To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia

elektri - 13-01-2014, 08:45

Wracając do tematu głównego :)
rezon napisał/a:
ESP działa z opóźnieniem - tak przynajmniej było w OII

Dziś miałem sposobność (chyba) jazdy po śliskiej nawierzchni....
Chyba, bo nie udało mi się (wprawdzie nie starałem się na siłę) tego potwierdzić.

Odniosę się tu do mojej Octavki :)
W niej, aby sprawdzić śliskość nawierzchni (bez stresowania kierowcy z tyłu) wystarczyło dodać gazu.
Po pierwsze na śliskim, czujnik ESP zaczynał migać, po drugie, gdy koła zaczynały się ślizgać, obroty zaczynały rosnąc przy braku przyspieszenia...

Tu niestety na dzień dzisiejszy obie metody zawodzą :(
Po pierwsze, (czyli drugie), z racji że jest to automat CVT, po dodaniu gazu zawsze rosną obroty, niezależnie od prędkości.
Po drugie, albo za słabo dodawałem gazu, albo ta śliskość nie była jeszcze śliska dla Misia :)

Na mizerny wynik testu może jeszcze mieć wpływ to, że przełączyłem napęd z ECO na AUTO.

Obiecuję, że nie był to mój ostatni test, a o wynikach kolejnych podzielą się z Wami.

krzychu - 13-01-2014, 09:57

elektri napisał/a:

Obiecuję, że nie był to mój ostatni test, a o wynikach kolejnych podzielą się z Wami.


Wjedź na plac rozpędź się trochę, machnij kierownica w prawo potem w lewo jednocześnie puszczając gaz (lub dotknij hamulec ale tak żeby nie wywołać ABS-u). Chociaż pewnie i tak będzie podsterowny...

elektri - 13-01-2014, 10:13

Wjedź na plac rozpędź się trochę...
Teorię testowania znam....

Problem w tym, że rano nie mam czasu, a po południa jeszcze nie było ;)

PiotrKw - 13-01-2014, 11:11

LemaC100 napisał/a:
Toyota RAV4 -166 mm ;
Honda CRV - 165 mm
OIII - 215 mm dla wersji benzynowej, poza tym jak nie zaczepiam o krawężniki to już jest dobrze


Tym prześwitem bym się nie podniecał , jak napisał mitsu00 kąty zejscia i wejścia , a szczególnie wejścia . To nie OII przed liftem , tu trzeba uważać w co zaliczy się spodem zderzaka . Moim zdaniem to najbardziej zepsuli w III ( i II glonojadzie ) . Przecież dziś III wygląda jak kombi po lifcie zawieszenia :wink: :wink:

rezon - 13-01-2014, 12:08

elektri napisał/a:
Odniosę się tu do mojej Octavki
W niej, aby sprawdzić śliskość nawierzchni (bez stresowania kierowcy z tyłu) wystarczyło dodać gazu.
Po pierwsze na śliskim, czujnik ESP zaczynał migać, po drugie, gdy koła zaczynały się ślizgać, obroty zaczynały rosnąc przy braku przyspieszenia..
nie porównuj ośki z czterołapem. Na razie w tym roku nie widziałem warunków, w których mogłoby zarzucić tyłem.
elektri napisał/a:
ta śliskość nie była jeszcze śliska dla Misia
IMHO - dokładnie tak. A wbrew pozorom Superb 4x4 prowadzi się jeszcze lepiej w trudnych warunkach właśnie z uwagi na lepiej działające ESP - dostarcza mniej wrażeń niż Outek :)
elektri - 13-01-2014, 12:41

rezon napisał/a:
nie porównuj ośki z czterołapem

Uważam że warto podając odczucia, podawać również punkt odniesienia.
Co do warunków, to mamy zimę taką, na jaką nas stać.
A nie taką, jak nam hamerykańce, albo Chabibułło Abdusamatow prognozowali.

rezon napisał/a:
A wbrew pozorom Superb 4x4 prowadzi się jeszcze lepiej w trudnych warunkach właśnie z uwagi na lepiej działające ESP

Tego nie przeczę, a być może moje obserwacje kontrolki ESP w Miśku to nawet potwierdzają...
Ale na moją ocenę jeszcze za wcześnie...

