To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - ASX -zapisy

jan1994 - 12-01-2011, 21:56

wlodeks napisał/a:

.... Przecież żeby się zapisać, trzeba wiedzieć jaki ma akumulator i czy system AS&G warto kupić czy nie? :lol:

Ja uważam, że system AS&G jest fajny, lecz ze względu na zawodność zostanie z ASX wycofany. Myślę, że Mitsubishi chce sprzedawać samochody, które nie sprawiają kilentom kłopotów.

Student - 13-01-2011, 06:45

Toć przecie piszę że stosowanei specjalistycznych aku nie ma sensu.
eMBe twój jest chyb akierowany nie do mnie.

Zakończmy temat o aku i dajmy się wypowiedzieć osobom napalonym na ASX-a.

Rafał_Poznań - 15-01-2011, 08:07

Wracając do tematu zakupu ASX - czy warto?
Od wtorku jestem posiadaczem tego auta. Przejechałem dotychczas 400 km - niewiele, ale mam już pierwsze spostrzeżenia.
Duży minus za jakość powłoki lakierniczej (kolor czarny perłowy). Po pierwszej wizycie na myjni (zaznaczam, że myjnia ręczna i sprawdzona) na aucie pojawiły się mikrorysy - auto zawoskowałem.
Tapicerka skórzana przyjemna, ale grubością nie powala - pierwsze co zrobiłem to kupiłem i nałożyłem na fotele środki do konserwacji skóry.
Szklany dach - jak na razie bardzo fajny gadżet, doświetlający wnętrze. Auto nie ma systemu AS&G :) Jak dla mnie wysoka kultura pracy silnika. "Gwizd" turbosprężarki mnie nie przeszkadza - lubię jak auto daje znać, że "żyje" (odgłos absolutnie nie jest nachalny). Skrzynia biegów precyzyjna, ale biegi nie zawsze wchodzą jak w "masło" - generalnie ok.
Fotele wygodne, miejsca sporo. Wczoraj przewoziłem 40 calowy telewizor w kartonie - bez problemu po złożeniu tylnych siedzeń zmieścił się do samochodu.
System bezkluczykowy działa intuicyjnie (oby się nie .pieprz..). Lusterka przeprogramowałem w serwisie (składają się tylko na żądanie kierowcy - :biggrin: ). Serwisowi cała operacja przeprogramowania zajęła 20 min. Standardowo składają / rozkładają się każdorazowo przy otwieraniu / zamykaniu auta.
Minus za fakt, że spryskiwacz reflektorów działa każdorazowo przy spryskiwaniu szyby (moim zdaniem powinien to robić co kilka cykli spryskania szyby).
Napęd na 4 koła sprawdza się w warunkach zimowych (oby elektronika się nie .pieprz...). Przepraszam za defetyzm, ale statystycznie co druga rzecz przeze mnie kupiona z elektroniki ląduje w serwisie.
Tyle uwag na tą chwilę.

Jerry_1 - 15-01-2011, 09:28

Rafał_Poznań napisał/a:
Od wtorku jestem posiadaczem tego auta. Przejechałem dotychczas 400 km - niewiele, ale mam już pierwsze spostrzeżenia.
Duży minus za jakość powłoki lakierniczej (kolor czarny perłowy). Po pierwszej wizycie na myjni (zaznaczam, że myjnia ręczna i sprawdzona) na aucie pojawiły się mikrorysy - auto zawoskowałem.
Rafał_Poznań, tę przypadłość lakieru szczególnie widać na ciemnych nadwoziach. Ale główną przyczyną zarysowań był nowy fabrycznie miękki lakier, który pełną twardość uzyskuje dopiero po pewnym czasie. Kiedyś poradzono mi, aby (w miarę możliwości) unikać mycia dotykowego w początkowym okresie eksploatacji. Co do nowoczesnych lakierów - górę wzięła ekologia i są one wodorozcienczalne, a przez to bardziej miękkie. Na koniec życzę bezproblemowej eksploatacji i gratuluję auta. Pozdrawiam wszystkich
wlodeks - 15-01-2011, 10:52

Rafał_Poznań napisał/a:
Tapicerka skórzana przyjemna, ale grubością nie powala - pierwsze co zrobiłem to kupiłem i nałożyłem na fotele środki do konserwacji skóry.

Przepraszam za offtop ale tylko krótkie pytanie. Co kupiłeś do konserwacji skóry? Też zastanawiałem sie nad takim zabiegiem, ale nie wiem czym to zrobić aby nie brudziło potem ubrań siedzących na fotelach.

