[92-96]Galant E5xA - Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji
Soner - 13-08-2013, 06:55
Wszyc napisał/a: | E5 widziałem na fotach albo Twoje albo Audiox | mnie niestety w tym roku nie było w KRK.
k@rol - 24-08-2013, 23:41
Troszkę z innej beczki padłem troszkę na twarz, wiem że ta generacja mustanga nie grzeszy urodą ale żeby przerabiać go na E5xx to już lekka przesada
http://otomoto.pl/ford-mu...-C30246908.html
areksz121 - 29-08-2013, 00:55
Co do zlotu, to na wstepie w piatek zalatwil mnie Slawek z FTO... Na Wawrzkowiznie bylo jednak lepiej i wiecej ludzi, nie ma sie co czarowac, prawie centrum PL, wiec kazdy mial jakis umiarkowany dystans.
Musze troszke temat uzupelniac, a co najlepsze sam musze sie zabierac za konserwacje nadkoli poki czas Reszta w temacie... czekam na przyplyw mocy
rsx - 02-09-2013, 14:37
Musze wymienic sworznie na gornych przednich wahaczach i moje pytanie brzmi, czy nie majac pojecia czy lezy tam ori czy zamiennik, sworznie yamato beda bez problemu pasowac?
areksz121 - 02-09-2013, 18:52
Powinno wszystko pasowac, tylko musisz zwrocic uwage na jaki sworzen trafisz, tzn jezeli w jednym polozeniu ruszajac go w rekach bedzie wiecej pracowal, to musisz zwrocic uwage na punkty montazowe nabite na sworzniu i wahaczu. Jezeli nowy sworzen obraca sie dookola, to bez znaczenia w jakiej pozycji go wcisniesz w wahacz
pawel41418 - 07-10-2013, 22:29
Witam bez sensu zakładać nowy temat do krótkiego pytania
a mianowicie. Czy jest możliwość założenia pompy wspomagania z galanta wiem że diesel do 2.5 v6 ?
Wszyc - 07-10-2013, 22:38
Weź napisz tutaj szybciej dostaniesz odpowiedź
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna » Mitsubishi Sport » Galant/Legnum VR4 » Galant VR4 E88A 92-96 » Co z normalnych Galantów można zaadaptować do E88A
bo jak widze po opisie masz E88A 2,5 V6 170KM 4x4
Nie jestem pewien jak to u Ciebie wygląda bo masz 4WS czyli 4 koła skrętne i teraz nie wiem czy masz odzielną pompe 4WSu czy to leci z jednej od wspomagania tam pytaj chłopaki na pewno odpiszą tylko rzadko bywają na forum ja już skleroze mam i nie pamiętam jak to było w E88A
jacek11 - 09-10-2013, 14:35
Pompa jest jedna
Wszyc - 09-10-2013, 20:22
No to już pewne że nie podejdzie pompa z niczego innego jak E88A o ile chcemy by 4WS działał bo chyba seryjna nie uciągnie jak się domyślam
jacek11 - 09-10-2013, 21:27
Całkiem możliwe że masz Krzysku rację.o ile pamiętam to wspomaganie bardzo dobrze działało w E88
Wszyc - 09-10-2013, 22:18
Panowie którzy mają rdze na kielonach albo mieli robione nadkola współczuje wam bardzo Przyszłe objawy problemy problem z grodzią podłużnicami pod przednimi fotelami wilgoć w kabinie i zjedzona podłoga powiem tak nie wygracie z rudą a Ty Jacku nawet się nie baw nie wiesz jak bardzo źle może być załataj zapomnij i jeździj aż umrze już 3 E5 pociąłem i powiem że jest słabo panowie oj bardzo nadkola to dopiero początek rdza postepuje w innym kierunku wzdłuż łączeń blach nie widoczna z zewnątrz w każdym egzemplarzu jaki robiłem potem wilgoć podąża łączeniami do tych wypukłości na grodzi w środku ich jest pianka wytłumiająca ona łapie wode i ją trzyma potem to wszystko powoli rdzawą wstęgą płynie do podłużnic pod podłogą i do środka... w środku wilgoć kisi się w filcu który jest pod dywanikem...
Morał olać sprawe i jeździć póki sie da
pawel41418 - 09-10-2013, 23:52
wspomaganie super chodzi ale od 1200 obr po nizej tych obrotów ciężko się kręci ;/
jacek11 - 10-10-2013, 22:32
pawel41418, powinno działać lekko na wolnych obrotach
[ Dodano: 10-10-2013, 22:34 ]
Krzysiek.Ty to potrafisz pocieszyć człowieka:)
Wszyc - 10-10-2013, 23:07
Niedługo wyspecjalizuje się w naprawach blacharskich E5 i sigm otworze własny biznes
Co do pompy przed wymianą warto 2 razy sprawdzić czy nie ma wycieków lub...hmmm.. powietrza? Jacek ten układ się odpowietrza manualnie albo sam sie odpowietrza?
Bo pompa raczej sama z siebie to tępe i proste urządzenie póki trzyma ciśnienie powinna działać jak jest problem z ciśnieniem w niej lub w reszcie układu to musi sie dobrze napędzić wraz ze wzrostem obrotów by utrzymać ciśnienie robocze w układzie
Właśnie panowie jako to jest z układem wspomagania w kwestii stabilizacji ciśnienia czynnika roboczego w układzie tam za dużo rzeczy nie ma w układzie pompa, chłodniczka, zbiornik przewody magiel zero elektryki ( przynajmniej w ropie ) co reguluje ciśnienie w układzie bo jak by nic tego nie robiło to przy 8tyś obrotów silnika coś by trzasło
Hugo - 11-10-2013, 08:01
Wszyc napisał/a: | co reguluje ciśnienie w układzie | Może podciśnienia?
|
|
|