| 
				
					| Carisma - Techniczne - Wymiana rozrządu
 
 tomek_tom - 13-04-2011, 19:41
 
 no niestety tak jest jego cena ale wymieniamy go co drugą wymianę rozrządu... u góry dodałem link do napinacza do GDI
 xluki - 13-04-2011, 19:42
 
 Znalazłem też coś takiego:
 E45063
 Napinacz paska rozrządu
 
 Producent:
 NTN
 
 Opis:
 NAPINACZ HYDRAULICZNY MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0I 16V 00.07
 
 Niby i jeden i drugi pasuje do Carismy i wyglądają na zdjęciach identycznie.
 
 [ Dodano: 13-04-2011, 20:48 ]
 http://moto.allegro.pl/na...1541982714.html
 
 SAm już nie wiem. Auto sprowadzone z Niemiec to może jest wymieniony hydrauliczny napinacz.
 gulgulq - 26-04-2011, 06:31
 
 przymierzam się do wymianki rozrządu u siebie - rozrząd poprzednio wymieniony z pompa wody to teraz będzie bez wiec dla DI-D'a to  jest:
 - pasek rozrządu
 - napinacz
 - pasek osprzętu
 
 rozrząd wymieniam po 80 tyś (teoretycznie powinno się po 60
  ) 
 w spisie InterCarsu znalazłem coś takiego jak napinacz paska klinowego i oferują samą rolkę napinacza lub cały napinacz ze sprężyną
 
 
  	  | Cytat: |  	  | 0211-07-05585P Rolka napinająca pasek klinowy
 
 
   
 Producent:
 4MAX
 | 
 
 wymienia się coś takiego?? czy nie ??
 u siebie mam już 220 tys na liczniku
 robertdg - 26-04-2011, 06:43
 
 gulgulq, bój się boga, nie wymieniając WP i zakładając rolke 4max
 
 A tak do rzeczy - jeżeli była pompa w zamienniku dawana, to żaden zamiennik, ba nawet oryginał nie ma przewidzianego takiego przebiegu - znaczy co z faktem, jak pompa sie rozszczelni polr oku po wymianie rozrzadu, ale to twoje pieniadze i tobie to będa wymieniac
   
 co do rolki osprzętu, to jezeli napinacz sprezynowy nie jest przekoszony to jak najbardziej mozna wymienic sama rolkke jezeli wykazuje miana zużycia - oryginalny napinacz kosztuje w granicac do 300zł, a no i obowiązkowo pasek osprzętu
 gulgulq - 26-04-2011, 07:32
 
 wszyscy piszą żeby pompę wymieniać co drugi rozrząd
  to nie myślałem o zakupie teraz 
 co do napinacza paska osprzętu to podałem przykładowy- w spisie jest kilka pozycji
 kamil.burczyk - 27-04-2011, 20:15
 
 Też przymierzam się do wymiany rozrządu w swojej 1.8 GDI.
 Dla pewności chcę wymienić cały komplet. Znalazłem taki na allegro: http://allegro.pl/rozrzad...1573475150.html
 Co o nim sądzicie ? Po przeczytaniu kilku tematów pasek na pewno wybrałbym Mitsuboshi, co do reszty części to te wydają mi się też całkiem dobre. Cena nie jest jakoś strasznie wysoka ? Dodam od razu, że jak mam zaoszczędzić kilkanaście złotych i sprowadzać każdą część osobno, to jednak wolę dopłacić i kupić komplet.
 
 Ewentualnie jeszcze takie 2 aukcje z rolkami Koyo, ale bez pompy wody (więc pewnie razem wyszłoby drożej):
 http://allegro.pl/rozrzad...1577115197.html
 http://allegro.pl/rozrzad...1558075960.html
 
 Na chwilę obecną skłaniam się najbardziej ku pierwszemu kompletowi, doradźcie jeśli możecie
   Krzyzak - 28-04-2011, 06:03
 
 jeśli pasek weźmiesz Mitsuboshi, to zestaw nr 1 jest wart polecenia
 gulgulq - 28-04-2011, 06:09
 
 wczoraj odebrałem klamoty (DI-D):
 - pasek Contitech
 - pasek osprzętu Contitech
 - pompa Ruville
 - napinacz Ruville
 
 385 zł
 
 
 i przy okazji 5 sztuk po 0.5 l oleju Elf do wymiany w skrzyni biegów
   robertdg - 28-04-2011, 06:12
 
 gulgulq, a gdzie płyn chłodniczy
   gulgulq - 28-04-2011, 06:34
 
 
  	  | robertdg napisał/a: |  	  | gulgulq, a gdzie płyn chłodniczy | 
 
 mam na półce w garażu
 
 zresztą wymieniałem jesienią to się spuści to co jest w układzie
   kamil.burczyk - 28-04-2011, 17:18
 
 @Krzyzak dzięki. A czy do tego zestawu potrzebuję coś jeszcze, typu uszczelki ? A jeśli tak to jakie ?
 Krzyzak - 29-04-2011, 05:56
 
 uszczelniacze wałków rozrządu i wału - najlepiej NOK bo to jakość oryginału i cena dobra
 kamir - 06-05-2011, 09:59
 
 Witam,
 
 I na mnie przyszedł czas.
 
 Planuje wymianę rozrządu + wszystkich pasków ( poza paskiem rozrządu są chyba 2 w wersji bez klimy ) + uszczelka pod pokrywą zaworów.
 
 znalazłem takim zestaw za 290 zł + koszty przesyłki:
 
 -PASEK ROZRZĄDU MITSUBOSHI
 -ROLKA NAPINAJĄCA (NAPINACZ) JAPOŃSKA SAKURA (KOYO)
 -POMPA WODY GMB (Made in Japan)
 
 Powiedzcie mi czy to dobry zestaw i czy te 2 pozostałe paski to są 1 od osprzętu a drugi od alternatora, dobrze wnioskuje????
 
 I do tego jeszcze uszczelniacze.
 Ile ich powinno być i jak ich szukać ??
 Mają jakieś nazwy ??
 Anonymous - 07-05-2011, 21:11
 
 Witam. Też mam zamiar wymienić rozrząd. Kto zna jakiegoś dobrego mechanika w Kielcach? Co myślicie o pasku SUN?
 Saqu - 08-05-2011, 12:53
 
 kamir, uszczelniacze wnioskuję że powinieneś mieć 2
  jeden na wałek rozrządu i jeden na wał korbowy. 
 z tego co widziałem w katalogu Inter Carsu uszczelniacz na wałek rozrządu to koszt 17zł zaś na wał korbowy to koszt 42zł
  (ELRINGA  ) 
 |  | 
 |  |