Rafał_Poznań - 15-01-2011, 19:23

Cytat:
Przepraszam za offtop ale tylko krótkie pytanie. Co kupiłeś do konserwacji skóry? Też zastanawiałem sie nad takim zabiegiem, ale nie wiem czym to zrobić aby nie brudziło potem ubrań siedzących na fotelach.


Do konserwacji skóry kupiłem preparat w ... salonie BMW. Wcześniej jeździłem autem tej marki i ten środek mi się sprawdził. Ma dość neutralny zapach i "ujędrnia" skórę. Może być stosowany do skór naturalnych i ekologicznych. Środek nie brudzi ubrań. Zestaw zawiera mleczko, gąbki do aplikowania preparatu na tapicerkę oraz ściereczki do usuwania nadmiaru środka.

Krzysiek.B - 16-01-2011, 11:38

Ostatnio dowiedziałem się od dilera że ASX z rocznika 2011 mają nowa cenę. Wyliczył mi że wersja którą to chciałem zamówić czyli invite 15oKM z napędem na 4 aktualnie wynosi 100, 640zł :shock: W takim przypadku poszukam chyba rocznika 2010 z silnikiem 116KM bo jest tańszy o całe 10 tyś. Oni już sami nie wiedzą ile ten samochód ma kosztować ciągle cena idzie w górę
mat777 - 16-01-2011, 17:03

To ile kosztuje obecnie nowy ASX z 2011 roku ?
Byłem przekonany, że jego cena to cena obecna ASXa z 2010r. plus 3000zł.

Krzysiek.B - 16-01-2011, 17:52

Wszystkich wersji cenowych to niestety nie zam ale moja poszła do góry tak jak pisałem wyżej ale jak moja to poszły wszystkie. Cena poprzednia to była jakieś 97 z hakiem to już po podniesieniu watu a teraz ponad 1000 teś
Wedrowiec - 17-01-2011, 13:04

Rafał_Poznań napisał/a:
Jak dla mnie wysoka kultura pracy silnika. "Gwizd" turbosprężarki mnie nie przeszkadza - lubię jak auto daje znać, że "żyje" (odgłos absolutnie nie jest nachalny).

Zobaczysz przy odpalaniu jak temp. będzie poniżej zera - przy -10 przez pierwsze 30 sekund odgłos traktora ;) mi się w sumie podoba to terkotanie ale tylko dlatego że to moje ukochane auto ;)

Cytat:
Minus za fakt, że spryskiwacz reflektorów działa każdorazowo przy spryskiwaniu szyby (moim zdaniem powinien to robić co kilka cykli spryskania szyby).

rzeczywiście, płyn schodzi strasznie szybko ale jednak chyba nie przy każdym cyklu spryskuje - nie sprawdzałem z zewnątrz ale przy małych prędkościach widzę fontannę z przodu i jest to raczej raz na kilka - kilkanaście cykli. Ale oczywiście mogę się mylić.

domelxl - 17-01-2011, 21:13

Z tego co zrozumiałem jak tłumaczył mi to dealer cena nowych ASX (nie wiem jak inne ale model o który pytałem to diesel 116 km) z 2011r poszła w górę o 5300PLN brutto. Wynika to podobno z różnicy kursów między PLN a Jenem
slawekgr - 17-01-2011, 21:26

Dobrze że nie słuchałem niektórych co się wypowiadali na tym forum namawiających do poczekania do nowego roku tylko zamówiłem w listopadzie i zapłacę za rocznik 2011 74 tyś zł a teraz bym zapłacił prawie 80 tyś zł!!!!!
Krzychuuu - 17-01-2011, 21:32

Dostałem dzisiaj ASXa Invite 1.6 rocznik 2010 po równych dwóch tygodniach od zamówienia (3.1.2011). Ma AS&G. Jak na razie autko jest OK.
Jerry_1 - 17-01-2011, 21:47

domelxl napisał/a:
Z tego co zrozumiałem jak tłumaczył mi to dealer cena nowych ASX (nie wiem jak inne ale model o który pytałem to diesel 116 km) z 2011r poszła w górę o 5300PLN brutto. Wynika to podobno z różnicy kursów między PLN a Jenem

Czas zacząć myśleć o Dusterze...

jan1994 - 17-01-2011, 22:51

slawekgr napisał/a:
Dobrze że nie słuchałem niektórych co się wypowiadali na tym forum namawiających do poczekania do nowego roku tylko zamówiłem w listopadzie i zapłacę za rocznik 2011 74 tyś zł a teraz bym zapłacił prawie 80 tyś zł!!!!!

To, czy zrobiłeś dobry interes będziesz dopiero wiedzieć po odbiorze samochodu :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group