| 
				
					| Nasze Miśki - Frankenstein CC5A
 
 jabberkonto - 23-10-2012, 08:07
 
 
  	  | puntspusy napisał/a: |  	  | ja polecam pompe Walbro 255 | 
 
 Tylko ze wtedy na bank musi zakladac regulowany regulator cisnienia paliwa. Na pompie z eclipse'a moze dac rade fabryczny regulator.
 
 Walbro 255 raczej mu sie nie przyda przy wtryskach 330.
 puntspusy - 23-10-2012, 11:02
 
 lepiej wg mnie do strojenia miec mocniejsza pompę, być moze nie wykorzysta jej możliwości ale przynajmniej na strojeniu nie bedzie fuckupu, jesli z klipsa pod wzgledem wydajnosci podejdzie to niech laduje, zmienic napewno powinien, nie ma to tamto
 harpagan - 23-10-2012, 13:03
 
 
  	  | jabberkonto napisał/a: |  	  | To jeszcze zastanow sie nad inna pompa paliwa. Moze od eclipse turbo? Powinna byc tania i raczej pasuje | 
 Nigdzie nie znalazłem rozsądnych informacji nt pomp i pewnie najbezpieczniej było by zmienić i zapomnieć.
 Pompa od klipsa turbo pasuje plug&play? 1G czy 2G?
 
 
  	  | puntspusy napisał/a: |  	  | ja polecam pompe Walbro 255 | 
 Trochę armata na wróbla.
 Na jakiej pompie działałeś?
 
 
  	  | areksz121 napisał/a: |  	  | Bez obciążenia raczej ciężko mu będzie zaszkodzić, chodzi mi o uruchomienie MIVECa na postoju, bo już samo to zmotywuje Cię ogromnie do dalszego działania, wiem co mówię
   | 
 Czuję się przekonany
   jabberkonto - 23-10-2012, 14:38
 
 
  	  | harpagan napisał/a: |  	  | Pompa od klipsa turbo pasuje plug&play? 1G czy 2G?
 
 | 
 
 Uzylem pompy z 2g turbo w miejsce pompy z 1.6 4wd. Nie pamietam tylko jakiej blaszki przytrzymujacej pompe uzylem (takie "L") bo mialem cala pokrywe zbiornika paliwa od eclipse. Pompa z eclipse jest chyba minimalnie dluzsza, ale najwyzej przerobisz sobie ta blaszke z 1.6 albo dorobisz nowa. Dodatkowo polecalbym doprowadzic nowymi, grubszymi przewodami napiecie bezposrednio z akumualtora do pompy.
 
 Oringi uszczelniajace i wtyczka jest taka sama.
 
 Tak sobie mysle ze moglbys sprobowac kupic pompe i regulator cisnienia z eclipse turbo. Jest duza szansa ze bedzie pasowal na szyne paliwowa z colta. Tym samym maly kosztem (100-200 pln) masz fabryczna pompe i fabryczny regulator, ktory jest pewnie dosyc niezawodny.
 harpagan - 25-10-2012, 08:02
 
 
  	  | jabberkonto napisał/a: |  	  | Tak sobie mysle ze moglbys sprobowac kupic pompe i regulator cisnienia z eclipse turbo. Jest duza szansa ze bedzie pasowal na szyne paliwowa z colta. Tym samym maly kosztem (100-200 pln) masz fabryczna pompe i fabryczny regulator, ktory jest pewnie dosyc niezawodny. | 
 
 Dzięki za info!
 
 
 Zapłon ustawiony, układ chłodzenia zalany do końca i odpowietrzony, a alternator przestał stękać.
 Dziwne stukodzwięki dochodzące z prawego przedniego koła spowodowane zagięciem się mocowania przewodu ABS też zostały usunięte.
 Silnik pracuję równo, cicho, zawory nie klepią, łożyska nie wyją gra gitara
   Obroty trochę za niskie, śruba w przepustnicy nie chce się dać odkręcić ... że też nie sprawdziłem tego mając wszystko rozebrane
 
 Przełamałem się i mając Grześka w garażu stwierdziłem, że czas sprawdzić zmienna fazę.
 Kostka mivecowa jest dwupinowa i zgodnie z tym co mówił Arek, jeden przewód na stałe został podpięty pod +12V, a drugi czekał na zmasowanie.
 Wkręcamy na 2000 - 2500 podpięta masa, lekki wzrost obrotów i następuję zmiana dźwięki. Działa
   Kilka prób w zakresie max do 4000 i za każdym razem wszystko sprawnie. Będą z niego ludzie
   
 Zestaw małego druciarza odpięty i mały test wokół osiedla.
 Pierwsze spostrzeżenie to kompletny brak wolnych obrotów i telepanie budy ... poliuretany robią swoje.
 Hamulce ledwo działają, ale rok stał to nie ma się co dziwić. Wszystko inne natomiast chodzi jakby ta przerwa nie istniała.
 Delikatne obcowanie z pedałem gazu i pojedyncze spokojne dokręcenie do 4000 obrotów nie robi na nim żadnego wrażenia.
 Spodziewałem się dławienia, szarpania, a tu nic, aż mam wrażenie, że jest za dobrze.
 Powrót do garażu, otwarcie machy i pojawia się dym. Puścił chyba zbyt mocno ściśnięty górny wąż chłodnicy.
 Czekam, aż ostygnie, skracam kawałek skręcam i czas na osiedlową rundę numer dwa.
 Tym razem, już lepiej z obrotami, dalej są za trochę za niskie, ale ustabilizowały się nie wariują i przy generalnym uśmiechu na twarzy ich fochy zupełnie mi nie przeszkadzają.
 Kolejny wjazd do garażu, poprawka podłączenia zegara doładowania, który jako drugi po temperaturze oliwki w końcu zaczyna działać i chwilę później mocne zdziwienie.
 Plama oleju pod samochodem :/
 
