To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Frankenstein CC5A

harpagan - 05-09-2012, 08:47

Odebrałem z deutera dolne poduszki.
Zalali je na tyle mocno, że silnik zastygł w bezruchu. Nie jest to korzystne rozwiązanie, będę coś musiał pokombinować bo o ile komfort mi bardzo nie potrzebny to trochę martwię się o budę. Może zrezygnuję z bocznych wkładek ...
Plus jest taki, że z dolnymi poduszkami silnik ustawił się nieco inaczej i teraz maskę daję się zamknąć i dopiero po zamknięciu opiera się o korek i następnie pokrywę.
Obstawiam, że wycięcie kawałków ożebrowań zamknie temat. Pozostanie tylko kwestia usztywnienia jej.

harpagan - 08-09-2012, 18:54

Czas w ostatnich dniach nie pozwala działać.
Do tego zamiast walczyć pod maską musiałem użerać się ze śrubą górnego mocowania tylnego amortyzatora.

Udało się jednak finalnie dokręcić dmuchawkę:





Dzięki Czarnuchowi za to dwa elementy połączone zostały w całość i jest szansa, że niebawem zaciski hamulcowe wrócą na miejsce ;)



rosomak1983 - 08-09-2012, 19:19

harpagan, z ciekawosci ile wazy takie bydle :P
harpagan - 08-09-2012, 19:59

rosomak1983 napisał/a:
harpagan, z ciekawosci ile wazy takie bydle :P

Kompresor?
Na oko z 10kg, ale nigdy nie ważyłem :)

m6riano - 09-09-2012, 15:04

te fele to jakaś hydrografika?
harpagan - 09-09-2012, 17:05

m6riano napisał/a:
te fele to jakaś hydrografika?

Hydrografika
http://www.youtube.com/wa...ZC3D1_uSCs&NR=1

To byłe felgi Tomka od Little Evo

Marcino - 17-09-2012, 12:24

harpagan napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
harpagan, z ciekawosci ile wazy takie bydle :P

Kompresor?
Na oko z 10kg, ale nigdy nie ważyłem :)


Jaki to konkretnie model i jakie jest plan przeniesienia napędu? bo sie nie doczytałem....

harpagan - 17-09-2012, 13:34

Marcino napisał/a:

Jaki to konkretnie model i jakie jest plan przeniesienia napędu? bo sie nie doczytałem....

Eaton M62 z elektrosprzęgłem
Umieszczony został w miejscu sprężarki klimatyzacji przy zachowaniu jej napędu czyli pasek 5PK wspólny z pompą wspomagania i napinaczem klimy

Marcino - 17-09-2012, 14:48

Dzieki za info, już wszytko jasne:)
harpagan napisał/a:
Eaton M62 z elektrosprzęgłem

NO.... widać ze moja firma potrafi coś porzadnego zrobić.

harpagan - 29-09-2012, 14:37

Nie wytrzymałem w oczekiwaniu i wykorzystując kilka wolnych godzin w piątek złożyłem układ chłodzenia wydech i stwierdziłem, że jest to czas na przekręcenie kluczyka.
Innego zdania był mój czerwony przyjaciel i ni cholery nie dał się przekonać, że warto zagadać.
Iskra jest, nowe paliwo wlane i przepompowane, dwa akumulatory, elegancko gasnący i nie zapalający się podczas kręcenia check i nic.
Rozrusznik kręci jak szalony, a silnik nawet nie prychnie.
Zabrakło mi czasu na kontynuacje walki :(
Plan po telefonicznej konsultacji z ojcem chrzestnym nakazuję sprawdzić kompresję i czujnik wałka.
Robota odłożona na czas przyszły ...

Mało tego próbując wkręcić czujnik temperatury w ramach zaślepienia dziury po wyjściu map sensora zmieliłem (ręką !) cały gwint w kolektorze ... znów rozbieranie

rosomak1983 - 29-09-2012, 17:15

harpagan napisał/a:
Mało tego próbując wkręcić czujnik temperatury w ramach zaślepienia dziury po wyjściu map sensora zmieliłem (ręką !) cały gwint w kolektorze ...

