[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Przegląd techniczny - gdzie, co i za ile ?
krzychu - 01-01-2011, 15:22
waldinio napisał/a: |
Wrażenia po zmianie oleju i filtrów:
1. Cichszy
2. Żwawszy
|
A to dziwne bo na Shellu akurat auto mi głośniej chodziło (bardziej było słychać silnik). Na fabrycznym (podobno w Niemczech leją olej marki Mitsubishi i taka była naklejka) nie było słychać silnika w ogóle (pamiętam bo jak pierwszy raz jechałem nawet radia nie miałem).... Na Shellu najgłośniej, a na Valvoline pośrednio.
jaca71 - 01-01-2011, 20:54
krzychu, A ty nie masz czasem jakiś hydraulicznych kastorów? Bo w 4B1 ich nie ma.
krzychu - 02-01-2011, 12:00
jaca71 napisał/a: | krzychu, A ty nie masz czasem jakiś hydraulicznych kastorów? Bo w 4B1 ich nie ma. |
No jakieś takie są... Może temu dźwięk się zmienia.
tomekrvf - 05-01-2011, 22:14
krzychu, jak chcesz znowu jeździc na oleju Mitsubishi to możesz go sobie w ASO kupić. Numer katalogowy X1200102 (5W-40) albo X1200101 (10W-40) - opakowania 1 litr. Nawet jest w przystępnej cenie.
scoro - 05-01-2011, 22:29
Apropos przeglądów.
Przegląd po 2 latkach (40.000km jak kto woli):
- wymiana oleju i filtra (własne części: Shell Helix Ultra Extra 5w30 4l+1l = 169zł, filtr Japan Parts = 15zł)
- wymiana filtra powietrza (własne częsci Knecht = 90zł)
- wymiana płynu hamulcowego (tego akurat nie miałem, więc z ASO wziąłem ~ 53zł)
- filtra przeciwpyłkowego na moje życzenie nie wymieniali
- przegląd razem z powłoką lakierniczą i myciem ~300zł
Razem w ASO zostawiłem niecałe 350zł.
Koszt moich części: ~270zł.
[b]Razem: 620zł[b]
waldinio - 05-01-2011, 23:59
i jak te ceny porównać do kosmicznych cen w ostatnich artykułach porównawczych? oni chyba je z kosmosu wzieli
scoro - 07-01-2011, 21:32
waldinio, dolicz do tego ceny za części z ASO (+110zł za filtr powietrza, +200zł za olej z filtrem) i zauważ, że nie wymieniałem filtra p.pyłkowego, który w ASO kosztuje ~120zł wobec tego koszt przeglądu oscylowałby w okolicach 1050zł , a to już całkiem sporo
P.S. nie napisałem tego powyżej, ale przegląd oczywiście w ASO Lublin. Bardzo sprawnie, nawet na halę mi się nie chciało wchodzić
berladi - 28-01-2011, 20:18
Witam.Przegląd po roku.Moto Katowice.Kwota 790 zł.
Przegląd powłoki lakierniczej 48 zł.
Przegląd 243 zł(1,5 godz).
Olej 305 (nie miałem czasu kupić własnego i zemściło się to w kasie ).
Filtr p/pyłkowy 126 zł(w sklepie u mnie w mieście ,węglowy 129zł).
Filtr oleju 43,69zł.
Środek do klimatyzacji 19 zł(??????????????).
Jestem zadowolony z obsługi,kwota nie jest mała(cena oleju znacząco ją zawyża),ale całkowicie akceptowalna.
