To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant GTI E33 by Maretzky85

Maretzky85 - 30-05-2011, 14:24

Wodnego z Legacy nie sposób dostać :(
Będzie FMIC od Legnuma :P

Maretzky85 - 31-05-2011, 23:21

IC od Legiego pasuje jakby stąd był... no prawie :P
Ma ktoś giętarkę ? Albo znajomego z giętarką ? Albo wie gdzie można rury powyginać ?
Potrzebuję na już :P No i gdzie można kupić gumowe elementy dolotu - a w zasadzie łączenia proste...
Noo i może ktoś ma programator do epromów pożyczyć ?

Wszyc - 31-05-2011, 23:25

Czemu Ci wszystko pasuje a mi nie to jest nie sprawiedliwe :P
Maretzky85 - 01-06-2011, 07:05

Bo ja najpierw zmierzyłem, potem zadzwoniłem i zapytałem o wymiary :P
Poza tym za pierwszym razem zamach też mi nie pasował :P
No i nadal potrzebuję giętarki i programatora...

robertdg - 01-06-2011, 08:57

Maretzky85 napisał/a:
Ma ktoś giętarkę ? Albo znajomego z giętarką ? Albo wie gdzie można rury powyginać ?
Pogadaj z ApAcHoS
Maretzky85 - 01-06-2011, 12:09

robertdg, A masz do niego jakiś kontakt ?
Bo na forum go już dawno nie było...

robertdg - 01-06-2011, 15:51

Kiedyś miałem, ale gdzies zapodziałem, zadzwoń do tej firmy co ma w adresie profilu no i powiedz, że chcesz gadać z prezesem który jeździ seatem TDI a wcześniej jeździł czerwonym Lancerem kombi :P Improwizuj :!:
Maretzky85 - 05-06-2011, 23:05

Turbozłomek zajechał pod dom :P
O dziwo bez większych sensacji :P
I o dziwo bez przeróbek nadwozia :) Musiałem tylko troszkę przyciąć wzmocnienie zderzaka (ale tylko dolną część która trzyma dół zderzaka:P)
I o dziwo nic nie wystaje poniżej zderzaka (żadna rura ani nic)
I: Da się zamontować FMIC bez przerabiania zderzaka, bez rezygnowania z powietrznej chłodnicy oleju i chłodnicy wspomagania. Da się też dostosować rurkę wodną, która idzie pod kolektorem z N/A do turbo, da się dostosować podstawę termostatu z N/A do turbo :)
Turbo od 2G pasi - nie wiem jak z seryjnym wastegatem, ale z moim wiatraki nie bardzo chcą się mieścić :P
No i muszę dorobić mocowanie zamka maski :P

Do kupienia:
Komputer od GSXa, GST w wersji z epromem, ewentualnie Galant GTi, Colt GTi.
Zegar turbo boost
Alternator - padł regulator i pali żarówki i zaraz zacznie jarać elektronikę :/

Misiek :) - 05-06-2011, 23:15

GRATULACJE!!!!!!!!!
Musisz się pochwalić koniecznie. Teraz tylko zrobić wykończenie i dotrzeć silnik :D
Sugerował bym rozpórkę na przód i pasowało by też dać jaką na tył :P

rosomak1983 - 06-06-2011, 01:46

Maretzky85, no graty , a jakies zdjecia ???
Maretzky85 - 06-06-2011, 07:26

Wieczorem może się coś uda :P
Maretzky85 - 06-06-2011, 23:50


Wszyc - 06-06-2011, 23:51

hahaha ale chłodnica płynu wspomagania układu kierowniczego rządzi w E33A hahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ale ktoś miał fantazje :D
Maretzky85 - 07-06-2011, 06:44

??
Misiek :) - 07-06-2011, 09:05

Wczoraj wiczorem oglądałem turbozłomka i zostałem nim nawet przewieziony :D
Auto wymaga dokręcenia kilku śrubek (również dosłownie) ale wszystko działa, i co najważniejsze jeździ :D
Marek jeśli chcesz zabierz ode mnie alarm , bo chyba mi się już ten alarm nie przyda :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group