Ty to rzeczywiscie jestes Harpagan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Wyluzuj juz z tymi sterydami bo co chwile jakas srube ukrecasz. :P

Co do zapalania kompresje zmierzyc trzeba, rorzad ok ? Czyjnik wała mivec jest taki sam rozumiem ? Moze sprawdz jeszcze czy dobrze kable podłaczyłes. Tylko nie pourywaj :biggrin: :biggrin: :axe:

areksz121 - 30-09-2012, 23:19

Ja bym jeszcze zaproponował metodę z plakiem...psiknąć w dolot, i jak iskra jest to powinien złapać cokolwiek. Sprawdzić jeszcze zasilanie na wtryskiwaczach... Harp, spokojnie, bez pośpiechu i będzie dobrze...może o czymś zapomniałeś po prostu, kabelek/kostka niedopięte?

A swoją drogą, nie wgłębiałem się, jak działają rzędowe MIVEC...przepływka, czy mapsensor?
Ja u siebie z ciekawości muszę sprawdzić kompresję i olej :roll: :mrgreen:

harpagan - 01-10-2012, 09:01

rosomak1983 napisał/a:
Ty to rzeczywiscie jestes Harpagan :mrgreen: :mrgreen:


;)

rosomak1983 napisał/a:

Co do zapalania kompresje zmierzyc trzeba, rorzad ok ? Czyjnik wała mivec jest taki sam rozumiem ? Moze sprawdz jeszcze czy dobrze kable podłaczyłes. Tylko nie pourywaj :biggrin: :biggrin: :axe:


Rozrząd ok, kompresja zostanie zmierzona.
Co do samej wiązki, to na 99% jest ok.

areksz121 napisał/a:

Ja bym jeszcze zaproponował metodę z plakiem...psiknąć w dolot, i jak iskra jest to powinien złapać cokolwiek. Sprawdzić jeszcze zasilanie na wtryskiwaczach... Harp, spokojnie, bez pośpiechu i będzie dobrze...może o czymś zapomniałeś po prostu, kabelek/kostka niedopięte?


Iskra jest, świece zostały mocno zalane, więc wtryski też wydają się pracować.
Jednak faktycznie można je jeszcze sprawdzić


areksz121 napisał/a:

A swoją drogą, nie wgłębiałem się, jak działają rzędowe MIVEC...przepływka, czy mapsensor?

Map co przy fakcie, że 1,8 DOHC miał przepływkę powoduję dalszą zabawę :)



Wczoraj wypadł kolektor dolotowy i dziś wyląduje u tokarza na poprawkę gwintu i dorobienia kolanka do map sensora.
Zrobiło się trochę miejsca pod maską tak więc na wszelki wypadek zajrzę jeszcze do rozrusznika.

W międzyczasie przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz
Mivec ma mocno ograniczone podciśnienia w stosunku do DOHC bo tak na prawdę z przepustnicy wychodzi tylko jedno idące do filtra węglowego.
W DOHC jeszcze 3 podciśnienia idą do czujników(?) na grodzi.
W związku z tym, że nie będę ich używał zostały one wygonione spod maski, a kostki zostały luźno ... może to jakiś ślad?
Czy jakiś GTikowiec mógłby odpiąc te kostki i spróbować odpalić?
Zrobiłbym to sam, ale bez kolektora w tej chwili mogę tylko gdybać

Hubeeert - 01-10-2012, 09:27

Co mówi Bartek?
harpagan - 01-10-2012, 09:35

Hubeeert napisał/a:
Co mówi Bartek?

Kompresja + Czujnik wałka na pierwszy ogień

Czarnuch za to negatywnie wypowiadał się o prędkości kręcenia się rozrusznika

Dalsze śledztwo po odbiorze kolektora



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group