[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
bigking888 - 25-04-2011, 16:40
Witam,
Mam instalacje Stag-300 i dzisiaj wykonywałem dopiero 2 tankowanie za pierwszym razem tylko jak odebrałem miałem czerwona diode rezerwę zatankowałem do pełna i na diodzie miałem wszystkie na zielono, dzisiaj po dojściu do rezerwy zatankowałem do pelna i niestety diody juz wszystkie sie nie zaświeciły tylko zostało na czerwonym.
Czy te diody powinny odrazu sie wyswietlic po tankowaniu czy zajmuje to iles czasu zeby to zczytało?
Czy ktos miał podobny problem?
marcinzam - 25-04-2011, 16:42
[ Dodano: 25-04-2011, 16:43 ]
KaWu napisał/a: | marcinzam napisał/a: | zielona wychodzi na 1,3 bara z mnoznikiem ok 1. niebieska na 1.0 bara |
Ale wyczytałem, że masz sterownik, ktory nie mierzy cisnienia roznicowego u CIebie . Czyli normalnie to ona moze pracowac u Ciebie nawet ponizej 1 bara. Bo prawie wszystkie sterowniki mierza roznicowe ...
Wiec z ta niebieska H. bym uwazal. Ja poki co nie sprawdzalem niebieskiej i dlatego sie pytam. |
Ja mam zielone ,niebieskie ma zamontowane Sticker
[ Dodano: 25-04-2011, 16:46 ]
bigking888 napisał/a: | Witam,
Mam instalacje Stag-300 i dzisiaj wykonywałem dopiero 2 tankowanie za pierwszym razem tylko jak odebrałem miałem czerwona diode rezerwę zatankowałem do pełna i na diodzie miałem wszystkie na zielono, dzisiaj po dojściu do rezerwy zatankowałem do pelna i niestety diody juz wszystkie sie nie zaświeciły tylko zostało na czerwonym.
Czy te diody powinny odrazu sie wyswietlic po tankowaniu czy zajmuje to iles czasu zeby to zczytało?
Czy ktoś miał podobny problem? |
ja czasami mam podobnie nie ma się czym przejmować i patrzeć na te diody tylko pamiętać ile się zatankowało i na przejechane kilometry
m6riano - 25-04-2011, 17:20
bigking888 napisał/a: | Witam,
Mam instalacje Stag-300 i dzisiaj wykonywałem dopiero 2 tankowanie za pierwszym razem tylko jak odebrałem miałem czerwona diode rezerwę zatankowałem do pełna i na diodzie miałem wszystkie na zielono, dzisiaj po dojściu do rezerwy zatankowałem do pelna i niestety diody juz wszystkie sie nie zaświeciły tylko zostało na czerwonym.
Czy te diody powinny odrazu sie wyswietlic po tankowaniu czy zajmuje to iles czasu zeby to zczytało?
Czy ktos miał podobny problem? |
od razu...podjedź do serwisu niech ci to sprawdzą
KaWu - 25-04-2011, 21:52
bigking888, Zatankuj z 3 razy i zobacz czy sie powtorzy.
Jak nie beda sie wszystki swiecic - to musi ci instalator poprawic ustawienie "progow" zapalania poszczegolnych kontrolek.
marcinzam napisał/a: | Ja mam zielone ,niebieskie ma zamontowane Sticker |
No ale napisales, ze masz 1,3 bara (na nie roznicowym cisnieniu - tego nie dodales ).
Wiec u nas to bedzie np. 1 bar. Na niebieskich juz raczej zjedzie sporo ponizej 1 bara zeby utrzymac mnoznik ....
Sticker, jaki masz sterownik Hana niebieska na jakim cisnieniu
Jak mozesz to wrzuc mapke.
Tomek - 12-05-2011, 15:44
GDI z LPG, czy tam pewnie z LPI:
http://moto.allegro.pl/mi...1606111103.html
Anonymous - 12-05-2011, 17:42
Biorąc pod uwagę cenę i okres czasu od założenia gazu do sprzedaży - stawiam na LPG!