 Wyciek jest z okolic filtra, niestety przy kompresorze i jego mocowaniu nie ma tam żadnego dojścia i ciężko powiedzieć czy to łączenie filtra z podstawką czy podstawki z blokiem, czy może w ogóle sama podstawka.
 Zabrakło czasu na zrzucenie kompresora i ustalenie przyczyny
   
 Runda druga dziś
 rosomak1983 - 25-10-2012, 10:02
 
 harpagan, zmierz krokowca moze ma cewke spalona na któryms pinie i kiepsko podbija.
 harpagan - 25-10-2012, 18:21
 
 
  	  | rosomak1983 napisał/a: |  	  | harpagan, zmierz krokowca moze ma cewke spalona na któryms pinie i kiepsko podbija. | 
 Też o tym myślałem, ale na pierwszy ogień idą ważniejsze rzeczy.
 Mam sprawnego krokowca od GTi więc pomiar i ewentualna testowa podmiana powinny rozwiązać sprawę.
 
 Usunięty wyciek oleju.
 Przepuszczała zaślepka w podstawce filtra.
 Wykręciłem wszystkie elementy z podstawki i skręciłem mocniej z użyciem taśmy teflonowej.
 Krótka przejażdzka i na razie sucho.
 Czekając na weekend ...
 harpagan - 02-11-2012, 08:59
 
 Wycieki definitywnie uszczelnione, za mną jakieś 40km.
 Poliuretan w poduszkach męczy, tak samo jak brak wolnych obrotów, wydech w paru miejscach jest nieszczelny i robi się coraz głośniej.
 Okazuję się, że obydwa silniczki krokowe jakie posiadam mają uwalone po jednej cewce, a do tego zreanimowany alternator nie ładuję.
 
 Udało się cyknąć jakieś amatorskie komórkowe zdjęcia.
 Od razu zaznaczam, że przedni zderzak nie jest przykręcony nawet na jedną śrubkę
   Z tyłu można zaobserwować kolejny efekt życzliwości ludzkiej, tym razem jakiś artysta malarz podzielił się ze mną i przy okazji meganą mojego kolegi resztkami swojej farby
 
 
   
   
   
   BeNeK - 02-11-2012, 11:55
 
 
   Matejko - 02-11-2012, 12:59
 
 piekne volvo w tle
   Anonymous - 02-11-2012, 14:58
 
 Kotnie wygląda
  ten twoj indianin areksz121 - 02-11-2012, 18:26
 
 Harp,
        A najbardziej za to, że pomalowałeś skrzynię  Ja u siebie nie pomalowałem, bo serce było ważniejsze, ale jak to mówią, co się odwlecze....  Z drugiej strony to u mnie skrzynię widać tyle co z przodu koło poduszki przedniej i najlepiej od spodu (wtedy gryzie w oczy  ), a tak to zakrywa ją filtr, reduktory i cała reszta infrastruktury kanalizacyjno-wężowo-gazowej   
 Czekamy nadal na Ciebie z jakąś relacją na żywo
  Pompka kiedy rusza do boju? Kleju - 02-11-2012, 19:17
 
 
  	  | harpagan napisał/a: |  	  | za mną jakieś 40km | 
 
 I jak wrażenia? Jakieś porównanie do "zwykłego" 4G93?
   
 
  	  | harpagan napisał/a: |  	  | Poliuretan w poduszkach męczy | 
 
 Telepie/szarpie budą?
 
 BeNeK, widzę, żę wszystkie ciekawe projekty monitorujesz
   areksz121 - 03-11-2012, 05:58
 
 
  	  | Kleju napisał/a: |  	  | BeNeK, widzę, żę wszystkie ciekawe projekty monitorujesz   | 
 
 Zbiera cenne informacje i doświadczenia innych, czekajcie jeszcze chwilę, to nas zadziwi
     
 Dogadaliście się w sprawie MIVECosprzętu
     BeNeK - 03-11-2012, 11:28
 
 Kleju,  monitoruje ale u Ciebie cisza i nie mam co czytać
  weź się w końcu ogarnij zią   
 
  	  | areksz121 napisał/a: |  	  |  	  | Kleju napisał/a: |  	  | BeNeK, widzę, żę wszystkie ciekawe projekty monitorujesz   | 
 
 Zbiera cenne informacje i doświadczenia innych, czekajcie jeszcze chwilę, to nas zadziwi
     
 ....
 | 
 
 Plany na miśka są , ale nie ukrywam że powoli temat Galanta zaczyna się ruszać . Sory za OT .
 
 Właśnie jak wrażenia po pierwszych jazdach ? Było coś "ostrzej" testowane ?
   
 |  | 
 |  |