Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia
LemaC100 - 11-01-2014, 21:40
Outlander III Intense + CVT już odebrany, pierwsza trasa (salon-dom) ~ 200 km
w tym ok. 100 km autostradą, spalanie średnie 7,5 - odczyt z komputera,
pierwsze wrażenie
elektri - 11-01-2014, 22:14
A wiec witam zadowolonego posiadacza OIII
rezon - 12-01-2014, 09:06
Jestem ciekaw ilu z was powtórzy zakup tego samochodu. Na razie na forum nie ma chyba ani jednej osoby, która kupiłaby ponownie Outlandera, a sam Outek II był całkiem funkcjonalny.
elektri - 12-01-2014, 10:58
rezon napisał/a: | Jestem ciekaw ilu z was powtórzy zakup tego samochodu. |
To pytanie należało by póki co zadać w dziale dotyczącym O II.
Chyba jeszcze nie ma posiadacza O III, który już musiał by o tym myśleć ...
Ja póki co, nie miałem okazji zobaczyć jak się zachowuje w innych warunkach jak nieośnieżony asfalt.
A nie ukrywam, że wybrałem go ze względu na jazdę po nieodśnieżonym asfalcie oraz, że zjeżdżam z niego czasami...
Na to pytanie będę mógł odpowiedzieć chociaż częściowo na wiosnę (przy założeniu, że zobaczę gdzieś zimę)
emil_d - 12-01-2014, 12:07
rezon napisał/a: | Jestem ciekaw ilu z was powtórzy zakup tego samochodu. Na razie na forum nie ma chyba ani jednej osoby, która kupiłaby ponownie Outlandera, a sam Outek II był całkiem funkcjonalny. |
Ja chętnie kupię jak będę miał dość OII (na razie jestem bardzo zadowolony). Warunek - stosunek ceny do jakości/funkcjonalności będzie lepszy niż u konkurencji.
Jeździłem wieloma samochodami w życiu i nigdy nie byłem przywiązany do marki. Np. bardzo podobały mi się Ople Vectry C z turboklekotem (zrobiłem około 100k takim autem), ale nie kupiłbym Signum lub Insigni.
Na szczęście planuję jeszcze 3 lata na OII i dopiero wymianę na inne auto
mitsu00 - 12-01-2014, 14:18
rezon napisał/a: | Jestem ciekaw ilu z was powtórzy zakup tego samochodu. Na razie na forum nie ma chyba ani jednej osoby, która kupiłaby ponownie Outlandera, a sam Outek II był całkiem funkcjonalny. | Nie wydaje mi sie aby ktos z obecnych wlascicieli OII aktywnie udzielajacych sie na forum, przesiadl sie na OIII.
LemaC100 - 12-01-2014, 15:00
Cytat: | Jestem ciekaw ilu z was powtórzy zakup tego samochodu... |
Nad tym będę zastanawiał za kilka lat, biorą pod uwagę ilość kilometrów pokonywanych/rok - w moim przypadku. Wybierają samochód miałem kilka głównych kryteriów w które OIII wpisał się bez problemu:
1. Przede wszystkim nowy samochód - nigdy więcej używek.
2. Benzyna - nigdy więcej diesela.
3. Wysokie zawieszenie, przestronne wnętrze, duży bagażnik , napęd 4x4.
4. Relacja cena/wyposażenie/jakość wykończenia.
Porównując do poprzedniego samochodu, OIII jest na + we wszystkich pkt. Przeważnie jeździmy w pełnym składzie (żonka + 2-ka maluchów), mam lekką nogę, nie podnieca mnie ruszanie na światłach itd i jak na razie myślę, że jest to dobry wybór.
mitsu00 - 12-01-2014, 15:18
LemaC100 napisał/a: | 3. Wysokie zawieszenie | Z tym to akurat troche przesadziles
rezon - 12-01-2014, 15:48
OII też uważałem za dobry wybór, tylko o marce zmieniłem zdanie
[ Dodano: 12-01-2014, 15:54 ]
elektri napisał/a: | Ja póki co, nie miałem okazji zobaczyć jak się zachowuje w innych warunkach jak nieośnieżony asfalt.
A nie ukrywam, że wybrałem go ze względu na jazdę po nieodśnieżonym asfalcie oraz, że zjeżdżam z niego czasami... | będzie dobrze się zachowywał. Tylko dodając gazu na zakręcie może zarzucić - i to dość mocno - tyłem. ESP działa z opóźnieniem - tak przynajmniej było w OII.
