To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - custom COLT by pawela

londolut - 10-05-2009, 21:31

pawela napisał/a:
tu właśnie widać przekłamanie prędkościomierza
I niedokładność G-Tech`a.
pawela - 11-05-2009, 14:54

W aucie miałem 3/4 zbiornika, wszystkie fotele, subwoofer, koło zapasowe, gaśnice, trójkąt, podnośnik, apteczke i małą torbę z kluczami, do tego swoje 16 calowe koła i body - słowem wszystko co mam na co dzień i takie chciałem pomiary - nie odchudzać na siłę, tylko jak się to ma do codziennej sytuacji.

Zgadzam sie co to jego dokładności, miałem duże problemy z odpowiednim wypoziomowaniem g techa przed startem, ciągle było między -0.02 a 0.01
Zrobiłem kilka pomiarów i g tech na przyspieszenie mnie dziwił, bo raz pokazał nawet 10,32 :P Kolegom którzy tez sprawdzali auta wychodziły czasy rozbieżne o sekunde, półtorej, z resztą każdy mówił, że jest nie tak, bo mierzyli licznikowo powiedzmy 6,8 a tu 7,5 wychodzi...
Ale czas jest naprawde git, jeśli mam 8,8 do licznikowych 110 do do 100 licznikowej jest niziutkie 8, a na licznikowej prędkości bazuje przecież 99% z nas ;)

PS, sprawdzałem też przeciążenia, ci z F1 maja przerypane jeśli tam dochodzi do 5G. Max przyspieszając miałem jakieś 0,37G, przy 100 już 0,20G, przy 130 0,14G :lol:

mkm - 12-05-2009, 20:19

pawela, cos Ci sie z silnika dymi... moze to sprzeglo... bo przeciez na 16-tkach podobno kolami "nie pisniesz"... hehe.
Szkoda, ze nie porownales z 14-tkami. Ciekaw jestem jak to by wygladalo.
Byles jedynym przedstawicielem "Jedynej Slusznej Marki"?

rafq - 12-05-2009, 21:11

Było jeszcze paru, m.in nowy Colt, 3000GT, evoX.... dymek jak najbardziej z opon, sam też mieliłem trochę :D

pawela napisał/a:


PS, sprawdzałem też przeciążenia, ci z F1 maja przerypane jeśli tam dochodzi do 5G. Max przyspieszając miałem jakieś 0,37G, przy 100 już 0,20G, przy 130 0,14G :lol:


Przeciążenie przy przyśpieszeniu to dla nich pikuś, ale boczne to już wyzwanie :)

ictus - 12-05-2009, 22:06

rafq napisał/a:
Przeciążenie przy przyśpieszeniu to dla nich pikuś, ale boczne to już wyzwanie
najwieksze sa przy hamowaniu
mkm - 12-05-2009, 22:08

ictus napisał/a:
najwieksze sa przy hamowaniu

Najwieksze to przy dzwonach...

rafq - 12-05-2009, 22:21

ictus napisał/a:
rafq napisał/a:
Przeciążenie przy przyśpieszeniu to dla nich pikuś, ale boczne to już wyzwanie
najwieksze sa przy hamowaniu


Chodziło mi o to, że człowiek lepiej znosi przeciążenia tył/przód niż na boki :) Dzwonów też to się tyczy :P

pawela - 12-05-2009, 23:14

czarne scenariusze czytam ;)
Na zlocie z mitsumaniaków byli jeszcze rafq, Stein i sith w EVO X, oraz 400konne 3000GT VR4 i najnowszy colcik,
mkm, dym jak najbardziej z opon, start z 3200rpm. Dobrze już były koła nagrzane, początkowo w ogóle nie piszczały, potem już darły mordę :)

Sprawdziłem sobie dziś wszystkie płyny po upalaniu, nie ubyło grama niczego, obejrzałem Colcika z kanału, suchutki, wydech szczelny.

rosomak1983 - 13-05-2009, 00:47

pawela napisał/a:
Na zlocie z mitsumaniaków byli jeszcze rafq, Stein

a jak wypadł colt Steina? Startował?

londolut - 13-05-2009, 01:17

rosomak1983 napisał/a:
pawela napisał/a:
Na zlocie z mitsumaniaków byli jeszcze rafq, Stein

a jak wypadł colt Steina? Startował?
Z tego co mi zdradził Rafq to wciągnął maszyne z czarną maską bez problemu :ANAL: :twisted:
rosomak1983 - 13-05-2009, 01:22

londolut napisał/a:
Z tego co mi zdradził Rafq to wciągnął maszyne z czarną maską bez problemu :ANAL: :twisted:

:wink: :wink: :wink: Ciekawe co ten colt ma w bebechach...

Anonymous - 13-05-2009, 08:30

nic rosomak1983, kazdy colt jest na swoj sposob wyjatkowy :)
pawela - 13-05-2009, 18:44

oficjalne czasy na ćwiare Stein ma gorsze, nieoficjalnie w strefie wolnego upalania dostałem :)
OeSa nie chciał się podjąć.

Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców :twisted:

mkm - 13-05-2009, 23:33

pawela napisał/a:
oficjalne czasy na ćwiare Stein ma gorsze

I tym proponuje zakonczyc watek „czasowek”, poniewaz niebezpiecznie zaczynamy wkraczac w „czasy nieoficjalne”.

rosomak1983 - 14-05-2009, 06:48

mkm, ale nieoficjalne upalanie przez Pawała i Steina tez miało miejsce na torze.... tylko poza zawodami.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group