Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V
Wszyc - 25-03-2010, 15:48
sądzę że nie bo stopień sprężania ten sam więc pewnie głowica taka sama tylko też rozwiercona zmiany w głowicy pewnie skutkowały by ciutek innym stopniem sprężania no chyba że tak świetnie wycyrklowali że są identyczne
Frost - 26-03-2010, 14:16
wszystko się okaże i zpomiaruje jak będzie ktoś z nasz przerzucał w końcu silnik z 2,5 E8 na 3,0 3kGT.
Ja juz jestem w fazie zbierania funduszy - potrwa to około 1roku, tak żebym jak już się wezme za robote to nie przestał póki nie skończe (niestety troche na to potrzeba)
mitsu_pl - 02-04-2010, 22:33
W swoim temacie zamieszczam nowe fotki z małymi modyfikacjami, oraz małą niespodzianką, moge tylko zdradzić, że jest to namiastka VR-4 pod maską Zapraszam
[ Dodano: 02-04-2010, 22:53 ]
Jeszcze jedna bardzo ważna uwaga do posiadaczy E88A (być może przydatna i dla tych co mają 2.0 V6). Uważajcie na swoje kolektory dolotowe, mają zmienną długość dolotu - po rozebraniu naszego kolektora okazało się, że część śrubek i nakrętek była poluzowana, co grozi dostaniem się do komory spalania i dalej chyba tłumaczyć już nie muszę...
Frost - 03-04-2010, 00:39
no to widze że mam sporą konkurencje chyba będe musial zacisnąć pasa i wyprzedzić was Michale z montarzem silnika 3kGT vr-4 albo poczekam na was i pójde na skróty na waszych błędach i sukcesach nad tym kolektorem też ostatnio się zastanawiałem ale nie wiedziałem czy jest sens narazie zakładać ssący i przepustnice od 3k twinturbo - powiedz jakie wrażenia po montarzu ?? wymieniliście sam kolektor czy przepustnice też ??
mitsu_pl - 03-04-2010, 10:17
Na razie, sam kolektor. Nie wiem czy koleś nie umie się posługiwać suwmiarką, czy ciemnotę wciska, ale według tego co podawał to średnice mają identyczne (różnica dosłownie 1-2mm), a że cenę w przeciwieństwie do kolektora dał sporą , to sobie odpuściliśmy. Na razie nie mamy możliwości sprawdzenia co i jak, bo skrzynia jest po za autem
Frost - 03-04-2010, 10:23
to prawda, różnica jest 1-2mm, w 2,0 v6 przepustnica ma większą średnicę otowru od naszej o dokładnie 1m.
Co robicie w skrzynce ??
mitsu_pl - 03-04-2010, 10:30
Wsteczny, bo już tak się nie dało cofać... Tylko kupa zgrzytu i auto w miejscu stało. Przerabialiśmy to już 3 razy. za każdym razem coś się wykombinowało, pochodził troche i znowu to samo. Teraz będziemy kombinować z 3 skrzyń złożyć jedną (mamy z drugiego E88A, i z E54A).
Frost - 03-04-2010, 10:38
Jak chcesz to możesz z drugiego E88A zrobić sobie szpere wymienna do obecnego i na zawody ją zakładać wymiana trwa ok.30min
Co do wstecznego to lipa, u mnie jakoś jeszcze chodzi ale sprzęgło niedługo do wymiany, to pojeździ może max 2 miechy
mitsu_pl - 03-04-2010, 10:48
Myśleliśmy o tym, ponieważ, w tamtym galu nie było napędu na tył (ktoś go wypruł) i mechanizm między osiowy jest zaspawany. Sprzęgło u nas po jednym pełnym sezonie + kawałek drugiego, też nieciekawie, tarcza zjechana do połowy była...
Frost - 03-04-2010, 11:29
U was w KJS-a moze się przydać takie coś bo latacie po kiepskich nawierzchniach i start jest bardzo ważny.
Sprzęgło znów Exydy czy tym razem jakieś spiekowe ??
mitsu_pl - 03-04-2010, 12:17
a nawet nie wiem, jakieś japońskie, tylko nazwy firmy nie pamiętam...
Frost - 19-04-2010, 16:29
Przez to całe zakładanie opisu swojego autka zapomniałem tu coś popisać.
Co tam wogóle u was słychać chłopaki ??
mitsu_pl - 19-04-2010, 21:12
hehehe, to co widać
Frost - 20-04-2010, 10:09
co u was słychać i widać to wiem a co u innych ??
miło by było tak Galancikiem pomiatać:
http://www.mototube.pl/fi...a---gymkhana-2/
gres - 04-05-2010, 10:55
u mnie słychać tyle że w sobote jechałem misiem w bieszczady 300km , połaziłem po nich i wróciłem - kolejne 300
Sama jazda jak zwykle mega komfortowa zero zmęczenia, gorzej z tym łażeniem - nieźle mnie żona przegoniła
W trasie spalanie poszło 11,2 lpg mimo w sumie żwawej jazdy ( mało było takich co nas wyprzedzało za to my często , pare pisków na górskich trasach i złotanie del sola
I tylko problem mam bo ciągle mi któryś wąż puszcza wode ( lpg)
|
|
|