Nasze Miśki - custom COLT by pawela
Anonymous - 24-04-2009, 07:47
Widze,ze debaty o moim ex świście trwają
Hubeeert - 24-04-2009, 08:29
| rafq napisał/a: | | inne wymagały podwójnego wysprzęglenia, co dziś też jest używane jako technika rajdowa, jednak jeszcze nie zgłębiliśmy czemu ona służy... |
Wydłużenie czasu zycia skrzyni kłowej?
pawela - 24-04-2009, 11:05
no mówi przecie, że jeszcze nam potrzeba douczenia teoretycznego
Ale heel & toe powoli wychodzi, choć na razie jak pykam w gaz to odruchowo pcham mocniej hamulec i skaczę jak żabka
a kosztowały normalnie 89 zł, ale że właściciel sklepu to znajomy to zapłaciłem 75
rafq - 25-04-2009, 07:22
| Hubeeert napisał/a: |
Wydłużenie czasu zycia skrzyni kłowej? |
Da radę rozwinąć myśl ? Chodzi mi o to, czy nie mógłby tego zrobić stosując jednokrotne wysprzęglenie ? Chętnie przyswoję trochę wiedzy tu, ew. na PW lub w odpowiednim dziale na forum, coby tutaj nie robić OT...
| pawela napisał/a: |
Ale heel & toe powoli wychodzi, choć na razie jak pykam w gaz to odruchowo pcham mocniej hamulec i skaczę jak żabka
|
Bo on nie służy do głaskania tylko do porządnego deptania Przy ostrym heblowaniu nawet jak kopniak w gaz nie wyjdzie to nie poczujesz szarpnięcia, po X próbach wyczucie przyjdzie samo. Przy colterowych heblach, minusem jest prędkość do której trzeba się rozpędzić (oczywiście w warunkach torowych lub najlepiej zamkniętego lotniska ), a i tak trzeba robić to w miarę szybko
pyjte - 26-04-2009, 00:42
| rafq napisał/a: | Fakt, ale tak jak napisałem, najlepsze wrażenia pochodzą ze środka poza tym na filmiku jakoś słabo słychać świst zagłuszony przez ogólne echo szumu opon, przejeżdżającej fury i ryku 1.8 |
Uwierz mi że ludzie stojący pod tym tunelem byli bardziej wryci niż jak jechali w środku... ...
http://www.youtube.com/watch?v=Ma3-QiQPWg0
ictus - 26-04-2009, 08:52
| Stein napisał/a: | | szczerze wątpię, gdyby tak było to kierowcy wyścigowi/rajdowi używali by DC częściej niż raz/dwa na okrążenie/oes, wystarczy obejrzeć parę onboardów, pozatym fabryczna honda nsx nie ma skrzyni kłowej a senna jednak używał paro krotnie DC zamiast międzygazu |
po pierwsze to pomysl ile trwa taka zmiana i masz od razu odpowiedz czemu w walce sie tego nie stosuje/stosuje sie b. rzadko, po drugie stosuje sie ja raczej na dojazdowkach, a po trzecie to u senny to mi wyglada bardziej na shift miss'a
pawela - 03-05-2009, 22:53
dziś mieliśmy wenę i razem z Mario1987 i rafq wybraliśmy się na sesyję. Oto pierwsze efekty:
Uwaga, tym razem, ja robiłem zdjęcia i obrabiałem sam
I jak?
pawliku - 03-05-2009, 23:03
cool extra no dobra po polskiemu napisze: zajefajne
rafq - 03-05-2009, 23:03
No co tu dużo pisać: foty jak z jakiegoś spotu reklamowego
rosomak1983 - 03-05-2009, 23:19
bardzo ładne fotki super autek
Paweł skoro tak sie ujawniasz ze swoimi zdolnościami to teraz zostaniesz zmuszony zrobić sesje mojemu
pawela - 05-05-2009, 16:43
i jeszcze 2 fotki
i Mariowy
rosomak1983 - 05-05-2009, 18:10
Paweł coraz lepiej z tymi fotami... Moze odnajdzies sie w grafice i fotografii
Aha jeszcze jedno zaczynam sie oswajac z ta czarna maska i podobuje mi sie coraz bardziej...
pawela - 10-05-2009, 12:56
się pochwalę
Wczoraj z okazji Zlotu JCF miałem w aucie G-Techa
Oto pomiary:
Najlepszy czas na 1/4 mili:
16,23 sek
Pierwsze próby to 16,75 i 16,78
I zmierzyłem G-techem 0-60mph i jestem bardzo zadowolony, bo wykazało 8,86 sek. Licznik auta pokazywał wtedy miedzy 105-110.
A na 2 technicznych OeSach miałem odpowiednio 3 i 7 czas na ponad 30 startujących, z czego większość to Civiki i CRXy VTEC i czy Nyski Primery GT
rosomak1983 - 10-05-2009, 14:47
| pawela napisał/a: | | I zmierzyłem G-techem 0-60mph i jestem bardzo zadowolony, bo wykazało 8,86 sek. Licznik auta pokazywał wtedy miedzy 105-110. |
to ile w końcu do setki????
pawela - 10-05-2009, 16:18
Piotruś, tu właśnie widać przekłamanie prędkościomierza
Realne 100 to coś miedzy 105 a 110 (dokładnie nie powiem, bo zasuwałem )
Więc potwierdzone mam jak pisałem 8,86. Wg mnie urwanie sekundy przez skrzynię w porównaniu do serii to świetny wynik
|
|
|