Nasze Miśki - Mitsubishi Galant GTI E33 by Maretzky85
Maretzky85 - 10-06-2011, 20:32
Nie ma co...
Wiedziałem, że nie mogłem spierniczyć wkładania uszczelniaczy obrotowych, okazało się, że pękła obudowa pompy oleju...
Zobaczymy czy klej da radę...
Maretzky85 - 11-06-2011, 08:15
[edit]( no...
To muszę zdejmować pompę oleju :/ i Dać do spawania...
edit:Wulgaryzm wykrzaczkowany, również jest wulgaryzmem.
Misiek :) - 11-06-2011, 14:29
to widzę, że moim białym dalej jeździsz
Zrób porządnie auto żeby mieć spokój. Jak rozbierzesz białego kolejnego Ci nie pożyczę
koszmarek - 11-06-2011, 23:28
Twój biały stoi i gnije
Misiek :) - 11-06-2011, 23:50
To wpadnę posłuchać, jak do ruda chrupie:P
Maretzky85 - 23-06-2011, 22:32
Powiem Wam, że nie ma to jak docieranie silnika...
Przejechałem na razie około tysiąca kmów, więc jeszcze trochę mi zostało.
A w międzyczasie umarł alternator zabierając za sobą akumulator i przednie żarówki
Alternator wymieniony na regenerowany na ori częściach (poniekąd) i aku Panasonica 60Ah.
Jakiś czas temu wymieniłem przednie tuleje przednich wahaczy - w końcu daje się prowadzić kulturalnie
Czeka mnie jeszcze podłączenie klimy i nabicie - nowy osuszacz już jest,
zrobienie nowej podstawki pod aku w nowym miejscu, dorobienie mocowania przepływomierza i w końcu zabranie się porządnie za dolot powietrza - a co za tym też idzie, dopasowanie wiatraków tak, żeby nie właziły w aktuator wastegate`a, który z resztą też nie jest ori A z jakiegoś WRXa czy cuś.
A, i jeszcze pompa paliwa do wymiany... na mocniejszą, z resztą ta i tak już dziwnie działa.
Brakuje mi jeszcze jednego solenoida - do evap`a.
Poza tym wszystkim polowanie na ECU Epromowe się udało
Konwersja z N/A na Turbo tego ECU też się udała - pacjent przeżył i całkiem działa
Brakuje mi tylko jeszcze dwóch oporników, które muszę wlutować z czego jeden jakiś dziwnie nietypowy, bo wygląda na jakieś 10 czy 100MOhm
Ktoś mi rozkoduje kolorki rezystorka ? Brąz, czarny, fiolet, no i złoty (tolerancja).
Przydałby się jeszcze ktoś z programatorem, żeby mi bina wrzucił w eprom
Jakby ktoś się pytał to 27128, albo 27C256.
Muszę jeszcze jakimś magicznym cudem kupić ECMLinka, zegar turbo i ciśnienia oliwy, wymienić przednią poduszkę silnika, zaspawać pompę oleju i pewnie jeszcze z milion różnych rzeczy o których zapomniałem
Wish me luck
robertdg - 23-06-2011, 23:11
Maretzky85 napisał/a: | Ktoś mi rozkoduje kolorki rezystorka ? Brąz, czarny, fiolet, no i złoty (tolerancja). | 100 M OHM +/-5% - tutaj pomocne info http://serwis-tv.com/opornik.html
koszmarek - 23-06-2011, 23:33
a do zlotu dwa miesiące
Wszyc - 24-06-2011, 00:17
koszmarek napisał/a: | a do zlotu dwa miesiące |
Nawet nie przypominaj -_-' mój już w ogóle odmówił współpracy...Walcz! może chociaż Ty i Owczar z tych co swapują dojedziecie... Ja odpadam koledzy z E88A też więc reprezentacja 7 generacji leży w tym roku bo reszta E5tek i tak pewnie się nie pojawi jak w Wilkasach -_-'
koszmarek - 24-06-2011, 08:22
Wszyc, to na rowerku Tylko o znaczku nie zapomnij
swinks_UK - 24-06-2011, 08:42
Marek, a z wentylatorów to jakiegoś tzw. slima? Wtedy nie powinien haczyć.
jacek11 - 24-06-2011, 19:33
Wszyc napisał/a: | Ja odpadam koledzy z E88A też więc reprezentacja 7 generacji leży w tym roku bo reszta E5tek i tak pewnie się nie pojawi jak w Wilkasach -_-' |
Prorokowanie nie najlepiej Ci wychodzi,bo zamierzam się pojawić,i pojeździć Marka Galantem(o ile mi pozwoli )
Po za tym,jest to kolejny temat,w którym jest sporo rzeczy o których nic nie wiem,i czytam,i nic nie rozumiem
Maretzky85 - 24-06-2011, 20:26
swinks_UK, budżet mi się skończył chwilowo, bo mieszkanie itp
Ale jak nic nie wymyślę, to się kupi slimy
jacek11, coś Ci wyjaśnić cobyś mógł zrozumieć ?
koszmarek - 24-06-2011, 20:44
jacek11 napisał/a: | i pojeździć Marka Galantem(o ile mi pozwoli ) |
Galanta samego nie puszczę z innym kierowcą
Maretzky85 - 24-06-2011, 20:48
Swoją drogą, turbozłomek dostał dziś półoryginalną elektryczną antenę.
Dlaczego półoryginalną ? Ponieważ z ori został tylko przekaźnik sam maszt z silnikiem jest jakiś aftermarketowy
|
|
|