Nasze Miśki - Jak wino...
Owczar - 23-10-2011, 22:57
sveno napisał/a: | SPIDER-ek, moje subiektywne odczucia popierają także fakty: tylko 4 biegi co sprawia, że przełożenia są większe a to się równa mniejszemu momentowi na kołach, a po drugie sprawność automatu jest niższa niż sprawność manualu, więc choćbyś nie wiem jak dobrze znał swój Tiptronic to i tak fizyka skazuje Cię na porażkę w starciu z manualem i to na całej linii bo i osiągi masz gorsza i spalanie wyższe, coś za coś bo zyskujesz "wygodę". |
Z tym wszystkim się zgodzę Brakuje mi manuala czasem gdy chcę poszaleć... Ale coś za coś. Kupując AT decydujemy się na wygodę i reszta tych wad musi być zaakceptowana. Np nie przesiadłbym się z gala 2,5 w manualu na AT. Przekonywać do automatu nikogo nie będę, bo dynamika jest dużo gorsza, a 4 bieg ma wyższe przełożenie w stosunku do 5 biegu w manualu. Ciągle trzeba zbijać bieg. Jak sie nauczysz operować gazem to jeszcze pół biedy, ale na spalaniu się odbija dość mocno.
Jednak jazda po mieście to poezja
Sveno, a zegary już zmodyfikowałeś? Pytałem Cię w temacie w dziale EA czym są podświetlane kreski w AYC.
sveno - 24-10-2011, 00:16
Owczar napisał/a: | Sveno, a zegary już zmodyfikowałeś? | tzn? Pytasz o wyświetlacz LPG w AYC? Ego jeszcze nie ruszałem, a co do innych modów to dorobiłem 4 brakujące kontrolki i nawet działa
sveno - 24-10-2011, 14:04
wiecie jak taki widok za oknem:
By galv6 at 2011-10-24
motywuje do porannego zerwania się z łóżka o 13?
wilk88 - 24-10-2011, 14:41
Piękny jest ten kolor! Też mam taki ale Twój na zdjęciach wygląda lepiej
mouseman - 24-10-2011, 20:28
fj_mike napisał/a: | sveno, ustrzeliłem w ogłoszeniach Avanca bordo |
Można prosić namiary na owe ogłoszenie . Sveno przeobrażenie auta rewelacja, przy tym kolorze jest poprostu mega, jeszcze fele z avansa i będzie miodzio.
fj_mike - 24-10-2011, 20:37
mouseman napisał/a: | Można prosić namiary na owe ogłoszenie |
Już nie ma. Nie żałuj, kosztował na nasze coś ok. 30tys zł.
mouseman - 24-10-2011, 20:42
Pochodzienie zapewne ze skandynawi. Zauważyłem że bordo jest tam wyjątkowo popularnym kolorem gala.
mkm - 24-10-2011, 23:09
mouseman, też na "s"
Na pierwszej stronie tematu napisane jest, że autko ze Szwajcarii
sveno - 25-10-2011, 00:24
dziękuje za słowa uznania
mkm, koledzemouseman'owi zapewne chodziło o pochodzenie tego auta z ogłoszenia, szczerze to nawet nie wiem skąd są takie blachy?
mouseman napisał/a: | jeszcze fele z avansa i będzie miodzio. | nie. Lubie pięcioramienne i te nawet są ok, jeżeli już jakieś wieloramienne to coś z O.Z Racing lub takie jak ma Robertdg ale póki co są pilniejsze inwestycje jak Avancowanie tyłu czyli zderzak i lampy, no i szczyt marzeń czyli bananowa skóra z czarnymi plastikami . Może w tym tygodniu zabiorę się za UKP bo niedługo będę miał do dyspozycji duży ogrzewany garaż i wolne długie wieczory.
mkm - 25-10-2011, 00:29
W takim razie mój błąd
mkm - 25-10-2011, 00:34
Zeby swój błąd naprawić wszystko o egzemplarzu z ogłoszenia:
Cytat: | Fordonsidentifikation
Registreringsnummer: TWY210
Fabrikat: MITSUBISHI GALANT S
Färg: MRÖD Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2002 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer: JMBSNEA3A3Z000115
Typgodkännandenummer: e4*95/54*0014*09
Typgodkännandedatum: 2002-06-28
Senaste EU-regbevis del 1: 2010-03-26
Senaste EU-regbevis del 2: 2010-03-26
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Ägare/Brukare
Namn: BENGT HOLMSTRÖMS BIL AB
Adress: INDUSTRIGATAN 3
Postnr: 593 61 Förvärvsdatum: 2011-02-28
Ort: VÄSTERVIK
Försäkringsuppgifter
Försäkringsbolag: FOLKSAM FÖRETAGSMOTOR
Försäkringsdatum: 2011-02-28
Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2011-02-28)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej
Antal ägare: 4 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat: 2002-10
Producentansvarig: 556289-3171
I trafik första gången i Sverige: 2003-03-28
I trafik första gången i utlandet:
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej
Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2011-10-01 - 2012-02-29
Senast godkända besiktning: 2011-02-21
Föreläggande:Nej
Körförbud:Nej
Vägmätarställning, km: 83511
Skatteuppgifter
Fordonsskattepliktigt: Ja Användningsförbud: Nej
Årsskatt, kr: 2100
Debitering vid påställning(inkl. avgifter), kr: 1100
Återbetalning vid avställning, kr: 0
Debiterad fordonsskatt, kr: 0
Debiterad avgift, kr: 0
Betalningsmånad/er: mars
Förfallen fordonsskatt/avgift, kr: 0
Vägtrafikregisteravgift: 65 kr ska betalas samtidigt med årsskatten.
