To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Diody LED do jazdy dziennej

PiotrKw - 11-05-2012, 17:47

Krzysiek_slask napisał/a:
Nie wiem jak u Ciebie,


U mnie w Pajero włącza się wszystko. Ale to nie limuzyna , to siermiężny samochód :wink:

Muciek - 12-05-2012, 20:12

mitsu00 napisał/a:
michu300 napisał/a:
Generalnie chodzi o te ksenony. Gdyby kosztowały 50 zł i wymiana jak H4 lub H7 to nie ma problemu, ale badziewie jest drogie i sprawia trochę kłopotu przy wymianie. Ten problem zaczyna się tak dopiero od 5-go roku eksploatacji. Wcześniej to właściwie nieistotne.
spryski reflektorow doslownie doja zawartosc zbiornika plynu od spryskiwaczy. Zalozenie dziennych eliminuje ten problem bo za dnia dysze spryskiwaczy swiatel sie nie wlaczaja, tylko sama szyba jest spryskiwana. Zastosowanie najtanszego plynu do spryskiwaczy za przyslowiowe 5 zeta tez nie rozwiazuje sprawy, bo mozna zafundowac sobie trwale zacieki na masce i szybie. sam tego doswiadczylem i dopiero doglebna polerka maszyna polerska je usunela.


U mojego taty ostatnio testowałem tą sytuację i o dziwo kiedy spryska się szybę to idzie tylko na szybę, a kiedy reflektory to reflektory, nie jest tak, że jak szyba to na to i na to idzie :-D więc tutaj problem zlikwidowany.

mitsu00 - 12-05-2012, 20:27

Muciek napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
michu300 napisał/a:
Generalnie chodzi o te ksenony. Gdyby kosztowały 50 zł i wymiana jak H4 lub H7 to nie ma problemu, ale badziewie jest drogie i sprawia trochę kłopotu przy wymianie. Ten problem zaczyna się tak dopiero od 5-go roku eksploatacji. Wcześniej to właściwie nieistotne.
spryski reflektorow doslownie doja zawartosc zbiornika plynu od spryskiwaczy. Zalozenie dziennych eliminuje ten problem bo za dnia dysze spryskiwaczy swiatel sie nie wlaczaja, tylko sama szyba jest spryskiwana. Zastosowanie najtanszego plynu do spryskiwaczy za przyslowiowe 5 zeta tez nie rozwiazuje sprawy, bo mozna zafundowac sobie trwale zacieki na masce i szybie. sam tego doswiadczylem i dopiero doglebna polerka maszyna polerska je usunela.


U mojego taty ostatnio testowałem tą sytuację i o dziwo kiedy spryska się szybę to idzie tylko na szybę, a kiedy reflektory to reflektory, nie jest tak, że jak szyba to na to i na to idzie :-D więc tutaj problem zlikwidowany.
Nie chce z toba dalej polemizowac w tej kwestii bo ja auto posiadalem przez 4 lata i na codzien je uzytkowalem. wiem zatem o czym pisze nt zalaczania spryskow reflektorow. W przypadku auta tatusia, w zbiorniku plynu do spryskiwaczy bylo na tyle niewiele plynu, ze spryski sie nie zalaczyly razem z natryskiem na szybe. EoT:-)
small - 12-05-2012, 20:42

Jak mam włączone światła do jazdy dziennej przy spryskiwaniu płyn leci tylko na szybę, przy włączonych światłach mijania przy spryskiwaniu płyn leci na szybę i reflektory. Posiadam outka po lifcie, być może w wersji do 2009 r jest inaczej.
mitsu00 - 12-05-2012, 20:57

small napisał/a:
Jak mam włączone światła do jazdy dziennej przy spryskiwaniu płyn leci tylko na szybę, przy włączonych światłach mijania przy spryskiwaniu płyn leci na szybę i reflektory. Posiadam outka po lifcie, być może w wersji do 2009 r jest inaczej.
Jest identycznie co powyzej rowniez przytoczylem.
DJ Fazi - 12-05-2012, 23:29

Muciek napisał/a:
U mojego taty ostatnio testowałem tą sytuację i o dziwo kiedy spryska się szybę to idzie tylko na szybę, a kiedy reflektory to reflektory, nie jest tak, że jak szyba to na to i na to idzie więc tutaj problem zlikwidowany.


