To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - czarny sedan w tiptroniku ;)

rosomak1983 - 19-01-2012, 13:40

Derpin napisał/a:
wolę uniknąć skrzypienia ;) :P

u mnie jakos nie skrzypia :P

Krzyzak - 19-01-2012, 13:50

Derpin napisał/a:
a kto produkuje tuleje pakowane w worki yamato ? również SH. :finga:
no to napisałem, że jakość ta sama...
Anonymous - 19-01-2012, 14:28

Krzyzak napisał/a:

no to napisałem, że jakość ta sama...


Darku zgadza się, tylko że ja nie chciałem bawić się w wymianę gumek itd na chińskich wahaczach bez pewności że to jednak im pomoże, a do zregenerowania w 100% moich potrzebowałem tuleje i cukierki, i jeżeli chodzi o właśnie te, to od ręki były dostępne tylko yamato,(dużego wyboru zresztą nie ma) w każdym bądź razie na zregenerowanie jednego wahacza wydałem około 130 zł, mam w nich gumki sh więc jakość ta sama tak jak piszesz ale za to sworznie po profi regeneracji. Jeżdżę dużo zobaczymy ile km to przeżyje u mnie a ile km przeżyją SH z wymienionymi gumkami u Ciebie i innych którzy montowali srl, wtedy będzie można oceniać czy warto dołożyć te parę złotych i regenerować czy jednak nie...

Hugo - 19-01-2012, 15:24

rosomak1983 napisał/a:
u mnie jakos nie skrzypia
U mnie też nie :P
Krzyzak - 20-01-2012, 07:24

Derpin napisał/a:
innych którzy montowali srl
ale w środku srl jest SH :)
swoje oryginalne wahacze też zamierzam zregenerować
gumki na SH są też różnej jakości - np. te na prostych to był szmelc a te na bananach to nawet sobie zatrzymałem

Xsystoff - 29-01-2012, 10:12

Derpin -> wczoraj dolaczylem do klubu bialych samochodow :mrgreen: Tyle, ze Alpinaweiss II :)
Anonymous - 03-02-2012, 00:03

stało się.....

uszczelka pod głowicą powiedziała, że dalej już nie robi. dziś wjeżdżając do poznania poczułem na światłach swąd spalonego oleju z nawiewów.... myślę sobie co jest? zjazd na pierwsza stację widok pod maskę a tam sajgon... wszystko upaprane w oleju, dosłownie wszystko, no to kontrol bagnetu coś tam jest ale minimum, więc pędzę po dolewkę ;) , w trakcie uzupełniania smarowidła, zobaczyłem że pod autem tworzy się niezła plama, myślę sobie że do dziurki to ja potrafię wcelować i leję dobrze nie po bloku :P , więc wlany olej kontrola bagnetu, może być. jedziemy dalej do celu już dosłownie parę km. dojechałem do celu poszedłem popracować :P , wracam kontrola co tam się dzieje pod autem a misiek stwierdził że ta oliwa mu nie pasuje i oddał z pół litra.... sprawdzam inne życiodajne płyny jak borygo, jest ok, temperatura silnika ok, no dobra to znaczy że uszczelka poszła już całkiem na tym kanale olejowym, zajazd na stacje w celu zaopatrzenia się w 2 butelki na dolewkę no i jakoś się dojedzie do domu.... . taaaaaa jaaaaasneee.... średnie gubienie oleju na trasie 1L na 30 km.... po 6 (słownie sześciu ) zużytych butelkach i coraz większym apetycie stwierdziłem, że dalej nie jedziemy, bynajmniej nie o własnych siłach. Białego uratowało volvo mitsumaniakowe i Fafał z narzeczoną :D ale żeby nie było że to już koniec tej przydłuuugiej opowieści to po drodze w trakcie holowania volvo złapało kapcia, jak się bawić to na całego :) dobrze że była zapasówka, ale zmiana koła przy -15 stopniach i szalejącej zamieci śnieżnej nie należy do moich ulubionych czynności, do tego w aucie też mróz bo już nie chciałem odpalać za bardzo żeby nie narobić mu szkody jakiejś.... biały już pod warsztatem. jutro sekcja i rozbieranie.

