To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

Bartek - 11-07-2012, 17:53

kochajj napisał/a:
Bartek napisał/a:
kochajj, to powiedz mi lepiej gdzie wkitrałem pendrajwa z xmlami.....


Nie szukaj pena... masz je na kompie :)


Nie mam, dawno byś je miał :(


kochajj napisał/a:

U mnie na tylnej głowicy przy AFR 14,2-14,7 mam 800C...


Przy WOT?

Seryjny program przy WOT ma 9.8 i EGT dochodzi do 850 st.

m6riano - 11-07-2012, 18:14

kochajj, kurde a ja kompinerki gdzieś posiałem...;-)
kochajj - 11-07-2012, 18:40

Bartek napisał/a:
kochajj napisał/a:
Bartek napisał/a:
kochajj, to powiedz mi lepiej gdzie wkitrałem pendrajwa z xmlami.....


Nie szukaj pena... masz je na kompie :)


Nie mam, dawno byś je miał :(


kochajj napisał/a:

U mnie na tylnej głowicy przy AFR 14,2-14,7 mam 800C...


Przy WOT?

Seryjny program przy WOT ma 9.8 i EGT dochodzi do 850 st.


Jestem pewien że Danielowi nie chodzi o WOT ;) , tylko OL ... Przy WOT i AFR 15 silnik by nawet nie pojechał... zatłukł by się na śmierć ;p

A jeśli chodzi o WOT to mam AFR 11 i 900-950C przy 1,5b
odrobinka metanolu i spadek o 100C

wyderka - 11-07-2012, 19:15

kochajj napisał/a:
900-950C

:shock: :shock:
łoo matko

adaxo - 11-07-2012, 19:33

Bartek napisał/a:
danino88, wymigaj błąd skrzyni, albo zaloguj się na forum.jasnowidz.pl....

adaxo napisał/a:
WOT na cruise mam ustawione na 15-15.3


żartujesz mam nadzieję.... AFR 15.3 przy WOT dla doładowanego silnika????????
Masz świadomość EGT?


Cytat:
znaczy nie zalewa (jak oryginalna PB) na WOT, na cruise mam ustawione na 15-15.3


teraz poprawilem przecinek

Bartek - 11-07-2012, 19:36

adaxo napisał/a:
Ja to robiłem w ten sposób, koleś jeździł a ja logowałem z boku na laptopie AFR na benie przełączałem na lpg i ustawiałem tak LPG żeby AFR było takie samo jak na benie przy takich samych obrotach/obciążeniu. Innovate mam wpięte na stale wiec bylo jeszcze później parę twekow i teraz jest ok, znaczy nie zalewa (jak oryginalna PB) na WOT na cruise mam ustawione na 15-15.3
Podstawa do prawidłowego wystrojenia było pozbycie się wszelakich boots/vacuum leak-ow, a było tego trochę :oops:


Chyba Adaxo pisał jednak o WOT ;)

Nie zastukałby się, tylko wypluł tłoki razem z wirnikami turbin przez rurę wydechową ;)

Tomku - 950 st. na stałe czy w peak'u? Jak na stałe bez kucizny to dobra wiadomość ;)

Bartek - 11-07-2012, 19:37

adaxo napisał/a:
teraz poprawilem przecinek


Teraz to zmienia postać rzeczy :D , choć i tak pewnie jest ciepło ;)

adaxo - 11-07-2012, 20:02

Miernik EGT leży na polce i czeka na swoja kolejkę, po niedzielnych rozmowach ze Swinks mam dylemat gdzie to założyć

sorry za offtop ale podejrzewam ze założyciela tematu to powinno tez interesować

kochajj - 11-07-2012, 20:05

Bartek napisał/a:
adaxo napisał/a:
Ja to robiłem w ten sposób, koleś jeździł a ja logowałem z boku na laptopie AFR na benie przełączałem na lpg i ustawiałem tak LPG żeby AFR było takie samo jak na benie przy takich samych obrotach/obciążeniu. Innovate mam wpięte na stale wiec bylo jeszcze później parę twekow i teraz jest ok, znaczy nie zalewa (jak oryginalna PB) na WOT na cruise mam ustawione na 15-15.3
Podstawa do prawidłowego wystrojenia było pozbycie się wszelakich boots/vacuum leak-ow, a było tego trochę :oops:


Chyba Adaxo pisał jednak o WOT ;)

Nie zastukałby się, tylko wypluł tłoki razem z wirnikami turbin przez rurę wydechową ;)

Tomku - 950 st. na stałe czy w peak'u? Jak na stałe bez kucizny to dobra wiadomość ;)


Kucizna wytrzymuje podobne temperatury max co seria...
900-950C stałe... na zegarze widziałem już ponad 1000 :) w peaku... motor przeglądany kamerką 2 tygodnie temu - zero kraterków, ciśnienie na kazdym garze po 12,5 itd...

PS. Pisał, że na cruise - OL

kochajj - 11-07-2012, 20:09

adaxo napisał/a:
Miernik EGT leży na polce i czeka na swoja kolejkę, po niedzielnych rozmowach ze Swinks mam dylemat gdzie to założyć

sorry za offtop ale podejrzewam ze założyciela tematu to powinno tez interesować


2 bunkty:
tylna głowice w centrum, lub 1szy cylinder...

swinks_UK - 11-07-2012, 20:14

Adam, mówiłem ci to samo na Japfest, widac potrzebujesz jeszcze by Tomek ci potwierdził... :P

BTW, Tomek info o korbach dotarło?

Bartek - 11-07-2012, 20:30

adaxo, nie miej dylematu, tylko montuj tam gdzie najcieplej (tylny kolektor, cylinder od strony rozrządu ;) czyli nr 1) - ja mam tam pionowo w dół zamontowaną sondę

Bez wyjmowania silnika operacja możliwa do wykonania (Marecki mnie zabije za to co napisałem, miałem się nie przyznawać ;) )

adaxo - 11-07-2012, 20:39

No, ale kolektor pewnie trzeba wyjąc tak??
kochajj - 11-07-2012, 20:40

powinno się dać założyć bez wykręcania...
swinks_UK - 11-07-2012, 20:41

adaxo napisał/a:
No, ale kolektor pewnie trzeba wyjąc tak??

Niekoniecznie, możesz opiłki wydmuchać turbiną przez wydech :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group