To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sir Lancelot

szuwar - 15-08-2013, 12:50

Misiek :) napisał/a:
szuwar napisał/a:
a na zlocie oczerniałeś mojego Forda :)

nigdy nie mówiłem, że fordy są dobre... Nie dotyczy mustangów


Miałem na myśli, że nie masz pokory i zdrowego podejścia. Może z wiekiem przyjdzie .... (to w kategorii komplementu w Twoją stronę).

...coś jak bajka o wyścigu królika z żółwiem ...

A z drugiej strony, jako miłośnik, fan i klubowicz : Mitsumaniaków, muszę jeździć Mitsubishi ? .. nie każdego stać (i nie mówię tylko o zakupie), nie każdy ma siły, a do tego obecna flota nie ułatwia sprawy ... bez odbioru ...

aby nie było samego OT jak dojedziesz w zachodniopomorskie uważaj we wstecznym na czarnego forda :twisted:

Misiek :) - 15-08-2013, 13:26

szuwar napisał/a:
..coś jak bajka o wyścigu królika z żółwiem ...

a znasz o wyścigu królika i żółwia do domu?
Ja nie uznaję inny marek. Jak bym miał mieć colta 1,3 to i tak by go wolał od imprezy wrx, bo mitsubishi

Misiek :) - 15-08-2013, 13:30

Dla jasności. To auto nie służy do wyścigów i objeźdżania. Gdybym chciał auto żeby każdego objechać to bym wstawił 6A13TT, kupił evo lub zrobił colta evo turbo.
Byłem miło zaskoczony, że prawie dałem radę focusowi

m6riano - 16-08-2013, 06:07

Też kiedyś miałem focusa..i też musiałem nim jeździć szybko..


żeby mnie rdza nie dogoniła..;-)

Hugo - 16-08-2013, 08:10

m6riano napisał/a:
Też kiedyś miałem focusa..i też musiałem nim jeździć szybko..


żeby mnie rdza nie dogoniła..;-)
A Galanta omija szerokim łukiem? :mrgreen:
m6riano - 16-08-2013, 12:47

dzięka bogu...wsiada i wysiada razem z klyjentami..;-)
Misiek :) - 18-08-2013, 17:23

Licznik mi szwankował, powy żej120 km/h się zacinała wskazówka. Zdjąłem szkiełko, zdjąłem i włożyłem z powrotem wskazówkę i działa aż miło :)
Ostatnio uzywał następującego zetsawu kosmetyków do auta, jestem z nich bardo zadowolony:
Szampon z woskiem: carplan triplewax
Koncentrat do mycia felg: tenzi alux(utoland też dawał radę)
Do plastików: Plak czernidło
Do opon: Pianka auto land
Do kokpitu: Plak połysk/Autoland połysk (zapach wanilia, new car lub biały plak egzotyczny)
Do szyb: W5 z lidla do okien i luster (niebieski płyn)
pianka do tapicerki: Plak

W przyszłym sezonie wiosenno/letnio/jesiennym zakupie kometyk bardziej profesjonalne do tapicerki/plastików, plastików/zderzaków i do opon jakąś ochrone. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Maretzky85 - 19-08-2013, 07:27

Misiek :) napisał/a:
jestem ich bardo zadowolona


Misiek :) , czy my o czymś nie wiemy ? :P

Misiek :) - 19-08-2013, 11:22

Maretzky85 napisał/a:
Misiek :) , czy my o czymś nie wiemy ? :P

a jednak wydało się... :P
Wybacz, ale byłem bardzo zmęczony grillem obiadowym.

Misiek :) - 06-10-2013, 23:12

Przy przebiegu 135 500 miałem zmieniony olej, dalej ten sam motul 300V competiton, zmieniony filtr oleju i filtry LPG.
Zrobiłem ponad tysiąc km nad morze... i Trzyma się super, pomimo 4 osób i bagażu silnik daje radę :D
Na autostradzie musze się pilnować, aby nie przekroczyć prędkości bo to chwila nieuwagi, muśnięcie gazem. Przyczepność super, aż się pasażerowie łapali wszystkiego :P A ja żałowałem, że kierowca w toyocie rav4 (aktualny model) zwalniał na zakrętach.
Poza tym zmieniona przednia prawa końcówka czy jakiś inny łącznik stabilizatora. Zmieniona kopułka i palec.
Auto się lekko ksztusiło, był jak by brak mocy lekki brak czegokolwiek, jak by zabrakło paliwa na ułamek sekundy, czasem jak by zalało nie miał mocy, siły. Objawy takie same na LPG i PB. Maro zdiagnozował jako aparat zapłonowy. W trasie zdarzyło się 5 razy w tamtą stronę, a spowrotem cisza, spokój.
Tylko martwią mnie obroty które czasem spadają do 500 a czasem silnik gaśnie na rozgrzanym zaraz po odpaleniu.

