To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Outlander PHEV

theded - 04-05-2020, 09:03

Ja bym powiedział, że właśnie jest dla mnie. Przyczepa tylko czasem, na dłuższym dystansie rzadko. Ale jeśli już, to mam taką opcję i nie będę płakał o 2l na 100 więcej. Na dachu też coś przewiozę, normalne relingi są dla mnie atutem, bo z tego korzystam częściej niż z haka. Generalnie to auto byłoby super, gdyby miało 2x większy aku i 8 sek do 100. Trochę mnie to boli, że w stosunku do starej beemki to wszystko jest słabsze. Robiłem przymiarkę do Legacy h6, 50 koni więcej a jechało tak samo albo odrobinę gorzej... A to tylko stare bmw z przebiegiem 400 tys.

Zakładając jednak, że chciałbym wykorzystać własną energię, to hybryda jest najrozsądniejszym rozwiązaniem puki co a z tego co jest na rynku Misiek mi najbardziej pasuje- hak dyskwalifikuje konkurencję. Za chwilę napiszę PW, dzięki.

Marcino - 05-05-2020, 08:32

theded napisał/a:
Jestem instalatorem fotowoltaiki i prąd mam za darmo, a jak będzie brakować to dołożę paneli.

Podzielisz się trochę praktyczną wiedzą dla Mitsumaniaków na włąsne potrzeby?

theded - 05-05-2020, 08:34

Jasne, mam założyć wątek promocyjny, czy zapytasz na pw? 8) Wczoraj z jednym z forumowiczów chyba 2h rozmawiałem. Zaczęliśmy od pheva, przez fotowoltaikę, a skończyliśmy na rozważaniach o życiu i śmierci :) Przy czym wszystkich Mitsumaniaków, którzy będą przejazdem przez Ciechanów zapraszam na kawę i darmowe ładowanie https://www.plugshare.com/location/186062 Na razie tylko 7kw, ale na moją i Wasze fury to aż nadto.
Marcino - 05-05-2020, 11:25

Odezwe się na PW.
Mamy już taki watek na forum o solarach PV itp..

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95462&start=60

theded - 08-05-2020, 06:20

Powiem wam, że chyba trafiłem na auto, które bardziej mi odpowiada niż OPHEV... Oczywiście na razie "na papierze". Konkretnie Volvo v60 D6. Hybryda Plugin, co prawda mniejsza a bagażnik to wyraźnie mniejszy, ale jako że kombi to obleci. Osiągami bije jednak miśka na głowę, 6,1 do 100 i chyba 230 vmax. Aku chyba podobny, ale jest już gniazdo type2 do ładowania, czyli to które jest obecnie standardem. Akurat dla mnie to tak średnio, bo w Leafie mam type1 i pasowałby ten sam kabel co w Leafie, ale obydwa wallboxy kupowałem bez kabla, właśnie żeby się łatwo przesiąść na type2. Cena w sumie zbliżona do miśka, może trochę drożej. Aut jest mało, bo nowy kosztował chyba 270k, to się nie dziwię że nikt tego nie chciał. Swoją drogą, myślałem, że ophev miał fatalną utratę wartości. Podobno zawieszenie ma dosyć twarde i masę czuć w zakrętach, także muszę się przejechać. Występowały modele z hakiem, ale pewnie nie tak jak w miśku, że większość ma, ale dołożyć to nie problem. Jeszcze, gdyby misiek miał chociaż 8s do setki... Czeka mnie jeszcze lektura zagranicznych forów, żeby nie wpakować się na kosztowne, awaryjne auto. Doczytałem, że nie ma klimy postojowej, a mam wrażenie, że ogrzewanie postojowe to jest spalinowe webasto... Miał ktoś z Was styczność z tym autem, żeby porównać do miśka?
sampler - 08-05-2020, 08:22

Z Volvo masz XC90 plugin. Pociągnie przyczepę 2400 kg 5.6 s do setki. Nie wiem czy cenowo osiągalny
theded - 08-05-2020, 08:41

Właśnie nie bardzo. W takiej kasie to tesla x by mi bardziej pasowała.
cub - 30-06-2020, 17:08

Cześć,
Mój pierwszy post na tym forum
Mam zamiar kupić Outlandera PHEV - przeczytałem i obejrzałem już cały Internet w temacie.
Wasze wypowiedzi też i nawet marekp mnie nie zniechęcił ;) , wręcz przeciwnie wiem teraz, że większość ludzi, którzy sprzedają po niecałym roku, pozbywają się auta nie dlatego, że się sypie tylko z racji minięcia się z ideą tego auta.