Oprócz przeglądu poprosiłem o sprawdzenie paru elementów(myślę że wykonano to uczciwie)oraz o aktywowanie opuszczania szyb z kluczyka.
yksnimak - 29-01-2011, 17:24
Przegląd w ASO w Rybniku:
-robocizna 300 (wliczony przeglad lakieru)
-filtr oleju: 40
-plyn do chlodnicy (uzupelnienie): 5
Razem 320 PLN z uwzglednieniem rabatu dla klubowiczow (10%)
Moje czesci:
-Shell Helix 5W40: 110 PLN
-filtr kabinowy: 50 PLN(!) (ciekawostka - kupiony na allegro, sprzedawca - Mitcar z Warszawy)
Dodatkowo poprawili mocowanie tłumika (usterka objawia sie stukami przy odpalaniu)
Hamulce przeczyszczone, ale piski z ukladu hamulcowego nadal wystepuja (wrocily po przyjechaniu do domu)
Auto umyte, czas oczekiwania 3 godziny.
Uwex - 30-01-2011, 09:45
yksnimak- mowa o pierwszym przeglądzie ?
yksnimak - 30-01-2011, 13:45
Uwex napisał/a: | yksnimak- mowa o pierwszym przeglądzie ? |
Pierwszy przegląd - 10 tys. przebiegu.
Niebieska R-ka - 31-01-2011, 12:55
Przegląd po 60 tyś.km.robocizna
Katowice Moto Paderewskiego 450 zł
Katowice ASO Rozdzienskiego 490 zł
Zabrze HER-GUM 350 zł
Olej Shell Helix Ultra Extra 5w30 160 zł 5l
Filtr oleju 45 zł
Filtr powietrza 33 zł
Filtr kabiny 35 zł
Płyn hamulcowy 35 zł.1l
Pojadę do Zabrza zobaczymy!!!
alfiq - 21-02-2011, 10:54
Witam,
przegląd po 20 tyś w Japan Motors Katowice Al. Roździeńskiego:
Olej - własny Motul 8100 - 109 zł
Filtry kabinowy i powietrza - własne - w sumie 70 zł
Filtr oleju - Mitsu (jednak się dałem namówić na oryginał)
Robocizna i ten właśnie filterek oraz przegląd lakierniczy - w sumie 365 zł
Auto umyte i wyodkurzane.
Ze zgłaszanych usterek:
- stuk wydechu przy odpalaniu - panowie stwierdzili, że wszystko jest ok, bo im nie stuka (w hali było ciepło a to "działa" na mrozie więc czeka mnie pewnie jeszcze jedna wizyta)
- rdza pod chromowaną ramką nie wyszła w myciu a ja głupi wcześniej powstałe zacieki wyczyściłem, bo mnie denerwowały więc... następna wizyta nieunikniona
- stuki z przodu przy skręconej kierownicy i najeżdżaniu na przeszkody - rada od panów: nie robić tak bo się listwa z maglownicy wtedy wysuwa na maksa i ponoć ona tak puka - błąd w projektowaniu ?
Ponoć nie da się u mnie ustawić opuszczania szyb z kluczyka - wątek wielokrotnie maglowany na forum i zdaje się, że są szczęśliwcy, którym się to udało. U mnie podobno ramka w menu z tym właśnie ustawieniem jest "zamrożona" i se ne da Nie wiem, na ile to prawda ale nie mam kompa, żeby to sprawdzić.
DjQuest - 13-03-2011, 10:35
Jakie metody stosują w ASO Mitsubishi przy wymianie oleju, odsysanie czy spuszczanie przez korek ? Odsysanie to łatwizna, przez korek jest więcej "roboty", czy ktoś widział ?
Anonymous - 13-03-2011, 19:51
w kwietniu mija mi rok jak śmigam lansikiem, nakręciłem nie dużo bo 8500 km, w związku z czym pytanko, czy muszę pomimo małego przebiegu wymieniać wszystko - np. filtry - tylko dlatego ,że minął rok? czy mogę podjechać gdy stukną mi kilometry. z takim przebiegiem nie wymienia się chyba filtra powietrza czy przeciwpyłkowego. jak na to patrzą w ASO? jeśli było to omawiane w tym temacie to sorrki, nie dałem rady dokładnie przelecieć wszystkiego
pozdrawiam
|
|
|