[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Sprężyny w Galancie EA
telewizoor - 13-02-2015, 20:43
zimnylech, miałem podobny dylemat i kupiłem Eibacha będę zakładał normalnie przód na przód tył na tył dam znać jak to wygląda!
Hugo - 13-02-2015, 21:18
zimnylech, na Eibachach dalej będzie siadał za nisko. Polecam czerwone H&R -35 mm.
zimnylech - 13-02-2015, 21:27
Hugo, Ale dedykowane na tył czy na przód? Mam rozumieć że kupując na przód i montując na tył nie trzeba żadnej rzeźby?
Hugo - 14-02-2015, 20:52
Dedykowane tam gdzie powinny być montowane, czyli przednie na przód, a tylne na tył.
KamilR10 - 15-02-2015, 00:48
Eibach -30mm
http://zapodaj.net/b487f72e2580a.jpg.html
mati_z - 15-02-2015, 09:03
KamilR10, z tego co mi wiadomo to Eibach do Galanta nie robił sprężyn -35mm tylko -30mm, chyba że sam je skracałeś
KamilR10 - 15-02-2015, 12:29
mati_z napisał/a: | KamilR10, z tego co mi wiadomo to Eibach do Galanta nie robił sprężyn -35mm tylko -30mm, chyba że sam je skracałeś |
mój błąd, poprawiam
skobalt - 16-02-2015, 23:17
A co powiecie na te sprężyny??? http://allegro.pl/jamex-s...5089812425.html Ostatnio wymieniłem na przodzie amortyzatory (Kyb Ultra SR) pracują z fabrycznymi sprężynami więc przód auta stoi dosyć wysoko. Jak dam na tył obniżone sprężyny o 35 mm na tył ( Również będą amory Ultra SR) to nie będzie widać różnicy? A może tył będzie siedział za mocno? Przypomnę tylko że mam LPG w kole zapasowym 40l.
eremita - 17-02-2015, 09:41
skobalt napisał/a: | A co powiecie na te sprężyny??? http://allegro.pl/jamex-s...5089812425.html Ostatnio wymieniłem na przodzie amortyzatory (Kyb Ultra SR) pracują z fabrycznymi sprężynami więc przód auta stoi dosyć wysoko. Jak dam na tył obniżone sprężyny o 35 mm na tył ( Również będą amory Ultra SR) to nie będzie widać różnicy? A może tył będzie siedział za mocno? Przypomnę tylko że mam LPG w kole zapasowym 40l. |
Przód Ci stoi za wysoko a Ty chcesz tył obniżyć??
A teraz jakie masz sprężyny seryjne czy obniżone?
Jak seryjne to będzie wyglądał jak startujący samolot
Jak obniżone i chcesz tył podnieść to pomaga założenie na przednich springów na tył ale będzie twardo.
Co do samych jamexów to lepiej sobie odpuść.
KsiadzRobak - 17-02-2015, 11:15
eremita napisał/a: | chcesz tył podnieść to pomaga założenie na przednich springów na tył | dodam, że ledwo da się wtedy wyregulować światła - niestety tył idzie dość mocno w górę a światła w dół
booohal - 17-02-2015, 16:08
eremita napisał/a: | Co do samych jamexów to lepiej sobie odpuść. |
Ile zrobiłeś na nich km?
skobalt - 17-02-2015, 18:19
Dobra, jutro wymienie same amory z tył. Jak nie będą popękane spręzyny to je zostawie. Wszędzie mam fabryczne spręzyny. I zobaczę jak to bedzie wyglądało. Dzieki za pomoc.
sveno - 17-02-2015, 19:07
KsiadzRobak napisał/a: | dodam, że ledwo da się wtedy wyregulować światła - niestety tył idzie dość mocno w górę a światła w dół | masz tak zrobione, słyszałeś od kolegi, czy dedukcja własna? Ja mam z tyłu przednie H&R -35 a z przodu Eibach -30 i nie przypominam sobie żeby był problem z regulacją świateł.
zimnylech - 17-02-2015, 19:59
A te H&R -35 można kupić osobno jako tył, bo co szukam to w komplecie lub w ogóle trudno dostępne, no chyba że ja coś źle szukam.
adt81 - 17-02-2015, 20:48
zimnylech napisał/a: | A te H&R -35 można kupić osobno jako tył, bo co szukam to w komplecie lub w ogóle trudno dostępne, no chyba że ja coś źle szukam. |
Nie dalej jak 3 dni temu kupiłem na allegro używany komplet na tył więc czasem się trafiają.
|
|
|