To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - custom COLT by pawela

Anonymous - 18-04-2009, 19:31

pawela napisał/a:
zacząłem dziś modzić tylny zderzak, żadnej dokładki jednak tam nie będzie

haha, pamiętam jak wczoraj, jak mówiłeś że nie będziesz tylnego zderzaka dotykać :P :D

pawela - 20-04-2009, 08:46

hehe no miałem nie dotykać, ale z tyłu brakowało pazurka :)
Czas też na większy wydech zamontowany pod skosem, ale finansowo leżę i musi to poczekać...

rafq - 21-04-2009, 14:23

pawela napisał/a:

Czas też na większy wydech zamontowany pod skosem



miejmy nadzieję na jakiś godny japońskiego silnika :) bo ten trochę buczy.. :twisted:

Może przelot i ori końcówka ? Się zamocuje pod skosem, dokupi ładną nakładkę z Tesco :D i będzie ryczeć jak Bronxa :) Albo świszczeć jak Czerwa jeśli to będzie kwasówka, chciałbym znów to usłyszeć... :roll:

londolut - 21-04-2009, 14:31

rafq napisał/a:
świszczeć jak Czerwa jeśli to będzie kwasówka, chciałbym znów to usłyszeć... :roll:
Na życzenie http://www.youtube.com/watch?v=GsueOcnOaxM ;)
rafq - 21-04-2009, 17:59

londolut napisał/a:
rafq napisał/a:
świszczeć jak Czerwa jeśli to będzie kwasówka, chciałbym znów to usłyszeć... :roll:
Na życzenie http://www.youtube.com/watch?v=GsueOcnOaxM ;)


to widziałem Panie, ale to nie jest to samo co bestia Czerwienia :D tutaj mamy przykład klasycznego ryczącego potworka. W dodatku najlepsze efekty dźwiękowe pochodzą ze środka :) wiem że wybrzydzam, ale ten świst wyrył niezłe spaczenie w mojej głowie :D

pawela - 22-04-2009, 11:17

fakt, czerwieniowego dźwięku nie pobije żaden Colt. I wierz mi, że też rozważam opcję przelot z ori na końcu ;)
rosomak1983 - 22-04-2009, 12:41

Ale ten filmik przedstawia własnie colta czerwienia...
pawela - 22-04-2009, 13:46

no przecież wiem :)
rafq - 22-04-2009, 14:17

rosomak1983 napisał/a:
Ale ten filmik przedstawia własnie colta czerwienia...


Fakt, ale tak jak napisałem, najlepsze wrażenia pochodzą ze środka :) poza tym na filmiku jakoś słabo słychać świst zagłuszony przez ogólne echo szumu opon, przejeżdżającej fury i ryku 1.8 :)

pawela - 23-04-2009, 20:22

w celu podniesienia umiejętności międzygazu i heel & toe zamontowałem dziś nakładki na pedały SPARCO :)





Pedał gazu jest akurat idealnie wyprofilowany i pykam w niego piętą :)
I cieszą oko ;)

mkm - 23-04-2009, 20:36

pawela, sorry ale musze... Dopiero teraz?
Nakladki cacy. Ja mam proste wiec "druciarsko" przykrecone pod kątem. Ale zadanie spelnia, a i pedal sie w stope nie wbija...

pawela - 23-04-2009, 20:51

mkm, hehe spoko ;)
Generalnie wcześniej nie zwracałem na to zbytniej uwagi, ale faktycznie poprzednie były tragiczne i mocowane na ściski....... Te są wkręcane w pedały, markowe i naprawde porządnie wykonane.

A chodziło głównie o pedał gazu, żeby przybliżyć go do hamulca i pykać w niego piętą podczas hamowania i redukcji jednocześnie ;) Na zwykłych w ogóle mi to nie wychodziło, gaz i hamulec były za daleko

rafq - 23-04-2009, 21:26

Jakbyś miał takie stopy jak ja to dałoby radę :D Co do nakładek piszę się na test :twisted: BTW Ile nakładki ?
kartomaniak gti - 23-04-2009, 21:31

pawela napisał/a:
międzygazu i heel & toe


możesz to wyjaśnić :?:

rafq - 23-04-2009, 21:46

Heel & toe a międzygaz to prawie to samo, tylko że bez hamowania ;) po prostu szybka redukcja biegu z kopnięciem w gaz, tak żeby nie czuć było szarpnięcia - niektórym wydaje się to niemożliwe :)

heel toe clip oraz Mistrz Senna [*] w akcji.


Co ciekawsze w starszych typach ciężarówek bez międzygazu nie dało się zmienić biegu, inne wymagały podwójnego wysprzęglenia, co dziś też jest używane jako technika rajdowa, jednak jeszcze nie zgłębiliśmy czemu ona służy...

ogólnie bardzo ciekawa stronka oraz druga ciekawa stronka szczególnie dział artykuły



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group