To chyba nie do końca jest tak, mam auto takie samo rocznikowo i jak dam na szybę to czasami poleci na reflektory. O ile się nie mylę jeżeli używasz rzadko spryskiwaczy to leci co któryś raz przy spryskiwaniu szyby również na reflektory, ale chyba jak to mitsu00 kiedyś pisał że od połowy zbiornika czy jakoś tak przestaje automatycznie spryskiwać reflektory i wtedy można tylko ręcznie wymusić to spryskiwanie.
Ja to mam niezły ubaw jak stoję pod słońce w korku i jak sobie szybki "przetrę" i jak na światła automatycznie poleci z jakim zdziwieniem "sąsiedzi" z korka na mnie spoglądają jakiego to ja nie mam mądrego samochodu, a jak już machnie sam jeden raz wycieraczkami po tym fakcie to już w ogóle szczeny w dole :D

regon - 13-05-2012, 07:55

Chyba co piąte spryskanie system spryskuje i lampy, poniżej połowy zbiornika system przestaje podawać płyn na lampy. Wystarczy nalewać połowę zbiornika i można zaoszczędzić :badgrin:
PiotrKw - 13-05-2012, 08:20

regon napisał/a:
poniżej połowy zbiornika system przestaje podawać płyn na lampy.


Hm... punkt poboru płynu przez pompkę reflektorów jest w połowie wysokości zbiornika . System podaje tak samo, tylko pompka chodzi "na sucho" .

mitsu00 - 13-05-2012, 08:30

PiotrKw napisał/a:
regon napisał/a:
poniżej połowy zbiornika system przestaje podawać płyn na lampy.


Hm... punkt poboru płynu przez pompkę reflektorów jest w połowie wysokości zbiornika . System podaje tak samo, tylko pompka chodzi "na sucho" .
A w przypadku zamontowania swiatel dziennych, sygnal wcale nie idzie do tejze pompki poniewaz swiatla sa zgaszone :mrgreen:
PiotrKw - 13-05-2012, 11:51

mitsu00 napisał/a:
poniewaz swiatla sa zgaszone :mrgreen:


I o to właśnie w tym wszystkim chodzi :wink: :mrgreen:

jmgmotocykle - 13-05-2012, 13:41

wczoraj zamontowałem w miejsce lamp halogenowych ten zestaw:
http://allegro.pl/okragle...2321277432.html

montaż wymaga dorobienia tylko 2 blaszek - reszta pasuje bez problemu - czas montażu to ok. 3-4 godz. , jest prosty , ale ciężko się "grzebie" bo wszędzie mało miejsca.... impuls głównego + wziąłem z centrali bezpieczników z ukł. zasilania ECU - otrzymałem fajny efekt: auto gasimy , a dopiero po ok. 20s. gasną lampki. impuls włączenia świateł wziąłem z postojowego (jak automat zapala światła to ledy gasną). generalnie bardzo ładnie wszystko wygląda. halogeny średnicą idealnie pasją w osłony maskujące, i kończą się równio z nimi - także wszystko wygląda jak ori :D . polecam.

markowoj - 13-05-2012, 22:55

bezpiecznik od spryskiwaczy lamp wypiąłem na długo przed montażem led .
denerwowało mnie nie tylko częste dolewanie płynu ale również zabryzgane pół samochodu szczególnie po umyciu.

13zbyszek13 - 14-05-2012, 06:32

jmgmotocykle napisał/a:
montaż wymaga dorobienia tylko 2 blaszek - reszta pasuje bez problemu - czas montażu to ok. 3-4 godz. , jest prosty , ale ciężko się "grzebie" bo wszędzie mało miejsca.... impuls głównego + wziąłem z centrali bezpieczników z ukł. zasilania ECU - otrzymałem fajny efekt: auto gasimy , a dopiero po ok. 20s. gasną lampki. impuls włączenia świateł wziąłem z postojowego (jak automat zapala światła to ledy gasną). generalnie bardzo ładnie wszystko wygląda. halogeny średnicą idealnie pasją w osłony maskujące, i kończą się równio z nimi - także wszystko wygląda jak ori :D . polecam.


Ale w ten sposób pozbyłeś się halogenów, osobiście wolał bym posiadać oba światła czyli i LEDy i halogeny.

rezon - 14-05-2012, 07:40

13zbyszek13 napisał/a:
Ale w ten sposób pozbyłeś się halogenów, osobiście wolał bym posiadać oba światła czyli i LEDy i halogeny.
Bez przesady - ile razy używałeś halogenów zgodnie z przepisami i gdy faktycznie były potrzebne? Ja dwa razy w ciągu 4 lat.
michu300 - 14-05-2012, 07:42

mitsu00 napisał/a:
spryski reflektorow doslownie doja zawartosc zbiornika plynu od spryskiwaczy.

Muszę Ci powiedzieć, że w moim chyba ten problem jest usunięty (mk2010), nie zauważyłem jakiegoś super szybkiego zużycia płynu. Widocznie rzadziej spryskuje światła.

[ Dodano: 14-05-2012, 08:45 ]
rezon napisał/a:
Bez przesady - ile razy używałeś halogenów zgodnie z przepisami i gdy faktycznie były potrzebne? Ja dwa razy w ciągu 4 lat.

No tak, to są dosyć specyficzne światła, ale w moim przypadku te 2 razy to były dosyć trudne warunki (gęsta mgła) i wtedy cieszyłem się, że je mam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group