jak ja bym chciał takowego :D
Wszyc - 11-03-2010, 02:00

z tą różnicą że E84A to 2.0 nie 2.5 ale przez 2 turbinki ma 240kucyków na swapa to lipa bo dostanie części z E84A to ciężka sprawa :) sądzę że koszt swapa taki sam jak koszty od początku uturbienia 2.5 litrówki w E88A :D od roku siedzie i wertuje temat swapa i w waszych przypadkach najtaniej wyjdzie swap z 3000gt z E84A bez sens kupa szukania gorsze osiągi niż GTO waga podobna jedyny sens gdybania to jeszcze nad 4G63T z Eclipse i Evo 3 bo lżejszy tańszy w tuningu i lepsza dostępność części do podnoszenia mocy ale to już jest worek pieniędzy i też się w waszych przypadkach nie opłaca w moim gdzie mam diesla to wszystko jedno z GTO czy z Eclipse to i tak worek pieniędzy hehe :D
Hubeeert - 11-03-2010, 06:33

Wszyc napisał/a:
najtaniej wyjdzie swap z 3000gt
dając samochód z fajnym napędem a mimo to podsterowny i niekierowalny bo silnik z 3000GT jest ciężki jak cholera...
Wszyc - 11-03-2010, 12:05

chyba aż takiej tragedii nie ma myślę bo to bardzo podobne jednostki chodź zgodzę się z Tobą Hubert że to raczej nie najlepszy pomysł ze względu właśnie na ten ciężar za oceanem montują najczęściej w galach 4G63T bo to najlepsze rozwiązanie masa a moc... morał?? najlepiej nie ruszać tej 2.5 litrówki z pod maski :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group