To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś

MKV - 05-12-2012, 13:58

!GRUBY! napisał/a:
Mam takie pytanko. Wczoraj zajrzałem Ci do furki na bema i widziałem że na kierownicy masz znaczek pomalowany. Czym malowałeś?


Nie malowałem :)
To jest logo Mitsubushi z naszej naklejki klubowej - tej podłużnej :)
Napis MitsuManiaki podzieliłem na pół i wkomponowałem w oryginalne logo Mitsubishi na tylnej klapie:




A logo z naklejki pasuje rozmiarem idealnie we wgłębienia na kierownicy :)

!GRUBY! - 05-12-2012, 23:36

Super pomysł
m6riano - 05-12-2012, 23:50

MKV, jaki podasz wymiar tych diamentów to mogę takie wyciąć przy okazji w każdym kolorze..;-)
MKV - 16-12-2012, 08:46

Coś dziwnego się dzieje po ostatniej wymianie filtrów - myślałem, że to LPG ale zatankowałem ponownie i dalej to występuje. Mianowicie nawet gdy płyn chłodniczy ma już temperature roboczą gdy mocniej wcisne gaz (nie na maxa ale dynamicznie przyśpieszając) wywala mi check engine - wypadający zapłon na 3 cylindrze - to już po przejechaniu kilku kilometrów od uruchomienia silnika. dopiero jeszcze później jak mocno depczę to nie występuje żaden problem.

O co chodzi? LPG raczej chyba nie jest "letni" na stacjach o tej porze roku (Orlen i BP). Czy to się już wtryskiwacze kończą? Magic Jety mają już okł 70tys km przejechane ale gazownik mówił, że są OK i jeszcze pojeżdżą...

danino88 - 16-12-2012, 11:02

może to jednak magic jet bo 70 tys to i tak dużo jak na nie :) ja miałem raz z nimi styczność i zrobiły około 50tys
deejay - 16-12-2012, 13:20

MKV napisał/a:
Coś dziwnego się dzieje po ostatniej wymianie filtrów - myślałem, że to LPG ale zatankowałem ponownie i dalej to występuje. Mianowicie nawet gdy płyn chłodniczy ma już temperature roboczą gdy mocniej wcisne gaz (nie na maxa ale dynamicznie przyśpieszając) wywala mi check engine - wypadający zapłon na 3 cylindrze - to już po przejechaniu kilku kilometrów od uruchomienia silnika. dopiero jeszcze później jak mocno depczę to nie występuje żaden problem.


Miałem to samo po wymianie filtrów , ale problem sam ustał . Nie wiem co to było , ale obstawiam kiepski gaz :roll:

m6riano - 16-12-2012, 18:27

MKV, moje jakieś nonejmowe wtryski mają tyle co instalka czyli ponad 210tkm...co prawda "czek" czasem wywala ale kto by sie tym przejmował...;-)
przegazówka i gaśnie

Owczar - 16-12-2012, 22:15

Na benzynie masz ok? Trzeba by podpiąć staga i zgrać oscylogramy. Będzie od razu wiadomo co nie tak.
MKV - 17-12-2012, 14:05

Owczar napisał/a:
Na benzynie masz ok? Trzeba by podpiąć staga i zgrać oscylogramy. Będzie od razu wiadomo co nie tak.


Tak, na benzynie jest OK... co ciekawe temperatura płynu chłodniczego wynosi już okł 70 stopni jak to się działo (wskaźnik pokazywał już normalną temperaturę roboczą ale silnik był niewiele wcześniej odpalony - raz mi wywaliło error missfire na cylindrze #3 a drugi raz na cylindrze #2

Owczar - 17-12-2012, 14:37

Bez oscylogramów można wróżyć z fusów.
MKV - 18-12-2012, 05:59

Warszawa Wola - dziś 4:45 rano
Na białych felgach Misiek by się kompletnie zamaskował niczym kupa śniegu ;)

Ba! Dodam więcej - Misiek razem ze Swiftem jest na RMF24.pl :D
http://www.rmf24.pl/fakty...-cm-,nId,763907


Hugo - 18-12-2012, 08:06

MKV napisał/a:
Misiek jest na RMF24.pl
Hehe, ale jaja :D
Owczar - 18-12-2012, 09:57

MKV napisał/a:
Misiek razem ze Swiftem jest na RMF24.pl :D


Nie przystawiłeś kogoś swiftem? ;>

MKV - 18-12-2012, 10:22

Owczar napisał/a:
MKV napisał/a:
Misiek razem ze Swiftem jest na RMF24.pl :D


Nie przystawiłeś kogoś swiftem? ;>


No przystawiłem - sam siebie więc raczej sobie łomotu za to nie spuszczę... chyba ;P

m6riano - 18-12-2012, 17:54

MKV napisał/a:
sam siebie więc raczej sobie łomotu za to nie spuszczę

możemy pomóc w razie czego...na MM zawsze możesz liczyć...;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group