To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

kochajj - 11-07-2012, 20:51

można to zrobić tak co by opiłki nie wleciały do wydechu... :p
Bartek - 11-07-2012, 20:57

swinks_UK, gorzej jak opiłek wklinuje się między łopatki turbiny - jej zgon będzie szybki i efektowny.....

kochajj, zdradź najpierw jak tam wsadzić wiertarkę, potem gwintownik, a na końcu dokręcić sondę...... a wiercenie i gwintowanie bez opiłków też chętnie dowiem się jak zrobić ;)

adaxo, ja twierdzę, że trzeba - Tomkowie są innego zdania ;)

adaxo - 11-07-2012, 20:58

hehe, już taki był co 'piaskował' wewnątrz kolektor dolotowy, jeden trzymał silnik na wysokich obrotach a drugi sypał piasek (o dziwo do piaskowania) w kolektor :finga:
danino88 - 11-07-2012, 21:21

Cytat:
kochajj, zdradź najpierw jak tam wsadzić wiertarkę, potem gwintownik, a na końcu dokręcić sondę...... a wiercenie i gwintowanie bez opiłków też chętnie dowiem się jak zrobić ;)


wsadzić i dokręcić się da, ale wiertarki i gwintownika ojjj tu już ciężko to widzę.

Panowie, u mnie na czujniku EGT wczoraj było max 850 stopni na tylnym kolektorze. Najprawdopodobniej czujnik się przegrał, ale nie wykluczam także możliwości wypięcia się wtyczki, po prostu wsadziłem inny działający :) Aktualnie auto bez problemu śmiga na LPG, spalanie jeszcze nie znane. AFR z tego co wiem to ustawione około 14,2-14,7, chyba ok ?

Przykra wiadomość dla pomorskiego to taka że jednak białas jedzie do Jastarni ale
...
...
...
...
...
31 lipca Julia raczej pojedzie pierwszy raz, w taką długą podróż, ponownie do Jastarni :D

kochajj - 11-07-2012, 21:22

Bartek napisał/a:
swinks_UK, gorzej jak opiłek wklinuje się między łopatki turbiny - jej zgon będzie szybki i efektowny.....

kochajj, zdradź najpierw jak tam wsadzić wiertarkę, potem gwintownik, a na końcu dokręcić sondę...... a wiercenie i gwintowanie bez opiłków też chętnie dowiem się jak zrobić ;)

adaxo, ja twierdzę, że trzeba - Tomkowie są innego zdania ;)


a wystarczy pomysleć....
odkręcasz dyfer i robisz to od spodu (mam tak zrobione w wejściu do turbo)... opiłki do góry nie polecą, a resztki spokojnie neodymem wyłapiesz... :P

swinks_UK - 11-07-2012, 22:01

Bartek napisał/a:

adaxo, ja twierdzę, że trzeba - Tomkowie są innego zdania ;)

Nie "Tomkowie", tylko Tomek.
Ja ironizowałem. :wink:

danino88 - 12-07-2012, 08:05

biały już w Jastarni, jak ktoś planuje zakup galanta kombi to zapraszam na oględziny :P
Bartek - 12-07-2012, 08:14

Cytat:
odkręcasz dyfer i robisz to od spodu


Czyli 3 cylinder, lepiej mieć w 1 ;)

kochajj napisał/a:
opiłki do góry nie polecą, a resztki spokojnie neodymem wyłapiesz...


Z całym szacunkiem, nie masz pojęcia co piszesz..... opiłki przy nawet ekstremalnie wolnych obrotach latają we wszystkie strony - żeliwo jest miękkie, więc na końcu otworu zawsze powstaną duże zadry, które spokojnie polecą tak daleko, że ich nie wyciągniesz żadnym neodymem ;) , następnie przy gwintowaniu powstają piękne spiralki (z którymi wiem jak sobie poradzić i nie jest to neodym ani grawitacja ;) )

danino88, dokręcenie tulejki jest proste - wsadzasz w nasadkę, długa przedłużka i jazda - sondę musisz przykręcić otwartym kluczem (kabelek ;) ) kontrując tulejkę, inaczej będzie Ci się odkręcała - tego nie widzę na samochodzie....

danino88 - 12-07-2012, 19:17

Cytat:
danino88, dokręcenie tulejki jest proste - wsadzasz w nasadkę, długa przedłużka i jazda - sondę musisz przykręcić otwartym kluczem (kabelek ;) ) kontrując tulejkę, inaczej będzie Ci się odkręcała - tego nie widzę na samochodzie....


Ja swoją przykręciłem że aktualnie nie ma z nią problemów :)

adaxo - 12-07-2012, 20:09

Czyli, jak dobrze rozumie masz EGT założone ?? jeśli tak, to napisz proszę jakie są różnice temp pomiędzy jazda na LPG a na PB
danino88 - 13-07-2012, 09:56

Cytat:
Czyli, jak dobrze rozumie masz EGT założone ?? jeśli tak, to napisz proszę jakie są różnice temp pomiędzy jazda na LPG a na PB


Szczerze ? to nie widzę znaczących różnic między PB a LPG. Max temp jaką odnotowałem w peak'u to 850stopni. Przy normalnej jeździe mniej więcej 700-750 stopni ;)

adaxo - 13-07-2012, 15:35

No jasne ze szczerze

sam jeżdżę na LPG, po lektorze LPGforum, jestem przekonany ze wielkie zmiany temp spalin/głowic podczas jazdy na POPRAWNIE ustawionym LPG są mitem, ale jak wiadomo forum o LPG może być 'troszkę' stronnicze wiec po sugestiach niektórych czarnowidzów i opiniach o wysokim prawdopodobieństwie częstych wymian silnika postanowiłem zbadać to na własnej skórze.

Jaki masz kit EGT i gdzie zamontowany??

danino88 - 14-07-2012, 11:14

AutoGauge zamontowany pośrodku w tylnym kolektorze :)
danino88 - 24-07-2012, 20:16

Dziś trasa Blachownia - Łódź - Blachownia i spalanie na poziomie 15l LPG przy włączonej klimatyzacji. Jest dobrze, choć butla 52l brutto może być za mała :( Zastanawiam się jeszcze nad zmianą opon na cieńsze 215 lub 225, co Wy na to ?
mystek - 24-07-2012, 20:36

to mogłoby pomóc odnośnie spalania i oporów toczenia :) a gubisz na 225 trakcję przy mocnym bucie?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group