Co do porównywania ośki z czterołapem, mogłem jeszcze wybrać Zaporożca :)
Wprawdzie nie był czterołapem, ale napęd na tylną, dociążoną silnikiem oś :)
A w instrukcji miał podane:
Prześwit
Kąty natarcia, zejścia i rampowy
Głębokość brodzenia :twisted:

Dj Lexus - 13-01-2014, 18:07

jmgmotocykle napisał/a:
... gdyby outek 3 miał homologacje (vat) to już bym go kupił ... a tak czekam na lepsze czasy i ceny...


https://www.mitsubishi.pl...aign=201401-vat

Lucas123w - 13-01-2014, 18:28

Dj Lexus napisał/a:
jmgmotocykle napisał/a:
... gdyby outek 3 miał homologacje (vat) to już bym go kupił ... a tak czekam na lepsze czasy i ceny...


https://www.mitsubishi.pl...aign=201401-vat


To grzejesz na zakupy :D słowo się rzekło :D

jmgmotocykle - 13-01-2014, 18:56

eee tam -przyjrzyjcie się dokładnie tej ofercie - 50% w ramach rabatu , a 50% to US daje od 2014r. obligatoryjnie...
niestety przy tym układzie nie odliczę pełnego vatu od paliwa , a gdyby była to pełna homologacja to miałbym full... :?

mitsu00 - 13-01-2014, 20:43

jmgmotocykle napisał/a:
eee tam -przyjrzyjcie się dokładnie tej ofercie - 50% w ramach rabatu , a 50% to US daje od 2014r. obligatoryjnie...
niestety przy tym układzie nie odliczę pełnego vatu od paliwa , a gdyby była to pełna homologacja to miałbym full... :?
Ot i cala Polska w pigulce...... Zlapac jelenia na pieknie brzmiaca reklame i miec nadzieje ze dokladnie nie doczyta warunkow oferty :twisted:
emil_d - 13-01-2014, 21:26

jmgmotocykle napisał/a:
eee tam -przyjrzyjcie się dokładnie tej ofercie - 50% w ramach rabatu , a 50% to US daje od 2014r. obligatoryjnie...
niestety przy tym układzie nie odliczę pełnego vatu od paliwa , a gdyby była to pełna homologacja to miałbym full... :?


Warto znać także ustawy i rozporządzenia. VAT można spobie odliczyć od zakupu auta z kratką, od paliwa nie - chyba, że kupisz Żuka :) , ale Żuk nie ma napędu na 4 koła.

elektri - 13-01-2014, 21:39

emil_d napisał/a:
ale Żuk nie ma napędu na 4 koła

Żuk nie, ale Tarpany z tym samym silnikiem występowały 4x4 :mrgreen:
Nie zmienia to jednak faktu, że "to coś, co się na drugą literę alfabetu zaczyna" w naszym prawie powoduje, że dla uproszczenia w płaceniu podatków niektórzy wybierają rowery zamiast samochodów :) :)

Dodam, że kombinują jeszcze, aby od części i napraw można było odliczyć tylko 50% VAT... Chyba że już to weszło :x

Lucas123w - 13-01-2014, 21:40

Najlepiej kupić nowe auto za darmo i dostać w pakiecie paliwo gratis na trzy lata :D :D :D
Od taki uszczypliwi komentarzyk :P

emil_d - 13-01-2014, 22:04

Lucas123w napisał/a:
Najlepiej kupić nowe auto za darmo i dostać w pakiecie paliwo gratis na trzy lata :D :D :D
Od taki uszczypliwi komentarzyk :P


Odchodząc od tematu, rząd chce przyjąć wariant belgijski:
1. Auta firmowe - odliczenie 100% kosztów bez rozgraniczeń na osobowe/ciężarowe.
2. Auta prywatne/firmowe - odliczenie 50% kosztów
3. Auta prywatne - brak odliczeń.

Wymaga to wielu zmian w prawie:
1. Różne kolory tablic
2. Uprawnienia Policji/GITD/SM itp. do kontroli zasadności użytkowania auta firmowego (np. w święta) :)
3. Wprowadzenie skutecznych metod rejestracji użytkowania aut tylko firmowych.

Obawiam się, że w pierwszym i drugim przypadku konieczne będzie wykupienie viatoola i po kłopocie :) Jakoś straty z paliwa trzeba będzie zasypać :)

PS. Nie piszcie, że to niesprawiedliwe i jakbyście to zrobili w tym wątku :) Tak jak napisałem na początku to jest OT. Jeśli macie jakieś spostrzeżenia to:
1. Wasz poseł
2. Ministerstwo Finansów
3. KPRM.

merka - 15-01-2014, 20:06

Chciałam się pochwalić, że dzisiaj zamówiliśmy srebrnego outlandera 2.0 mivec CVT 4WD wersja intense :D Odbiór w ciągu 10 dni chociaż stoi już na placu. Nie mogę się doczekać! Do ostatniej chwili zastanawialiśmy się czy intense czy intense+, w końcu nasza skąpa natura zwyciężyła :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group