To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód

arsiser - 27-10-2014, 12:43

a jak z tą carismą i przewodami ? trzeba coś przerabiać ?
Marcino - 27-10-2014, 13:40

ponoc pasuje wszytko, Ale zmierzył bym rozstaw jarzmna żeby się nie przejechac. Przewody pasują na pewno.
Fragu - 27-10-2014, 14:38

Carisma to jarzmo 130mm - także pasuje do gala przed liftem P&P
polaff - 27-10-2014, 17:44

arsiser, a co cari było lepsze?
Fragu - 27-10-2014, 18:16

polaff, Carisma ma ciut większe tarcze i trochę inną konstrukcje zacisku, przez co sumarycznie układ pracuje lepiej i mniej się grzeje.
arsiser - 27-10-2014, 18:33

to raczej nie do mnie pytanie , ja szukam sposobu na poprawienie hamulców bez przeróbek , P&P only.
mam stare hamulce pre-lift i chcę je zmienić

i9i - 27-10-2014, 20:23

nerus napisał/a:
lub Carisma po 2000r,ale komplet z zaciskami i jarzmami
u mnie już7 kkm zrobiły
Po 1999r z GDi oraz DiD, po 2002 już wszystkie miały 281mm
U mnie już prawie 20tkm zrobiły.
arsiser napisał/a:
to raczej nie do mnie pytanie , ja szukam sposobu na poprawienie hamulców bez przeróbek , P&P only.
mam stare hamulce pre-lift i chcę je zmienić
To z Cari będą jak znalazł
Fragu napisał/a:
polaff, Carisma ma ciut większe tarcze i trochę inną konstrukcje zacisku, przez co sumarycznie układ pracuje lepiej i mniej się grzeje.
Nie takie ciut. Przejście z 256mm na 281mm to spory skok.
milo - 27-10-2014, 20:57

i9i napisał/a:
Nie takie ciut. Przejście z 256mm na 281mm to spory skok.

Ori felgi 15 wejdą :?:

OcIeJ - 27-10-2014, 21:12

Zmiana piast napewno nie będzie tania. Ja u siebie już od około roku mam przewiercone tarcze (5/4) Rotinger 294 i zaciski od Outlandera na 130mm mocowania jarzma. Wszystko pasowało P&P włącznie z przewodami. Nic nie bije, nic sie nie gnie, eleganckie hamulce, a przewiercenie kosztowało mnie 50zł u ślusarza w moim miescie.
i9i - 27-10-2014, 22:13

milo napisał/a:
Ori felgi 15 wejdą

Ori bez problemu.

Marcino - 27-10-2014, 22:45

Fragu napisał/a:
arsiser, zdaje się, że nie ma tarcz 294mm na 4 otwory. Albo wiercisz, albo inny swap - np na zestaw z carismy/volvo. Ewentualnie zmiana piast na te z 5 szpilkami.

Zmiana piast trochę bez sensu... bo trza by mieć od razu felgi na 5 śrub, i to dwa komplety:)
Jak już Outlander to wiercić.
A jak mam być P&P bez zmiany zwrotnić w starszych jednotłoczkowych, to Carisma jak wyżej napisano.

Fragu - 28-10-2014, 08:56

i9i, pisałem w porównaniu do poliftowych z gala 276mm :wink:

Zgadza się, też uważam że zmiana piast jest bez sensu, ale jakby się ktoś upierał to ma wybór. Wiercenie w niczym nie przeszkadza, ja jestem zadowolony.

polaff - 28-10-2014, 18:30

Zastanawiam sie nad tą cari - musiał bym założyć przedliftowe "zwrotnice". Obecne hamulce złe nie są tylko strasznie głośne...
milo - 28-10-2014, 19:42

polaff napisał/a:
musiał bym założyć przedliftowe "zwrotnice"

To u mnie jak znalazł
Jakie tarcze polecacie od carismy i cena w miarę rozsądku :D

polaff - 28-10-2014, 19:56

milo, dla mnie też bo mam w garażu komplet :) po starym galu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group