dla tego kto przeczytał do końca nagroda, jeżeli wie to niech odpowie na pytanie czy mitsubishi przy wymiane uszczelek pod głowicami przewiduje że stosujemy stare śruby czy ew mierzymy je i jeżeli są nominalne to montujemy czy tylko opcja dajemy nowe ?

ps. fj_mike ja pierwszy wymienię uszczelniacze zaworowe :P :P

MKV - 03-02-2012, 00:07

Właśnie jestem w trakcie spokojnych poszukiwań Galanta kombi 2.5 V6 z manualną skrzynią właśnie tak mniej więcej po 2000 roku (nie, nie mam nic do starszych samochodów bo mój Swift GTi jest z 1990 ;) ).
Najbardziej bym chciał właśnie białego na czarnych felgach ale jeśli ich jest tak mało to mnie trochę zasmuciłeś (chociaż kolor to nie podstawowa sprawa - wiadomo ;) )

Nie planujesz go może w tym roku sprzedać? :P

fj_mike - 03-02-2012, 00:37

Derpin napisał/a:
czy mitsubishi przy wymiane uszczelek pod głowicami przewiduje że stosujemy stare śruby czy ew mierzymy je i jeżeli są nominalne to montujemy czy tylko opcja dajemy nowe ?

Manual podaje nominalną długość śruby czyli 96.4mm.

Derpin napisał/a:
ps. fj_mike ja pierwszy wymienię uszczelniacze zaworowe :P :P

Ja i tak planowałem za miesiąc wymieniać, Ty będziesz planował wcześniej :P :mrgreen:

MKV - 03-02-2012, 00:41

Derpin napisał/a:

ps. fj_mike ja pierwszy wymienię uszczelniacze zaworowe :P :P


A może przy okazji jakaś obróbka głowic? :]

Anonymous - 03-02-2012, 03:09

a tak żeby zakończyć dzień pozytywnym akcentem to wg tego tematu

http://forum.mitsumaniaki...1005381#1005381

i jeżeli tabelki od pplmr012, się nie mylą to mój galant jest JEDYNYM BIAŁYM EA5W w manualu z roku 2001 8) 8) 8) :finga:



a co do portingu głowic itd... chętnie ale kto mi to później wystroi za ludzkie pieniądze... ? :roll: zresztą przydało by się wtedy zmodyfikować też wydech i dolot a ja już jakoś tak coraz wygodniejszy się robię i nie lubię jak mi tłumik pierdzi ;) :P

MKV - 03-02-2012, 05:45

Derpin napisał/a:

a co do portingu głowic itd... chętnie ale kto mi to później wystroi za ludzkie pieniądze... ? :roll: zresztą przydało by się wtedy zmodyfikować też wydech i dolot a ja już jakoś tak coraz wygodniejszy się robię i nie lubię jak mi tłumik pierdzi ;) :P


Po obróbce głowicy warto wystroić silnik - wiadomo, ale nie ma takiej konieczności raczej - ja na seryjnym komputerze długo jeździłem a osiągi było czuć lepsze i spalania spadło.

Poza tym podłączenie jakiejś Świnki wraz z wystrojeniem sondą szerokopasmową na ulicy to koszt okł 1200zł w przypadku Ecumastera DET3 (cena wraz z urządzeniem)

wookash83 - 03-02-2012, 07:24

uuu czyli Galant stał sie starszną pijaczyna :) Dominik a teraz pomyśl co by się działo jak by to było na trasie do Chorwacji ;) plan prac z uszczelkami Galant sam wybrał :P
robertdg - 03-02-2012, 08:18

Derpin napisał/a:
dla tego kto przeczytał do końca nagroda, jeżeli wie to niech odpowie na pytanie czy mitsubishi przy wymiane uszczelek pod głowicami przewiduje że stosujemy stare śruby czy ew mierzymy je i jeżeli są nominalne to montujemy czy tylko opcja dajemy nowe ?
Majkel mnie uprzedził, ale też wiedziałem, załape się na nagrodę :?: :P
Rafal_Szczecin - 03-02-2012, 09:06

robertdg napisał/a:
Majkel mnie uprzedził, ale też wiedziałem, załape się na nagrodę :?: :P
tak, mozesz wpasc i zrzucic czapke , baaa nawet dwie :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group