LemaC100 - 12-01-2014, 15:58
Cytat: | Z tym to akurat troche przesadziles |
Toyota RAV4 -166 mm ;
Honda CRV - 165 mm
OIII - 215 mm dla wersji benzynowej, poza tym jak nie zaczepiam o krawężniki to już jest dobrze
jmgmotocykle - 12-01-2014, 17:03
... gdyby outek 3 miał homologacje (vat) to już bym go kupił ... a tak czekam na lepsze czasy i ceny...
mitsu00 - 12-01-2014, 18:10
LemaC100 napisał/a: | Toyota RAV4 -166 mm ;
Honda CRV - 165 mm
OIII - 215 mm dla wersji benzynowej, poza tym jak nie zaczepiam o krawężniki to już jest dobrze | To juz lepiej napisz podwyzszone zawieszenie a nie wysokie. Wysokie to ma VWTouareg albo Jeep Grand Cherokee jak airlift ustawisz na max....
http://www.youtube.com/watch?v=30JHVQ0szsI
[ Dodano: 12-01-2014, 18:12 ]
jmgmotocykle napisał/a: | ... gdyby outek 3 miał homologacje (vat) to już bym go kupił ... a tak czekam na lepsze czasy i ceny... | A we wlasnym zakresie nie mozna kratki wstawic i odliczyc VAT...?
irekmiecz - 12-01-2014, 20:01
Cytat: | Toyota RAV4 -166 mm ; |
Przepraszam że się wtrącę, Toyota oficjalnie podaje 187mm http://www.toyota.pl/Images/spec_rav4.pdf
To nie zmienia faktu że OIII w kategorii (prześwit) z pośród powyższych trzech wygrywa.
elektri - 12-01-2014, 21:29
mitsu00 napisał/a: | Wysokie to ma VWTouareg albo Jeep Grand Cherokee |
Z koleji Volkswagen Touareg na stronie producenta 201mm., a więc "czepiając się, ma o 4 mm. mniej od benzynowego OIII
Jeep Grand Cherokee daje się pneumatycznie podnieść do 287 mm. - to fakt.
Ale jest on na przynajmniej 18", więc to też "trochę" dodaje....
Że już nie wspomnę, że zarówno on, jak i Jeep są z półki o 100 000 PLN wyższej.
mitsu00 napisał/a: | Nie wydaje mi sie aby ktos z obecnych wlascicieli OII aktywnie udzielajacych sie na forum, przesiadl sie na OIII |
Pytanie ilu z Nich w ogóle myśli o zmianie samochodu.
Ja bym zadał inne pytanie.
Czy na tym forum jest jedna taka osoba?
A jeżeli jest, to dlaczego przesiadła się?
Wiem, że są tacy, którzy mieli OII, lecz przesiedli się na inne samochody.
Pytanie do nich:
Dlaczego nie wybrali powtórnie OII, bądź OIII?
Wybór samochodu to nie jest wybór dania w restauracji, tylko suma wielu czynników.
Począwszy od zmiany potrzeb, wymagań, możliwości finansowych, postrzegania marki, oraz danego modelu i jego możliwości konfigurowania.
Na pewno na minus jest sztywne związanie w benzynie AWD z CVT i 2WD z MT.
Ale są na pewno i inne czynniki zarówno in minus, jak i plus.
mitsu00 - 12-01-2014, 21:43
elektri napisał/a: | Z koleji Volkswagen Touareg na stronie producenta 201mm., a więc "czepiając się, ma o 4 mm. mniej od benzynowego OIII
Jeep Grand Cherokee daje się pneumatycznie podnieść do 287 mm. - to fakt.
Ale jest on na przynajmniej 18", więc to też "trochę" dodaje....
Że już nie wspomnę, że zarówno on, jak i Jeep są z półki o 100 000 PLN wyższej. | Odnioslem sie do aut z zawieszeniem pneumatycznym. W VW to opcja. W Jeepie standard.Co do ceny aut to nie ma ona tutaj znaczenia. Omawiana kwestia dotyczy nie ceny a nazewnictwa Wysokie vs Podwyzszone zawieszenie. EOT OIII tez jezdzi na 18'' w wersji Instyle i chyba Intense+ (tu moge sie mylic, tak bylo w OII w kazdym badz razie). Pozatym katy natarcia w OIII sa mizerne, dlatego ew testowanie mozliwosci terenowych tego auta powinno byc nader ostrozne. Podjazdy pod krawezniki, lekki terenik w lesie lub dojazdy na dzialeczke po dolach OK, ale nic pozatym.
|
|
|