Tomek - 12-05-2011, 18:22
2 generacja
mar111cin - 12-05-2011, 20:02
lpg w gdi to kwestia jak narazie mało opłacalna. Instalacja droga, a oszczędność pozorna. Mówi się że taki samochód pobiera wtedy 70%lpg i 30%Pb. Benzynke musi łykac przez wzgląd na umiejscowienie wtryskiwaczy, inaczej mogły by się uszkodzić, a wtedy problem duży. Tak że jak ten samochód łyka tyle lpg i gość zapomniał wspomnieć o Pb, to żadna rewelacja. Jeżeli łyka tylke lpg i prawie nie bierze Pb, to znaczy że jest odstawiona jakaś kombinacja i omijałbym to auto szerokim łukiem, po co się pchać w problemy.
Anonymous - 12-05-2011, 20:32
tomek84 napisał, że gość wrzucił II generację - czyli nawet nie sekwencję... choć to i tak nie ma znaczenia... samochód długo nie pojeździ
mar111cin - 12-05-2011, 20:36
nie znam się, ale przypuszczam, że założenie sekwencji by było jeszcze bardziej kłopotliwe, bo wydaje mi się, że będą spore różnice w długości trwania wtrysku (ale to jeszcze nie problem) oraz w momencie rozpoczęcia wtrysku (pewnie trzeba by zrobić do tego jakiś patent). Ogólnie ładny drut współczucia dla nabywcy...
polaff - 17-05-2011, 05:29
Zamierzam założyć do mojego galanta (2,5 automat '98) LPG.
Możecie mi doradzić jaką instalację najlepiej zakładać, szukam gazownika rozsądnego we wlocławku, ale zabijają mnie rozbieżności cenowe. Jeden powiedział, że jak V6 to będzie 2800, następny wspomniał coś o 3500 (instalacja BRC) i do tego lubryfikator (chyba), coś co dodaje olej do gazu (?) by zwiększyć żywotność silnika.
Generalnie wypadłem z tematu gazowania silników, od 2006 jeżdżę autami z wysokoprężnymi silnikami, a ostatnim moim zagazowanym autkiem był wdzięczny nissan sunny N14 1,4 z gaźnikiem gdzie miałem instalację 2gen i na tym się mija wiedza o LPG kończy. Wiem jedynie, że na instalacji LPG nie ma co za bardzo oszczędzać tym bardziej jak robi się przebiegi rzędy 60 - 100kkm/rok (tak jak ja).
Doradźcie mi na co zwrócić uwagę, jaki jest "normalny" przedział cenowy dla V6 i czy ten lubryfikator (czy jak mu tam) faktycznie powinien być zainstalowany - w sumie to kosztuje on między 300 a 750zł więc nie ma tragedii.
Pozdrawiam polaff
sampler - 17-05-2011, 08:14
jak chcesz miec osiagi bez roznicy na lpg jak i na pb to zaloz staga + reduktor scorpion GT lub magic3 i do tego szybkie wtryskiwaczne. Jak nie chcesz szalu to mozesz myslec o BRC
mar111cin - 17-05-2011, 10:02
wtryskiwacze które są bardzo polecane to Hana (na allegro koszt do V6 razem z listwami to ok 750zł ). Można kupić keihiny, bo są jeszcze lepsze, ale cena by wyniosła 2500zł xD do tego bym wziął jakiś dobry reduktor (omegas IG1 - 800zł) albo coś co poleca kolega wyżej. Sterownik bym brał taki, żeby samemu można było podregulować instalacje, czyli stag jest dobrą opcją
Sylwia - 17-05-2011, 10:10
witam, polecam staga 300plus, wtryski hana
reduktor to sprawa trudna, - czy ACRO1 da rade, jeśli nie to polecam KME (silver lub gold)
odradzam skorpiona- problemy z reklamacjami, magic- trzeba pilnować czy nie puszcza gazu do układu chłodzenia,
pozdrawiam i życze dobrego fachowca.
ps jeśli faktycznie zdecydujesz się na Staga to wejdź na stronę producenta, tam są warsztaty partnerski (szersza gwarancja) lub rekomendowane (też polecane przez doradców.
można zadzwonić do doradcy technicznego i poleci Ci warsztat polecany w Twojej okolicy.
m6riano - 17-05-2011, 13:57
Ja sie pytałem m.in. do V6 tu:
WARSZAWA
DT GAS System Sp.j
04-270 Warszawa
ul. Chełmżyńska 249
22 610 60 60
to mi powiedział gość ok. 2800
Ten lubryfikator w V6 jest chyba nie potrzebny..mój sąsiad ma coś takiego w avensisie 1gen. 1.8
|
|
|