[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód
arsiser - 27-10-2014, 12:43
a jak z tą carismą i przewodami ? trzeba coś przerabiać ?
Marcino - 27-10-2014, 13:40
ponoc pasuje wszytko, Ale zmierzył bym rozstaw jarzmna żeby się nie przejechac. Przewody pasują na pewno.
Fragu - 27-10-2014, 14:38
Carisma to jarzmo 130mm - także pasuje do gala przed liftem P&P
polaff - 27-10-2014, 17:44
arsiser, a co cari było lepsze?
Fragu - 27-10-2014, 18:16
polaff, Carisma ma ciut większe tarcze i trochę inną konstrukcje zacisku, przez co sumarycznie układ pracuje lepiej i mniej się grzeje.
arsiser - 27-10-2014, 18:33
to raczej nie do mnie pytanie , ja szukam sposobu na poprawienie hamulców bez przeróbek , P&P only.
mam stare hamulce pre-lift i chcę je zmienić
i9i - 27-10-2014, 20:23
nerus napisał/a: | lub Carisma po 2000r,ale komplet z zaciskami i jarzmami
u mnie już7 kkm zrobiły | Po 1999r z GDi oraz DiD, po 2002 już wszystkie miały 281mm
U mnie już prawie 20tkm zrobiły. arsiser napisał/a: | to raczej nie do mnie pytanie , ja szukam sposobu na poprawienie hamulców bez przeróbek , P&P only.
mam stare hamulce pre-lift i chcę je zmienić | To z Cari będą jak znalazł
Fragu napisał/a: | polaff, Carisma ma ciut większe tarcze i trochę inną konstrukcje zacisku, przez co sumarycznie układ pracuje lepiej i mniej się grzeje. | Nie takie ciut. Przejście z 256mm na 281mm to spory skok.
milo - 27-10-2014, 20:57
i9i napisał/a: | Nie takie ciut. Przejście z 256mm na 281mm to spory skok. |
Ori felgi 15 wejdą
OcIeJ - 27-10-2014, 21:12
Zmiana piast napewno nie będzie tania. Ja u siebie już od około roku mam przewiercone tarcze (5/4) Rotinger 294 i zaciski od Outlandera na 130mm mocowania jarzma. Wszystko pasowało P&P włącznie z przewodami. Nic nie bije, nic sie nie gnie, eleganckie hamulce, a przewiercenie kosztowało mnie 50zł u ślusarza w moim miescie.
i9i - 27-10-2014, 22:13
milo napisał/a: | Ori felgi 15 wejdą |
Ori bez problemu.
Marcino - 27-10-2014, 22:45
Fragu napisał/a: | arsiser, zdaje się, że nie ma tarcz 294mm na 4 otwory. Albo wiercisz, albo inny swap - np na zestaw z carismy/volvo. Ewentualnie zmiana piast na te z 5 szpilkami. |
Zmiana piast trochę bez sensu... bo trza by mieć od razu felgi na 5 śrub, i to dwa komplety:)
Jak już Outlander to wiercić.
A jak mam być P&P bez zmiany zwrotnić w starszych jednotłoczkowych, to Carisma jak wyżej napisano.
Fragu - 28-10-2014, 08:56
i9i, pisałem w porównaniu do poliftowych z gala 276mm
Zgadza się, też uważam że zmiana piast jest bez sensu, ale jakby się ktoś upierał to ma wybór. Wiercenie w niczym nie przeszkadza, ja jestem zadowolony.
polaff - 28-10-2014, 18:30
Zastanawiam sie nad tą cari - musiał bym założyć przedliftowe "zwrotnice". Obecne hamulce złe nie są tylko strasznie głośne...
milo - 28-10-2014, 19:42
polaff napisał/a: | musiał bym założyć przedliftowe "zwrotnice" |
To u mnie jak znalazł
Jakie tarcze polecacie od carismy i cena w miarę rozsądku
polaff - 28-10-2014, 19:56
milo, dla mnie też bo mam w garażu komplet po starym galu.
|
|
|