Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś
robertdg - 05-02-2013, 19:07
Skoro alternator był po regeneracji to co z jego gwarancją
Owczar - 05-02-2013, 20:39
Lepiej napisz gdzie był regenerowany coby omijać szerokim łukiem
MKV - 05-02-2013, 21:37
robertdg napisał/a: | Skoro alternator był po regeneracji to co z jego gwarancją |
Jak się okazało nie był po pełnej regeneracji tylko wymienione chyba szczotki i sprawdzony czy reszta działa... to był Miska alternator więc nie ja decydowałem co ma być zrobione...
No cóż - stało się, tak wyszło - to nie wina chłopaków przecież- po prostu zwykły pech. Oby ten ode mnie u Miśka dobrze działał w V6 bo tam trudno go będzie wyciągnąć
robertdg - 05-02-2013, 22:15
W takim razie nie ma co mówic o regeneracji tylko ogólnym przeglądzie, przeważnie na towar regenerowany firmy dają od 6miesięcy do roku czasu gwarancji. Niestety z używkami to zawsze loteria, niejednokrotnie lepiej zajnwestować we własnego grata niż pchac się w demobil gdyż później wychodzą wielokrotne koszty. Dobra firma regenerująca i jeszcze będziesz na długo zadowolony z alternatora
m6riano - 05-02-2013, 22:59
517-879-388 długa 19,blizne części do galanta
519-671-465 Michałowice ----[]---------
MKV - 15-02-2013, 16:53
Biały Miś po przeglądzie przy 242tys km w Serwisie MitsuManiaków:
- wymieniona przednia prawa piasta (kompletna)
- kolejny alternator + prewencyjnie wymiana łożysk
- nowe tarcze przód
- filtr oleju + olej Motul 300V 5W-40 (jak narazie bardzo dobre wrażenia )
- filtr kabinowy
- wymieniony centralny zamek kierowcy bo ten od czasu kupna samochodu od Derpina nie zamykał drzwi (co najwyżej po kilku próbach się zamykały ale przestały) - chyba wyłamane zęby
- nowa uszczelka pod przedni dekiel Victor Reinz
- ogólny przegląd
Dodatkowo po wyjeździe z SMM kilka kilometrów dalej o dziwo pojawiło się jakieś pęknięcie na ryrce od wspomagania kierownicy co najpierw było słyszalne jakby padający na szyby deszcz/szumiące radio ale dźwięk dochodził spod deski rozdzielczej - później wspomaganie praktycznie przestało działać.
Maretzky na szczęście stanął na wysokości zadania i wymienił rurkę
Dla Miśka i danino88 podziękowania za części zapasowe
Anonymous - 15-02-2013, 18:17
MKV napisał/a: | - nowe tarcze przód |
znowu ?? co z było z tymi które wymieniłeś wcześniej ?
z ciekawości jak łożyska w skrzyni kiedy robisz ?
MKV - 15-02-2013, 18:25
Derpin napisał/a: | MKV napisał/a: | - nowe tarcze przód |
znowu ?? co z było z tymi które wymieniłeś wcześniej ?
z ciekawości jak łożyska w skrzyni kiedy robisz ? |
No tamte do przeszlifowania się nadawały (z powodu luzów piasty) co też swoje kosztuje więc zostały wymienione - tu Maretzky więcej może powiedzieć o piaście co tam było.
Skrzynię... nie wiem - nic a nic się z nią nie dzieje.
Jeśli już to muszę zrobić na wiosnę nadkola oba oraz kielichami się zając - jeden ma ten rdzawy punkcik który miał jak go kupowałem oraz na drugim kielichu rdzawy nalot w miejscu łączenia - lepiej się zawczasu temu dokładnie przyjrzeć, żeby mieć spokój
A potem muszę mu wymienić tłumik końcowy na jakiś fajnie brzmiący bo dziś Swiftem się przejechałem z uchylonym oknem i chciałbym, żeby Biały Miś też brzmiał co najmniej tak fajnie (a V6 powinno teoretycznie brzmieć lepiej )
MKV - 22-02-2013, 21:28
Po ostatnim przeglądzie w SMM co kilka odpaleń silnika nie gasną ikonki niskiego poziomu oleju i akumulatora. I faktycznie nie ma ładowania - po minucie jazdy nagle zaskakuje i ikonka gaśnie (i zaczyna się ładowanie) wraz z tą od niskiego poziomu oleju...
Oleju oczywiście dużo jest.
O co tutaj kurcze chodzi ?? Jakieś zwarcie gdzieś czy może znowu coś w alternatorze ie tak może być??
Owczar - 22-02-2013, 22:29
Sprawdź kostkę przy alternatorze. Wygląda na to, że coś nie styka.
robertdg - 22-02-2013, 22:32
Dla pewności mozna sprawdzić kabelki, nie uniknione jednak, że ponownie zakupiony alternator ma jakąs wadę - niestety z takimi rzeczami trzeba sie liczyć przy używkach (elektryczne rzeczy są wrażliwe na sposób magazynowania), niedługo to będziecie urządzac konkursy w wymianie altka w V6 na czas.
MKV - 22-02-2013, 22:45
Owczar napisał/a: | Sprawdź kostkę przy alternatorze. Wygląda na to, że coś nie styka. |
Maretzky ją sprawdzał - tzn rozpiął i popsikał czymś do połączeń elektrycznych typu Elektrosolu.
MKV - 22-02-2013, 22:46
robertdg napisał/a: | Dla pewności mozna sprawdzić kabelki, nie uniknione jednak, że ponownie zakupiony alternator ma jakąs wadę - niestety z takimi rzeczami trzeba sie liczyć przy używkach (elektryczne rzeczy są wrażliwe na sposób magazynowania), niedługo to będziecie urządzac konkursy w wymianie altka w V6 na czas. |
Był sprawdzany w zakładzie regenerującym alternatory i na wszelki wypadek zostały wymienione łożyska - wszystko inne podobno doskonale działało...
Owczar - 22-02-2013, 22:49
W takim razie albo coś jest z samym altkiem, albo gdzieś w wiązce nie styka. Ciężko diagnozować problemy które nie są permanentne...
MKV - 22-02-2013, 23:00
Owczar napisał/a: | W takim razie albo coś jest z samym altkiem, albo gdzieś w wiązce nie styka. Ciężko diagnozować problemy które nie są permanentne... |
Hmm... może sama kostka od alternatora ma jakąś wadę?? W poprzednim alternatorze ten problem nie występował...
No i o co chodzi z tym co mi derpin pisał, że tak się zdarza jak się użyje alternatora od wersji bez zegarów High Contrast do wersji z takimi zegarami??
|
|
|