Tekniska data
Motornummer:
Kaross: Sedan (AA)
Karosserikod särskilda ändamål:
Slagvolym, cm3: 2351
Växellåda: MANUELL
Antal passagerare, max: 4
Antal sittande passagerare, max:
Antal bältade passagerare, max:
Antal passagerare i rullstol, max:
Antal stående passagerare, max:
Fordonet är enligt uppgift försett med krockkudde främre passagerarplats.
Skattevikt, kg: 1420
Tjänstevikt, kg: 1420
Totalvikt, kg: 1860
Sänkt totaltvikt, kg:
Max släpvagnsvikt, kg: 1400
Max släpvagnsvikt kg, obromsad: 570
Släpvagns maximala totalvikt vid B-behörighet, kg: 1420
Max sammanlagd bruttovikt, kg: 3330
Max lastvikt, kg: 440
Kopplingsavstånd, mm:
Kopplingsavstånd EU, mm:
Effektiv bromsanordning: Nej
Lastutrymmets längd, mm:
Främre överhäng, mm:
Bakre överhäng, mm:
Utrustning:
Drivande axlar fram:
Drivande axlar bak:
Antal hjul:
Däckdimension axel 1: 195/60R15 88V Fälgdimension axel 1: 15X6JJ/ET46
Däckdimension axel 2: 195/60R15 88V Fälgdimension axel 2: 15X6JJ/ET46
Bandbredd, mm:
Längd, mm: 4650 Bredd, mm: 1740
Höjd, mm:
Drivmedel 1: BENSIN
Motoreffekt, kw: 106,0
Effektnorm: EG
Max hastighet, km/h: 215,0
Ljudnivå dB, vid körning: 72
Ljudnivå dB, stillastående: 76
Bränsleförbrukning, blandad körning: 8,6 L/100KM
Koldioxidutsläpp, CO2 blandad körning: 207,0 g/km
Bränsleförbrukning, landsvägskörning: 6,7 L/100KM
Bränsleförbrukning, stadskörning: 12,0 L/100KM
Kolmonoxid, CO: 0,2530 G/KM
Kväveoxider, NOX: 0,0750 G/KM
Kolväten och totala kolväten, HC/THC: 0,0900 G/KM
Miljöklass:
Skyltformat fram: ENRADIG Skyltformat bak: LITEN |
sveno - 28-10-2011, 23:06
Pora na UKP. Idzie mi to dość topornie, ale po kolei:
wieczory długie więc można troszkę porzeźbić, wczoraj przez 2h z lutownicą w ręku próbowałem zmieścić wyświetlacz w budzie po zagarku, co chwila ganiając do auta i patrząc czy kąt jest dobry bo zacząć od tego trzeba, że postanowiłem pójść w ślady Owczara i skierować wyświetlacz w stronę kierowcy, tak coby nie mieć problemów z kątami widzenia, efek była taki:
sam wyświetlacz pokryłem 3 warstwami taśmy papierowej tak coby go nie uszkodzić
Dzisiaj rzeźba w obudowie, jako że nie miałem poxiliny ani innej plasteliny no i lubię sobie utrudniać życie jak się tylko da zacząłem dłubać w plastiku, po 3 godzinach rzeźbienia tj. docinanie, przymierzanie, szlifowanie i tak w kółko efekt jest taki:

sklejone kropelką, jutro dorobię jakieś żebra do tych nowych ścianek, tak coby wzmocnić konstrukcję, dalej będzie zabawa ze szpachlą, a potem wszystko prysnę w czarny mat. W całości wygląda to tak:
Planuję także zalepić szpachlą te pozostałe 2 otwory po przyciskach z zegarka.
relacji z rzeźbienia ciąg dalszy nastąpi....
Anonymous - 28-10-2011, 23:19
sveno, a jak to potem wygląda od strony pasażera, mam na myśli wizualnie, bo to czy pasażer coś z tego odczyta czy nie to w sumie miałbym w nosie
sveno - 28-10-2011, 23:57
Derpin napisał/a: | bo to czy pasażer coś z tego odczyta czy nie to w sumie miałbym w nosie | też mnie to nie interesuje to ja mam go widzieć dobrze
Derpin napisał/a: | mam na myśli wizualnie, | nie bałdzo wiem o co Ci chodzi, narazie to wygląda nijak, jak będzie gotowe tzn po malowaniu to zrobię fotki z włączonym wyświetlaczem, tymczasem trzym:
 
Anonymous - 28-10-2011, 23:59
tzn chodzi mi o to co będzie widział potencjalny pasażer na ekranie ? czy nie będzie widział go wcale ? bo lepiej chyba żeby nie widział go wcale niż jakieś zamazańce ;P
|
|
|