To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

Frost - 11-03-2010, 12:58

Niedługo zmierzyć mi się będzie trzeba z decyzją - czy wstawiać 3,0V6TT czy co innego, nie wiem jak bardzo by spasowała zwykła 16v do Miśka i na ile można by było ją potem zmodzić aby uzyskać ok. 400-500KM i chyba byłby problem z zamontowaniem takiej 16v
jacek11 - 11-03-2010, 19:58

Hubeeert napisał/a:
dając samochód z fajnym napędem a mimo to podsterowny i niekierowalny bo silnik z 3000GT jest ciężki jak cholera...

Nie zapominajmy,że E88A posiada 4WS,i trakcja tego auta jest o niebo lepsza niż w zwykłym E5.Przykładowo,moje obecne E52A,waży 1260 kilo,a moje wcześniejsze E88A waży 1480kilo,a mimo to trakcja w E8 jest lepsza.
Ile może być cięższy silnik od 3000GT? Myślę że nadwozie poradzi sobie z takim ciężarem bez problemu.
Takie moje luźne spostrzeżenie :)

Wszyc - 12-03-2010, 17:24

w sumie :P wywalisz aku do bagażnika i będzie podobny rozkład masy co przed swapem zapewne :D pewnie bloki te same a pojemność zmienili po przez inną długość korbowodów i trochę innych tłoków wątpię by większe poczynili zmiany różnica wagi to pewnie sprowadza się do dolotu, turbo i intercoolera nawet teraz się zastanawiam czy nie da się zrobić z waszych silników silniki o pojemności 3 litrów? Eclipse tak po przez zmianę korbowodów robi się z 2.0 na 2.4 litra i by chyba można zrobić z 220kucy w E88A?? czy się mylę? bebechy np. z sigmy 24v i ecu jeżeli trzeba było by
Frost - 12-03-2010, 18:24

podejrzewam że 3,0 od 2,5 będzie cięższe o może jakieś 20-30kg można to bez problemu odzyskać wywalając klime, osprzęt od ABS-u i może od 4ws (u mnie i tak nie działa grrrrr )
mitsu_pl - 12-03-2010, 23:39

Frost, dokładnie to co napisałeś to myśmy zrobili. Wywalony cały ABS, osprzęt od 4WS (tylnej maglownicy nie da się wywalić, bo nie ma czym jej zastąpić) Cała klima poszła, akumulator poszedł do tyłu, szyber gotowy do wywalenia, nie ma tylko narazie koncepcji co w jego miejsce wstawić. Muszę się zebrać wziąźć tatuśka i pojechać na wage, żeby go w miarę możliwość dokładnie zważyć.
Frost, napisz jeszcze raz ile u Ciebie tuszy posiada Galuś, bo go ważyłeś, a ja znaleźć nie mogę.

Frost - 13-03-2010, 09:35

1416kg z sprzętem audio z tego co pamiętam - bez audio 1400-1390kg powinien ważyć.
Czekam aż się zrobi ciepło i znów fanatycznie będe siedział na warsztacie przy Galusiu :D jeszcze trzeba go sporo odchudzić, chciałbym dobić do 1200kg albo poniżej ale to wydaje się prawie niewykonalne - trzeba by było zastąpić czymś bagażnik bo jest strasznie ciężki. Ze środka wyjedzie chyba wszystko poza deską roździelczą.
Zbieram się także do malownia felg i przyciemniania szyb - to są dwa projekty na marzec/kwiecień, na maj/czerwiec zbieram się do malowania całego auta - na biało :D będą wtedy odnawiane wszystkie spawy i łączenia, podłużnice, wszystko gdzie ruda - przy okazji pewnie coś się wytnie :D

gres - 13-03-2010, 13:31

naprawiona skrzynia :)
Nastepny cel - progi :(

Frost - 13-03-2010, 13:33

no nareszcie gres, :)
mitsu_pl - 18-03-2010, 13:32

Dobra, udało nam się zważyć naszego miśka i wyszło 1420kg +/- 5kg. Waga w miarę dokładna, pomiar był 3 razy powtarzany... Auto było zapakowane tak jakby miało zaraz startować (zapas, narzędzia, 2 gaśnice, 2 kaski, 1/2 zbiornika paliwa, itp.) tyle, że bez kierowcy i pilota (więc dodać należy ok. 160kg)
Ciężko będzie go odchudzić...

