To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Diody LED do jazdy dziennej

DJ Fazi - 12-04-2012, 22:20

Widziałem takiego Outka w Gdańsku, całkiem nieźle, ale mi się to nie podoba. Tak się przyglądam i myślę że te brwi z reflektorów Audi pasowały by do Outlandera:)
jan_outII - 08-05-2012, 14:14

NikoMati

Zajrzyj poniżej:
http://www.swiatla.auto.pl
mają w ofercie okragłe ale nie wiem czy pasują w miejsce halogenów.

Ja ostatnio założyłem w górnym żeberku pod halogenami. Dopasowałem model bez potrzeby wycinania otworu - tylko mała dziurka na przewód. U mnie zapalają się po przekręceniu kluczyka w stacyjce.

rezon - 08-05-2012, 15:19

Plug&Play to raczej takie pasują http://moto.allegro.pl/ok...2318475650.html
michu300 - 09-05-2012, 08:06

rezon napisał/a:
Plug&Play to raczej takie pasują http://moto.allegro.pl/ok...2318475650.html


No tak, ale to musisz wywalić halogeny, a ja np. nie chcę, przydają się czasem.

markowoj - 10-05-2012, 00:33

Ja zamontowałem takie:
[IMG=http://img12.imagesh...65jw.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us
http://www.denken.com.pl/...-homologacja-rl

Bulbo - 10-05-2012, 09:22

a co wam przeszkadza jazda na ksenonie ?
rezon - 10-05-2012, 20:13

markowoj napisał/a:
Ja zamontowałem takie:
fajnie wyglądają :)
Bulbo napisał/a:
co wam przeszkadza jazda na ksenonie ?
spryskiwanie reflektorów i niestety szyby już po pracy wycieraczki.
Muciek - 10-05-2012, 21:41

A mi właśnie takie w miejsce halogenów okrągłe się w ogóle nie widzę, lepsze są jak dla mnie zwykłe. A czemu przeszkadza spryskiwanie reflektorów? Przecież tam się osobno włącza.
markowoj - 10-05-2012, 22:24

Bulbo napisał/a:
a co wam przeszkadza jazda na ksenonie ?

zużycie prądu i paliwka , samych ksenonów, nie zapominamy włączyć świateł, o wycieraczkach
i płynie wspomniał Rezon a w outku z czujnikiem zmierzchowym aż się prosi o ledy. Światła okrągłe, dedykowane nie wymagają żadnych przeróbek.
No i fajnie wygłąda :D .

PiotrKw - 11-05-2012, 07:30

Bulbo napisał/a:
a co wam przeszkadza jazda na ksenonie ?


Poza tym co wymienił markwoj dodałbym jeszcze podświetlenie przyrządów w kabinie . Żaróweczki małe , tanie , ale uzupełnienie przepalonych zajmuje albo sporo czasu i nerwów albo ... trochę kosztuje. Pamiętam jak w Partnerze , który jezdził u mnie głownie w dzień , stwierdziłem że już prawie połowa nie świeci . Żarówki kosztowały coś ok 15 zł a wymiana 200 zł . A żaróweczki w serwisie Mitsu to też zupełnie inna bajka .... cenowa. WIec nie ma porównania z Partnerem.
Co do płynu, to w dni kiedy używałem wycieraczek , w Pajero , nie mając jeszcze dziennych, lałem prawie połowę płynu co zużycie paliwa na 100 km. Mam osobne światła Helli , krótkie i długie , czyli razem z wycieraczkami 6 dysz spryskiwaczy.( 4 na światła) Swiatła dzienne Philipsa ( nie należace do tanich )zwróciły się po roku :wink:

borsak1 - 11-05-2012, 07:38

markowoj napisał/a:
No i fajnie wygłąda
ja bym się kłucił. Przy okazji tracisz przeciwmgielne.
markowoj - 11-05-2012, 09:10

borsak1 napisał/a:
markowoj napisał/a:
No i fajnie wygłąda
ja bym się kłucił. Przy okazji tracisz przeciwmgielne.


Oczywiście, to kwestia wyboru, tyle że dziennych używam nonstop , a halogenów może kilka razy , a i tak we mgle szału nie było. Przy okazji montażu led serwis wykodował światła mgłowe ,tak więc przy kontroli problemu nie ma. A tak przy okazji to chyba nie mamy tutaj oceniać celowość montażu dziennych tylko proponować różne warianty kolegom którzy noszą się z zamiarem instalacji, a kto już ma pewnie niczego nie będzie zmieniał. :D

Krzysiek_slask - 11-05-2012, 14:01

PiotrKw napisał/a:
Bulbo napisał/a:
a co wam przeszkadza jazda na ksenonie ?


Poza tym co wymienił markwoj dodałbym jeszcze podświetlenie przyrządów w kabinie . Żaróweczki małe , tanie , ale uzupełnienie przepalonych zajmuje albo sporo czasu i nerwów albo ... trochę kosztuje.


Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jest obok lusterka czujnik swiatla, ktory sam steruje podswietlaniem przyciskow w kabinie. I tak mimo wlaczonego trybu skandynawskiego podswietlenie np. pokretla od klimy wlacza sie dopiero po zapadnieciu zmierzchu

michu300 - 11-05-2012, 14:21

Generalnie chodzi o te ksenony. Gdyby kosztowały 50 zł i wymiana jak H4 lub H7 to nie ma problemu, ale badziewie jest drogie i sprawia trochę kłopotu przy wymianie. Ten problem zaczyna się tak dopiero od 5-go roku eksploatacji. Wcześniej to właściwie nieistotne.
mitsu00 - 11-05-2012, 17:25

michu300 napisał/a:
Generalnie chodzi o te ksenony. Gdyby kosztowały 50 zł i wymiana jak H4 lub H7 to nie ma problemu, ale badziewie jest drogie i sprawia trochę kłopotu przy wymianie. Ten problem zaczyna się tak dopiero od 5-go roku eksploatacji. Wcześniej to właściwie nieistotne.
spryski reflektorow doslownie doja zawartosc zbiornika plynu od spryskiwaczy. Zalozenie dziennych eliminuje ten problem bo za dnia dysze spryskiwaczy swiatel sie nie wlaczaja, tylko sama szyba jest spryskiwana. Zastosowanie najtanszego plynu do spryskiwaczy za przyslowiowe 5 zeta tez nie rozwiazuje sprawy, bo mozna zafundowac sobie trwale zacieki na masce i szybie. sam tego doswiadczylem i dopiero doglebna polerka maszyna polerska je usunela.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group