[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Jakie Świece zapłonowe?
jules - 18-01-2013, 20:38
a tak na marginesie to fabrycznie jakie świece były montowane do 2.5 v6 z 97 roku? ktoś się orientuje?
fj_mike - 18-01-2013, 20:49
jules napisał/a: | a tak na marginesie to fabrycznie jakie świece były montowane do 2.5 v6 z 97 roku? ktoś się orientuje? |
NGK PFR6G-11
nr OEM MD313443
polaff - 18-01-2013, 21:35
tomek84 napisał/a: | jak masz wolne 130 zł | jkie kable kupujesz Tomku za 130pln? dasz cień szansy, że dobre będą w sensie trwałe?
Tomek - 18-01-2013, 21:39
polaff napisał/a: | tomek84 napisał/a: | jak masz wolne 130 zł | jkie kable kupujesz Tomku za 130pln? dasz cień szansy, że dobre będą w sensie trwałe? |
nie wiem, nie kupowałem jeszcze dla siebie
ale mowa o NGK
polaff - 18-01-2013, 21:41
tomek84, -> ja chyba z 450pln płaciłem ponad rok temu za komplet.
Teraz (już od dość dawna) ma powoli nasilający się poranny problem na LPG polegający na pracy wstępnie na 5 a teraz to już chyba na 4 garach i zastanawiam się czy to wina przewodów czy może coś z LPG nie teges.
Wymiana świec nie przyniosła spodziewanego skutku, a gazownik, który świece kazał wymienić rozkłada ręce. Może wtryski się kończą lub reduktor bo już ponad 100kkm mają.
Tomek - 18-01-2013, 21:44
polaff napisał/a: |
tomek84, -> ja chyba z 450pln płaciłem ponad rok temu za komplet. |
za kable ??
to chyba Cie ktoś naciął, bo od lat te kable nie są drogie
jules - 18-01-2013, 21:45
tomek84 napisał/a: |
nie wiem, nie kupowałem jeszcze dla siebie
ale mowa o NGK |
a świece ile razy już zmieniałeś u siebie?
to może nie ma potrzeby żebym ja też zmieniał świece razem z kablami... nie ukrywam chodzi o koszty, bo juz i tak nie mało ich będę miał niedługo związanych z galem
Tomek - 18-01-2013, 21:46
polaff napisał/a: |
Teraz (już od dość dawna) ma powoli nasilający się poranny problem na LPG polegający na pracy wstępnie na 5 a teraz to już chyba na 4 garach i zastanawiam się czy to wina przewodów czy może coś z LPG nie teges.
Wymiana świec nie przyniosła spodziewanego skutku, a gazownik, który świece kazał wymienić rozkłada ręce. Może wtryski się kończą lub reduktor bo już ponad 100kkm mają. |
jak problem dotyczy tych samych cylindrów, to pewnie nie reduktor, a świeca/kable/wtrysk
stawiam na wtryskiwacz
[ Dodano: 18-01-2013, 21:47 ]
jules napisał/a: |
a świece ile razy już zmieniałeś u siebie? |
raz na Denso IK22, niedługo po zakupie
od tego czasu 42 tyś km
kabli nie ruszałem póki co
jak nic sie nie bedzie działo, to przy nastepnym rozrządzie wymienie
fabryka24 - 18-01-2013, 21:50
Witam , nie wiem czy piszę w odpowiednim temacie , jak nie to proszę przenieść , o co chodzi , jechałem galantem ,nagle zadławił się i zgasł ,odpaliłem go,zaczął przerywać i dławic się ,ale do domu dojechałem ,rano dnia następnego zapalił zadławił się i zgasł ,od 3 dni nie odpala , kable i świece mają przejechane 7 tyś km nie ma przebicia , pompa paliwowa działa ,iskra na świecach jest ,rozrząd nie przestawiony , błędów nie pokazuje ,wy błyskałem po przez z mostkowanię pinów 1 i4 ,mechanicy co przyjeżdżają z komputerami nie mogą się połączyć ,czy winny może być aparat zapłonowy ? może daje za słabą iskrę , rok śmigał bez problemu a teraz nie zapala, może ktoś coś wie na ten temat ,może miał podobny problem, proszę o jakiekolwiek info, wskazówkę co sprawdzić ,bo już nie wiem ? z góry dziękuje za pomoc
