To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Problem z cykaniem...

Arson88 - 09-11-2011, 15:49

Witam mam problem z cykającymi popychaczami. Od początku. Popychacze mi cykały odkad kupiłem auto. Wlałem flusha wymieniłem olej na Valvoline Maxlife 5W 40 wcześniej miałem jakiegoś półsyntetyka. Po tej operacji zaworki ucichły. jednak nie na długo. jak zaradzić temu mam? ceramizer? wymiana? jakieś inne opcje? na zmnym grają mocno na ciepłym też słychać ale przy ok 2500/ 3000 cichną. przebieg niby 150000 1998r 2.0 benzynka
malina_drizzt - 09-11-2011, 16:44

Możliwości jest kilka:
1. Wymiana popychaczy na nowe i zalanie nowym olejem.
2. Dokładne umycie popychaczy i zalanie nowym olejem.
3. Jeszcze jedna płukanka i nowy olej.
4. Zalanie ceramizera czy jakiegoś środka na popychacze.
Nikt ci nie powie co robić, musisz sam zdecydować.

Sprawdź jeszcze czy poziom oleju masz max?

m6riano - 09-11-2011, 17:31

Cytat:
Sprawdź jeszcze czy poziom oleju masz max?

dokładnie..sprawdzaj czy poziom oleju jest bliżej max.
Ostatnio odkryłem taką zależność że popychacze zaczynają stukać jeśli jest niski poziom (poniżej połowy na bagnecie).
Ceramizer możesz wlać w każdej chwili..nie tylko przy wymianie..
ps. jaki masz przebieg?

SnowDevil - 09-11-2011, 18:01

m6riano napisał/a:
..sprawdzaj czy poziom oleju jest bliżej max.
Ostatnio odkryłem taką zależność że popychacze zaczynają stukać jeśli jest niski poziom (poniżej połowy na bagnecie)...


Potwierdzam, u mnie dopiero jak poziom oleju spadł to zaczął klepać popychacz i też zauważyłem, że jak zalejesz więcej oleju to jest ok.

Arson88 - 09-11-2011, 19:07

ok dzięki wielkie doleję i zobaczę ale może coś z tym być bo po wymianie miałem niemal max a teraz jest trochę mniej więc może to byc przyczyną a przebieg tak jak pisałem niby 150k ale kto to wie jak jest naprawde.
Hugo - 09-11-2011, 19:59

malina_drizzt napisał/a:
2. Dokładne umycie popychaczy i zalanie nowym olejem.
Z doświadczenia w swoim wiem, że pomaga, ale na kilka tysięcy km. Jak chcesz mieć spokój na długo to tylko
malina_drizzt napisał/a:
1. Wymiana popychaczy na nowe i zalanie nowym olejem.
Koszt kompletu nie jest zbyt duży (ok. 20 zł/szt.), czyli nieco ponad 300 zł.
Krzyzak - 09-11-2011, 22:33

norma w EA - niemal w każdym to miejsce cieknie
potem będzie wyciek przy chłodnicy wspomagania - na dole

Marcino - 09-11-2011, 22:37

Hugo napisał/a:
malina_drizzt napisał/a:
2. Dokładne umycie popychaczy i zalanie nowym olejem.
Z doświadczenia w swoim wiem, że pomaga, ale na kilka tysięcy km. Jak chcesz mieć spokój na długo to tylko

U mnie pomogło, ale moze przez to ze umnie cykały tylko gdu olej był stary tzn tak po 9-11 tyś km przebiegu. Teraz cały czas cisza.

Hugo - 09-11-2011, 23:01

Krzyzak napisał/a:
norma w EA - niemal w każdym to miejsce cieknie
potem będzie wyciek przy chłodnicy wspomagania - na dole
Chyba pomyliłeś tematy :mrgreen:
Arson88 - 10-11-2011, 16:28

Dolałem oleju i faktycznie cykanie jest słabsze i zaczyna się na ciepłym silniku od 1200obr w dół powyżej 1200obr cichnie i jest cisza od czasu do czasu cyknie i za chwilę przestanie jakby to opisać słowami cykcykcykcyk brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr cykcyk brrrrrrrrr :mrgreen: i tak dalej ale jest ono słabo słyszalne. tylko na tych niskich;/ ale przed dolaniem cykało nawet powyżej 2500obr więc jest znaczna poprawa i cykanie było głośniejsze więc naturalnie jest to na plus :D
Hugo - 10-11-2011, 16:51

Arson88 napisał/a:
cykcykcykcyk brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr cykcyk brrrrrrrrr
Na 100% któryś z popychaczy.
Krzyzak - 10-11-2011, 21:44

Hugo napisał/a:
Chyba pomyliłeś tematy
zgadza się :)
deejay - 10-11-2011, 22:34

Arson88 napisał/a:
Dolałem oleju i faktycznie cykanie jest słabsze i zaczyna się na ciepłym silniku od 1200obr w dół powyżej 1200obr cichnie i jest cisza od czasu do czasu cyknie i za chwilę przestanie jakby to opisać słowami cykcykcykcyk brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr cykcyk brrrrrrrrr i tak dalej ale jest ono słabo słyszalne. tylko na tych niskich;/ ale przed dolaniem cykało nawet powyżej 2500obr więc jest znaczna poprawa i cykanie było głośniejsze więc naturalnie jest to na plus


Wymieniaj olej co ok 6000-7000 tyś km na dobry syntetyk , a problem sam zniknie , staraj sie wymieniac na czas i za każdym razem lej syntetyk , bez obaw dla silnika .

marcinzam - 11-11-2011, 05:52

a co sądzicie o popychaczach Hy-Lift Johnson ?
jAZZMAN - 11-11-2011, 11:31

Cykanie w moim Miśku jest na poziomie "Puchatka" - kupiłem benzynę a teraz klekocze jak diesel. Zamierzam pojeździć autem więc poważnie myślę o wymianie popychaczy (zwłaszcza, ze będzie robiony rozrząd a przy okazji olej w skrzyni, płyn wspomagania, hamulcowy i sprzęgła oraz chłodnicy).

I w tym miejscu mam pytanko jakie popychacze?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group