Frost - 18-03-2010, 21:19

Coś dużo Michał wyszło. Mam spot w niedziele i będe na tą okazję odchudzał Miśka z zbętnych kg i pewnie zostanie mu tak do przyszłego weekendu to go zważe (ogólnie wyjedzie całe audio i pewnie coś jeszcze). Do tego będzie założona szpera LSD bo konkurencja będzie fajna.
Pomysł jest jeszcze taki że prawdopodobnie wyjedzie z niego cała klima :) i nawt myślałem czy nie da rady zrobić bagażnika z laminatu, drzwi troche tylne wykroić ze zbędnej blachy. Aku pojedzie wkrótce do bagarznika i chyba bagarznik będzie modzony - tzn. wycięta skrzynia od zapasu i zrobiony na płasko

Michał jest gdzieś aktualne zdjęcie środka waszego Gala ??

mitsu_pl - 18-03-2010, 23:38

No tak, dużo, bo w miejsce tego co wyszło weszło parę innych rzeczy, np. blacha, niby aluminiowa (ryflowana) pod silnikiem, ale grubości 4mm dość sporych rozmiarów i słusznej przy tym wagi, tylny "dyfuzor z kształtowników, żeby zderzaka nie wyrywało :P . Ty szykujesz swoje auto na wyścigi typu 1/4 mili i torowe, a tam praktycznie jeżeli chodzi o wyposażenie nic nie jest potrzebne, my musimy czasem mieć 2 zapasy na pace - czyli to co masz w aucie na BK (badaniach kontrolnych), musisz mieć też na koniec rajdu, a czasem sprawdzają w trakcie - bo nigdy nic nie wiadomo, a opony są znaczone, druga sprawa, że w razie czego to serwis nie może do nas dojechać i w środku pola musimy sobie radzić sami, a to oznacza, że musimy mieć kupę narzędzi ze sobą, klucz elektryczny do kół - jedna szutrówka waży dobre 40kg (guma tak gruba, jak kółka w widlaku :P )
Zdjęcia środka znajdziesz w moim temacie, na razie nic się tam nie zmieniło, oprócz wywalenia podsufitki i przygotowań to pozbycia się szyberu.

Frost - 18-03-2010, 23:47

No tak, masz racje, zapomniałem zupełnie o tej Twojej płycie :) no i elektrownia na masce, ale i tak doszedłem do wniosku że Galuś jest ciężki jak cholera i nie będzie łatwo o kilogramy, a też musze jeszcze zdobyć troche oszczędności na masie bo musi wjechać klatka :)
mitsu_pl - 18-03-2010, 23:58

No właśnie my też planowaliśmy założyć klatkę, ale to by go ostro przybiło do ziemi. Powiem Ci, że buda budą, ale silnik + skrzynia + cały układ napędowy to jakieś 1/3 masy całego auta. Nie ma co się oszukiwać to jest osobowy "czołg", bo blachy to one mają dość grube jak na japońce, ciężki silnik i reszta... Widać, że nie oszczędzali jak go konstruowali :D
Frost - 19-03-2010, 10:46

hehehe co racja to racja, ogólenie E5x i nasze mają mocną konstrukcję o czym i Ty i ja zdążyliśmy się już przekonać :D
Anonymous - 20-03-2010, 19:23

witam, wklejam to tutaj, bo blisko:
Galant vr4 7 generacji z kierownicą po lewej
E88A przerobione na E58A (skrzynia, wiązka, silnik z Japonii) plus mnóstwo części
aktualnie za ok. 14000 pln

http://www.blocket.se/ska...2.htm?ca=11&w=3



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group