Do rzeczy, tzw metody resetu są też dostępne dla dla sprzedawców, więc mogą zrobić "bardzo zdrową" baterię w 20s.

Czytanie o PHEV każe mi podchodzić do auta zachowawczo więc nie będę inwestował ponad siły i mierzę w auto 2014 o przebiegu około "pogwarancyjnym"(>160K).

Pytanie czy jest sposób żeby sprawdzić historię resetów baterii Watchdogiem? Może któryś parametr na to wskazuje?
Czy może coś w Watchdogu wskazuje na to, że bateria jest dead poza stanem w procentach?

Pozdrowienia

kozel72 - 01-07-2020, 21:49

Potsdam oleander PHEV od wrzesnia zeszłego rok samochud zakupiony w komisie z2015 roku polizigowy sprowadzony z holadi przebieg 180000 km i po 9 miesiącach urzykowania jestem zadowolony jesto idelne samochud ale trzeba zakceptowac całkiem inny charakter jazdy predzej jezdziłem zajebistym samochodem który do dzis urzywa moja żona jest to audi A6 2002 r. 2.5TDI
jazda tymi samochodami jest całkiem inna ale to nie znaczy ze gorsza.

Marcino - 02-07-2020, 08:05

kozel72 napisał/a:
samochud ale trzeba zakceptowac całkiem inny charakter jazdy predzej jezdziłem zajebistym samochodem który do dzis urzywa

Co to za słownictwo.... popraw ortografie

Olivia - 02-07-2020, 18:18

Na pisownię ma wpływ w tym przypadku szczęście z zakupu auta i piwo Kozel :wink:
sla - 02-07-2020, 21:58

Olivia napisał/a:
Na pisownię ma wpływ w tym przypadku szczęście z zakupu auta i piwo Kozel
To bardzo długo się cieszy, za 2 miesiące minie rok od zakupu. :shock:
Olivia - 03-07-2020, 08:17

Nie oceniam. Może celebrował miesięcznice zakupu i akurat w tym dniu zapostował :lol:
Marcino - 03-07-2020, 12:49

Olivia napisał/a:
Nie oceniam. Może celebrował miesięcznice zakupu i akurat w tym dniu zapostował :lol:

Zapewne, cieszmy się zatem szczęściem właściciela phev

fazibazi - 19-07-2020, 14:03

Witam na forum.

Również jestem nowym posiadaczem PHEVa z 2014. Wątek przeczytany (inne też). Niewiadome jakie pozostały:
1. Czy podczas ładowania jest możliwość pozostawienia napięcia w którejkolwiek z gniazd zapalniczek? Chodzi o zwykłe podpięcie rejestratorów. Wiem, że są różne opcje w ustawieniach o pozostawianiu napięcia (światła, aku12V itp.). Nie chcę wyważać może już otwartych drzwi....a podpięcie się pod oświetlenie z podsufitki biorę jako ostateczność.
2. Opcja domykania szyb i szyberdachu. Wiem trzeba moduł, przynajmniej do drzwi....a dach jak rozwiązać, w ustawieniach nie mam. Ewentualnie czy ktoś poszukiwał modułu podnoszenia szyb all auto na podmianę, lub wie czy wymiana samych przycisków na auto wchodzi w grę?
3. Lusterko wew. forotochrom.....niby instyle+ ale nie ma. Są jakieś opcje poza dokładaniem noname'a?
4. "Dociemniał" ktoś szyby dodatkowo do tych fabrycznie zamglonych?
5. w spadku po holendrze dostałem również ori belki dachowe, profil lotniczy ;) . Gwiżdżą już przy 60km/h potem znów przy 80-90 więcej z nimi nie jechałem. Coś mi wypadło? Jakieś patenty.
6. Dywanik kierowcy......jest opcja z gumą na lewą nogę. Mam tam oczywiście wytartą wykładzinę i trochę to nieprzemyślne przy automacie....
Jeszcze było pare rzeczy ale ogólnie co do samego auta to ..... dla mnie jest to poziom wyźej od hybryd Toyoty. Wiadomo plugin ale poziom wyciszenia i wykończenie wnętrza do ceny w porównaniu do RAV4 HSD dla mnie na duży plus dla Mitsubishi. Od kilku lat i pond 160tyś km użytkuję Aurisa I HSD i póki co Auris zostaje dla żony.....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group