Generalnie gdybym miał się cofnąć w czasie zrobił dokładnie to samo z tym samym autem. jestem mega zadowolony :D
Spalanie w trasie wyszło mi od 12,2 do 13,5 l/100km.
Byłem też na niemieckiej autostradzie, gdzie nawet nie zauważyłem jak z 140km/h zrobiło się 160, potem dosłownie chwila nieuwagi, lekko wciśnięty gaz i 180... Ale potem musiałem wrócić do polskich realiów. Wyprzedzanie bajka :D

Marcino - 06-10-2013, 23:56

Misiek :) napisał/a:
Tylko martwią mnie obroty które czasem spadają do 500 a czasem silnik gaśnie na rozgrzanym zaraz po odpaleniu.

Podreguluj przepustnicę i będzię dobrze:)

Jagos - 06-10-2013, 23:59

Misiek :) napisał/a:
Byłem miło zaskoczony, że prawie dałem radę focusowi
haha....

Misiek :) napisał/a:
140km/h zrobiło się 160, potem dosłownie chwila nieuwagi, lekko wciśnięty gaz i 180.


dość długie te chwile musiały być. Sorki, ale ile masz lat ?

Misiek :) - 07-10-2013, 08:11

Cytat:
dość długie te chwile musiały być. Sorki, ale ile masz lat ?

wiesz co, nie było to półtorej sekundy, ale jak na trasę była to chwila, krótka chwila. Nie bardzo wiem co z tym wspólnego ma mów wiek

Misiek :) - 26-10-2013, 17:08

Auto jeźzi bardzo fajnie...
W ten weekend robię około 1300 km a potem daję autko na wymianę poduszki pod silnikiem, będzie coustomowa z poliuretanu prawdopodobnie.
Następnie planuje pojechać z Maretzkym na hamownie... Sprwdzimy co da wymiana ori filtra na stożek odizolowany od reszty. Niestety przewód za flirtem powietrza jest za bardzo wygięty.
CO do silnika... a raczej spalania... Jak jeźdzę spokojnie, tzn jeżdzę do 3 tyś obotów ja ruszam, w drodze mam poniżej 2 tyś, a ruszam baardzo spokojnie i powoli to mi pali 16l/100km a jak jeźdzę normalnie... nieco ostro, to mi pali 17,5 l/100 km. W trasie przy normalnej spokojnej jeździe pali mi 13-14 l / 100 km

Misiek :) - 09-11-2013, 12:36

Coś mnie zaraz trafi... Przed trasą dałem kła do wyważenia... i jest gorzej niż było przed... Do tego koleś co wyważał (nie trawie wszystkich feuvert greenpiont itp, byłem przy ul. Sulejkowska przy kawczej) nie wiedział zbyt wiele o motoryzacji... Stwierdził, że w USA paliwo ma 85 oktanów i trzeba dostroić silnik do europejskiego. Dlatego mustang jakiegoś klienta pali dużo.
Wracając do tematu po przejechaniu 12 km musiałem dokręcić koła, bo koleś strzelił z pistoletu i tyle. Koła są gorzej wyważone nić przed oddaniem. A na dokładkę dziś zgubiłem gdzieś dekielek do felgi.. :/ A takie dostać, to jak ori CA0 ze zdrową budą kupione w salonie w PL w wersji GTi.
I śmieszne było słuchać, że moje auto dużo straciło na osiągach, bo mam zrobiony wydech w El TEC.

Świeć panie nad dekielkiem... te felgi i tym bardziej takie dekielki są mega rzadkie ;(
Czekam aż opony mi zejdą do końca i kupie 17" z EVO 7-9 i do tego opony 215/40/17, ewentualnie 215/45/17, ale wolał bym te pierwsze. Niestety moich wymarzonych TOYO CF2 nie będzie w tym rozmiarze.... ;(
Ubolewam, bo felga śliczna, a dotego ma 4x114,3 i 5x114,3 rozstaw śrub. Niestety kółka nie już najprostrzei mają ranty doświadczone Polskimi drogami


edit

Zapomniałem dodać, że auto szło jak burza, w nie musiałem na autostradzie redukować do 4 biego, również na niemieckiej jak jechałem 100-200km/h to cały czas 5 bieg (liczę przyhamowanie zanim ktoś zjechał z lewego pasa). Spalane na trasie wynosiło pomiędzy 13 a 14,5l/100km



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group