To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Moja nowa (już stara) Żona.

Owczar - 18-04-2014, 11:37

---
WreX - 18-04-2014, 12:38

Owczar napisał/a:
Jeśli podczas jazdy masz ładowanie to myślę, że możesz jechać.


I chyba tak zrobię, dobra a zakładając że braknie mi ładowania to co wtedy ?

Tomek - 18-04-2014, 12:40

WreX napisał/a:

I chyba tak zrobię, dobra a zakładając że braknie mi ładowania to co wtedy ?


to jeszcze kawałem ujedziesz na akumulatorze

WreX - 18-04-2014, 12:50

tomek84, wiem bo w taki sposób dojechałem do warsztatu. Po prostu zastanawiam się jakie będą alternatywy jeśli napięcie pójdzie w... siną dal i akumulator w końcu padnie.
deejay - 18-04-2014, 23:24

WreX napisał/a:
Owczar napisał/a:
Jeśli podczas jazdy masz ładowanie to myślę, że możesz jechać.


I chyba tak zrobię, dobra a zakładając że braknie mi ładowania to co wtedy ?


Przy ok 8V auto zgaśnie , bo nie będzie na tyle prądu aby pracowało ECU i cała reszta .

WreX - 19-04-2014, 07:12

deejay napisał/a:
Przy ok 8V auto zgaśnie , bo nie będzie na tyle prądu aby pracowało ECU i cała reszta .


Mi się kontrolki od zapłonu próbowały zapalić jak spadało ponizej 11v no ale mniejsza.

Miałem napisać że jak mi się gdzieś za wrockiem rozkraczy żona to po Ciebie Bartku będę dzwonić ale są święta ;p

WreX - 21-04-2014, 09:03

Więc jednak powróciłem, Żonka przejechała prawie 700km w dwa dni, co mnie pozytywnie zaskoczyło to spalanie, okolo 400km przejechane full zapakowana (bagaże jak do obozu) i w 3 osoby no i klima, spalanie wyniosło jakieś 8,7l w pierwszą stronę, tankując dwa razy do pełna to co pokazywał dystrybutor w 99,9% a nawet w 100% pokrywało się z tym co mówił UKP, VSS- 0,390 i stała wtrysku 0,0415 to jest to. W drugą stronę chciałem pobić rekord ekonomicznej jazdy to przez 150km na prawie trasie wyszło mi 7,6l :D póki nie wjechałem na S8... przez 5km mi skoczyło na 8,2l eh.
No czyli średnie z 700km to 8,5l (70% trasa 30% miasteczka i zakręty) A z drogi powrotnej gdzie jechałem sam to 8l (dałoby się niżej ;p)

sveno - 21-04-2014, 09:08

WreX napisał/a:
stała wtrysku 0,0415
benzynka czy LPG?
WreX - 21-04-2014, 09:10

sveno, jakbym miał gaz to byś wiedział, bo bym pół forum zaspamował co gdzie i za ile. PB na razie ;>
deejay - 21-04-2014, 10:01

WreX napisał/a:
i stała wtrysku 0,0415 to jest to


Mówiłem :P

WreX - 21-04-2014, 11:52

deejay, mówiłeś mówiłeś :D


Tak w ogóle to zauważyłem, że po tym jak go chwilę przycisnąłem to później na takich samych prędkościach np 100km/h spalanie miał wyższe przez długi czas niż przed "dynamiczną jazdą" o jakieś 0,5l pewnie to kwestia tego czy z górki czy pod górkę ale jednak średnie skoczyło po tym i zauważyłem że wykres sondy był troszkę inny ;p Tak w ogóle może mieć wpływ na to to, że mam spaloną brzałke na jednej ? rzekomo to jest od strony chłodnicy za katalizatorem...

WreX - 25-04-2014, 13:03

Telenoweli ciąg dalszy, w końcu odebrałem auto... gość od alktów wymieniał bebechy podobno jeszcze raz to teraz napięcie na wolnych to 12,3 na postoju D to 12,5v-12,9... w trasie jest ok co robić ? nie mam już sił auto przestało łącznie w warsztacie aż 7 dni ja mam dość tego i teraz pytanie co robić czy dalej się męczyć czy zostawić i jeździć i jakie będą tego skutki...
Owczar - 25-04-2014, 13:52

WreX, a jakie masz maks?

Odepnij na biegu jałowym wtyczkę z altka. Jeśli napięcie podskoczy tzn. że układ nastawczy szwankuje, jeśli się nie zmieni tzn. że stojan i wirnik umierają.

WreX - 25-04-2014, 13:57

Owczar, 14,5v przy jeździe, niestety zrobiłem tylko trase warsztat -> dom także nie zdążyłem zaobserwować dokładnie.

Uwaga pytanie za 100pkt gdzie jest wtyczka od alternatora ;d

Owczar - 25-04-2014, 13:59

W alternatorze? :>


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group