To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - custom COLT by pawela

Anonymous - 24-04-2009, 07:47

Widze,ze debaty o moim ex świście trwają :D
Hubeeert - 24-04-2009, 08:29

rafq napisał/a:
inne wymagały podwójnego wysprzęglenia, co dziś też jest używane jako technika rajdowa, jednak jeszcze nie zgłębiliśmy czemu ona służy...

Wydłużenie czasu zycia skrzyni kłowej?

pawela - 24-04-2009, 11:05

no mówi przecie, że jeszcze nam potrzeba douczenia teoretycznego ;)

Ale heel & toe powoli wychodzi, choć na razie jak pykam w gaz to odruchowo pcham mocniej hamulec i skaczę jak żabka :P

a kosztowały normalnie 89 zł, ale że właściciel sklepu to znajomy to zapłaciłem 75 ;)

rafq - 25-04-2009, 07:22

Hubeeert napisał/a:

Wydłużenie czasu zycia skrzyni kłowej?


Da radę rozwinąć myśl ? Chodzi mi o to, czy nie mógłby tego zrobić stosując jednokrotne wysprzęglenie ? Chętnie przyswoję trochę wiedzy tu, ew. na PW lub w odpowiednim dziale na forum, coby tutaj nie robić OT... :P

pawela napisał/a:

Ale heel & toe powoli wychodzi, choć na razie jak pykam w gaz to odruchowo pcham mocniej hamulec i skaczę jak żabka :P


Bo on nie służy do głaskania tylko do porządnego deptania :mrgreen: Przy ostrym heblowaniu nawet jak kopniak w gaz nie wyjdzie to nie poczujesz szarpnięcia, po X próbach wyczucie przyjdzie samo. Przy colterowych heblach, minusem jest prędkość do której trzeba się rozpędzić (oczywiście w warunkach torowych lub najlepiej zamkniętego lotniska :badgrin: ), a i tak trzeba robić to w miarę szybko :)

pyjte - 26-04-2009, 00:42

rafq napisał/a:
Fakt, ale tak jak napisałem, najlepsze wrażenia pochodzą ze środka :) poza tym na filmiku jakoś słabo słychać świst zagłuszony przez ogólne echo szumu opon, przejeżdżającej fury i ryku 1.8



Uwierz mi że ludzie stojący pod tym tunelem byli bardziej wryci niż jak jechali w środku... ;) ...

http://www.youtube.com/watch?v=Ma3-QiQPWg0


:D

ictus - 26-04-2009, 08:52

Stein napisał/a:
szczerze wątpię, gdyby tak było to kierowcy wyścigowi/rajdowi używali by DC częściej niż raz/dwa na okrążenie/oes, wystarczy obejrzeć parę onboardów, pozatym fabryczna honda nsx nie ma skrzyni kłowej a senna jednak używał paro krotnie DC zamiast międzygazu

po pierwsze to pomysl ile trwa taka zmiana i masz od razu odpowiedz czemu w walce sie tego nie stosuje/stosuje sie b. rzadko, po drugie stosuje sie ja raczej na dojazdowkach, a po trzecie to u senny to mi wyglada bardziej na shift miss'a

pawela - 03-05-2009, 22:53

dziś mieliśmy wenę i razem z Mario1987 i rafq wybraliśmy się na sesyję. Oto pierwsze efekty:

Uwaga, tym razem, ja robiłem zdjęcia i obrabiałem sam :D :P





I jak? ;)

pawliku - 03-05-2009, 23:03

pawela napisał/a:
I jak?
cool :D extra no dobra po polskiemu napisze: zajefajne :D
rafq - 03-05-2009, 23:03

No co tu dużo pisać: foty jak z jakiegoś spotu reklamowego :D
rosomak1983 - 03-05-2009, 23:19

bardzo ładne fotki super autek :D :D :D
Paweł skoro tak sie ujawniasz ze swoimi zdolnościami to teraz zostaniesz zmuszony zrobić sesje mojemu :rolleyes: :P

pawela - 05-05-2009, 16:43

i jeszcze 2 fotki


i Mariowy

rosomak1983 - 05-05-2009, 18:10

Paweł coraz lepiej z tymi fotami... :wink: Moze odnajdzies sie w grafice i fotografii :P

Aha jeszcze jedno zaczynam sie oswajac z ta czarna maska i podobuje mi sie coraz bardziej... :rolleyes:

pawela - 10-05-2009, 12:56

się pochwalę ;)
Wczoraj z okazji Zlotu JCF miałem w aucie G-Techa



Oto pomiary:
Najlepszy czas na 1/4 mili:

16,23 sek

Pierwsze próby to 16,75 i 16,78



I zmierzyłem G-techem 0-60mph i jestem bardzo zadowolony, bo wykazało 8,86 sek. Licznik auta pokazywał wtedy miedzy 105-110.

A na 2 technicznych OeSach miałem odpowiednio 3 i 7 czas na ponad 30 startujących, z czego większość to Civiki i CRXy VTEC i czy Nyski Primery GT ;)

rosomak1983 - 10-05-2009, 14:47

pawela napisał/a:
I zmierzyłem G-techem 0-60mph i jestem bardzo zadowolony, bo wykazało 8,86 sek. Licznik auta pokazywał wtedy miedzy 105-110.

to ile w końcu do setki????

pawela - 10-05-2009, 16:18

Piotruś, tu właśnie widać przekłamanie prędkościomierza ;)
Realne 100 to coś miedzy 105 a 110 (dokładnie nie powiem, bo zasuwałem :D )

Więc potwierdzone mam jak pisałem 8,86. Wg mnie urwanie sekundy przez skrzynię w porównaniu do serii to świetny wynik



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group