polaff - 18-01-2013, 21:50
tomek84, mówimy o przewodach WN do V6? JA kupowałem te niebieskie NGK i sporo kosztowały ze świecami około tysiaka puściłem
Tomek - 18-01-2013, 21:54
Cytat: |
tomek84, mówimy o przewodach WN do V6? JA kupowałem te niebieskie NGK i sporo kosztowały ze świecami około tysiaka puściłem |
tak do V6, ja innych Galantów nie zauważam
tak, mowa o niebieskich
zobacz na szybkości ile to na allegro stoi (140-170 zł), a można i taniej
świece to maks 50 zł sztuka to razem masz przeciętnie 450 zł
[ Dodano: 18-01-2013, 21:55 ]
Cytat: |
Witam , nie wiem czy piszę w odpowiednim temacie , jak nie to proszę przenieść , o co chodzi , jechałem galantem ,nagle zadławił się i zgasł ,odpaliłem go,zaczął przerywać i dławic się ,ale do domu dojechałem ,rano dnia następnego zapalił zadławił się i zgasł ,od 3 dni nie odpala , kable i świece mają przejechane 7 tyś km nie ma przebicia , pompa paliwowa działa ,iskra na świecach jest ,rozrząd nie przestawiony , błędów nie pokazuje ,wy błyskałem po przez z mostkowanię pinów 1 i4 ,mechanicy co przyjeżdżają z komputerami nie mogą się połączyć ,czy winny może być aparat zapłonowy ? może daje za słabą iskrę , rok śmigał bez problemu a teraz nie zapala, może ktoś coś wie na ten temat ,może miał podobny problem, proszę o jakiekolwiek info, wskazówkę co sprawdzić ,bo już nie wiem ? z góry dziękuje za pomoc |
nie przeskoczył Ci rozrząd?
do sprawdzenia czujnik położenia wałka rozrządu
[ Dodano: 18-01-2013, 21:58 ]
i benzyna, może zalałeś syf
[ Dodano: 18-01-2013, 22:01 ]
przestudiuj kilka tematów typu "Galant nie odpala", tam jest sporo sugestii, tam kontynuuj wątek, będzie łatwiej
m6riano - 19-01-2013, 06:07
polaff, Tomek może troche przesadził z cenąbo za 120 to ja kupowałem do R4 a do fałki kosztują tyle m/w:
http://allegro.pl/ngk-rc-...2889504127.html
polaff - 19-01-2013, 06:50
m6riano, tylko ciekawe ile to ma wspólnego z oryginałem. Wiesz Marian, ja robie przebiegi podobne do Ciebie i nie chciał bym zdejmować kolektora za pół roku bo przyoszczędziłem na przewodach czy świecach....
pawik - 19-01-2013, 11:26
[ Dodano: 19-01-2013, 15:42 ]
pawik napisał/a: | witam wczoraj założyłem świeczki ngk pfr6g i nowe przewody ngk niebieskie i szarpanie przy gwałtownym wciśnieciu pedału gazu ustało świece i przewody wyniosły mnie 355 zyla kupione w http://mokar.pl/
to są takie właśnie świece dedykowane do gala tylko z 0.8 szczeliną
http://allegro.pl/swiece-...2913912242.html |
marcinzam - 19-01-2013, 16:48
polaff napisał/a: | m6riano, tylko ciekawe ile to ma wspólnego z oryginałem. Wiesz Marian, ja robie przebiegi podobne do Ciebie i nie chciał bym zdejmować kolektora za pół roku bo przyoszczędziłem na przewodach czy świecach.... |
Na stronie dystrybutora Ngk kosztują 170 zł
http://www.e-ngk.pl/advan...C-ME111&x=0&y=0
|
|
|