Galant - Ogólne - Ile palą wasze Galanty?
gołąb - 20-04-2014, 07:50
dmi napisał/a: | trasa autostrada 150-170 km/h-13l
trasa Polska bez autostrad 120km/h- 11-12l
miasto 18l-19l
lipa straszna jeśli chodzi o miasto, fak , nie mogę zejść poniżej 16 | świece fakt, że w tym aucie nie były wymieniane przezemnie, a więc jeśli Ty też nie wymieniłeś, to już kilka latek mają na pewno... Ja nim u siebie robiłem na gazie około 290-300 km przeciętnie kręcąc się w koło komina, może to nie typowe miasto ale, jazda na pewno nie płynna i raczej krótkie odcinki. A może w "głębokim " mieście , przy cegle w podłodze masz to zużycie?
dmi - 20-04-2014, 19:49
Nom, chyba na nie pora zobaczymy, może to pomoże ; p
bartnikj - 26-05-2014, 19:18
A przy jakich obrotach jest najmniejsze spalanie? Nigdzie tego nie mogą znaleźć, silnik 2.5 AT, benzyna. Dwa tygodnie temu jeździłem do pracy z prędkością 112 km/h, ok 70% autostrada, 30% miasto i wioski - spalanie wyszło mi 7.8 l/100 km. Tydzień temu jeździłem 96 km/h , jeszcze nie tankowałem ale wydaje mi się że spalił więcej. Chciałbym się dowiedzieć jaka jest najbardziej optymalna prędkość. Normalnie pali mi w mieście 13 l/100km (15 przy ostrej jeździe), a na trasie ok 10, przy prędkości rzędu 130 -150 km/h. Teraz mam daleko do pracy, ok 50 km w jedną stronę, chciałbym zaoszczędzić trochę na paliwie
bialyjayz - 26-05-2014, 20:22
bartnikj napisał/a: | A przy jakich obrotach jest najmniejsze spalanie? Nigdzie tego nie mogą znaleźć, silnik 2.5 AT, benzyna. Dwa tygodnie temu jeździłem do pracy z prędkością 112 km/h, ok 70% autostrada, 30% miasto i wioski - spalanie wyszło mi 7.8 l/100 km. Tydzień temu jeździłem 96 km/h , jeszcze nie tankowałem ale wydaje mi się że spalił więcej. Chciałbym się dowiedzieć jaka jest najbardziej optymalna prędkość. Normalnie pali mi w mieście 13 l/100km (15 przy ostrej jeździe), a na trasie ok 10, przy prędkości rzędu 130 -150 km/h. Teraz mam daleko do pracy, ok 50 km w jedną stronę, chciałbym zaoszczędzić trochę na paliwie |
wg. moich spostrzeżeń najmniej pali na obrotach ok. 2000/min z tym, że niema zbyt wielkiej różnicy między 2000 a 3000obr/min ok. 1 litra/100 km. Przy tych obrotach auto przynajmniej moje ma prędkości w zakresie 80-120 i tak też staram się jeździć, i wygląda na to, że mój Galant pali najmniej LPG z całego forum chodź wydaję się to bynajminej dziwne bo nawet gdy jęźdżę dynamicznie spalanie mam niewiele większe max.2Litry. Z tym, że naprawdę bardzo mało jeżdże po mieście gdzie jest sygnalizacja świetlna, korki także są mi obce, być może z tego wynika tak małe.
Marcino - 26-05-2014, 22:13
Moj ostatnio ponad 14... ale LPG przełancza się zanim zdaże się usadowić i pozapinać pasy... prawie od razu.
bialyjayz - 26-05-2014, 22:55
Cytat: |
Moj ostatnio ponad 14... ale LPG przełancza się zanim zdaże się usadowić i pozapinać pasy... prawie od razu. |
też tak chcę, u mnie mimo słonecznej pogody z rana po ok 1,5km się załącza
Marcino - 27-05-2014, 09:11
bialyjayz napisał/a: | Cytat: |
Moj ostatnio ponad 14... ale LPG przełancza się zanim zdaże się usadowić i pozapinać pasy... prawie od razu. |
też tak chcę, u mnie mimo słonecznej pogody z rana po ok 1,5km się załącza |
Ja mam ustawione na 20stC..
bialyjayz - 27-05-2014, 13:13
Marcino napisał/a: | Ja mam ustawione na 20stC.. |
że tak zapytam na zimę zwiększasz temp? I czy te 20stopni to nie za mało?
Jeszcze jedno ile będzie kosztować mniej więcej u gazownika zmniejszenie temp. przeskoku na gaz właśnie?
Tomek - 27-05-2014, 13:51
bialyjayz napisał/a: |
Jeszcze jedno ile będzie kosztować mniej więcej u gazownika zmniejszenie temp. przeskoku na gaz właśnie? |
20-30 zł
abdul - 27-05-2014, 15:37
ja zakupilem sobie taki kabelek http://allegro.pl/interfe...4259456427.html i sciagnalem program z neta za darmo i sobie zmieniam temperature przelaczania na 20st w zimie i 45st w lecie
i9i - 27-05-2014, 18:56
bialyjayz napisał/a: | ile będzie kosztować mniej więcej u gazownika zmniejszenie temp. przeskoku na gaz właśnie? |
abdul napisał/a: | ja zakupilem sobie taki kabelek |
Ja mam z 10-cioma końcówkami i się sam bawię. Zimą jak miałem 25 stopni ustawione to nie chciał wchodzić na obroty zaraz po przełączeniu, zwiększyłem na 30 i tak mu zostawiłem po dziś dzień.
bialyjayz - 28-05-2014, 14:16
tomek84 napisał/a: |
bialyjayz napisał/a:
Jeszcze jedno ile będzie kosztować mniej więcej u gazownika zmniejszenie temp. przeskoku na gaz właśnie?
20-30 zł |
pamiętasz jaka była w naszym aucie ustawiona?
abdul napisał/a: | i sciagnalem program z neta za darmo i sobie zmieniam temperature przelacza |
sam? ....
w moim przypadku grozi to wybuchem znając moje zdolności majsterkowicza
Tomek - 28-05-2014, 14:26
bialyjayz napisał/a: |
pamiętasz jaka była w naszym aucie ustawiona? |
nie, ale coś koło 30-32
bialyjayz napisał/a: |
w moim przypadku grozi to wybuchem znając moje zdolności majsterkowicza |
tamte kable nie pasują do twojej instalki
ale kabel do BRC nie jest już taki drogi jak kiedys
jednak, jesli sam nisko oceniasz swoje zdolnosci, to faktycznie lepiej odpuscic
plecho1 - 28-05-2014, 14:27
Często przy ustawieniu niższej temperatury przełączania niezbędne jest wprowadzenie odpowiedniej korekty od temperatury gazu. Szybsze przełączanie zależy też od umiejscowienia reduktora czy nie jest owiewany powietrzem wpadającym pod maskę.
John24 - 02-07-2014, 16:03
Panowie jakby mogl ktos tak obrazowo okreslic roznice spalania M/T A/T. Stoje przed wyborem auta. Pocztkowo w gre wchcodzil tylko manual,ale niestety przejechalem sie tiptronickiem i natychmiast zmienilem zdanie o A/T. Jezeli roznica w spalaniu i osiagach auta jest minimalna to chyba nie ma sie nad czym zastanawic? Tak nawisem mowiac jestem w szoku jak pracuje ta przekladnia w galu
|
|
|