[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Sprężyny w Galancie EA
Hugo - 02-12-2015, 22:26
wonsz napisał/a: | Czy to są ori mitsu sprężyny? | Po tych zdjęciach nie da się stwierdzić. Oryginalne standardowe sprężyny mają na przedostatnim zwoju od dołu 2 kropki: białą i różową.
mati_z - 04-12-2015, 11:10
wonsz, gdybyś chciał to u mnie w garażu leży komplet do sedana V6, chyba oryginalne, bo jak ściągałem to amorki miały znaczki Mitsu. Jutro mogę sprawdzić czy mają te kropki o których pisze Hugo, tylko jedna przednia jest pęknięta, ale z tego co zrozumiałem to szukasz na tył. Jakby co to PW
wonsz - 05-12-2015, 04:32
No właśnie na tył chciałem założyć te przednie. Chyba że ktoś potwierdzi, że tylne mitsu są na tyle dobre, że mi nie będzie auto siedziało, to mogę brać tył.
mati_z - 05-12-2015, 12:19
Jak masz lpg i mocno załadujesz bagażnik to siądą. Tak to u mnie wyglądało na seryjnych sprężynach i z torbami w bagażniku:
a tak z butlą lpg, zapasówką i paroma klamotami w bagażniku:
telewizoor - 05-12-2015, 20:57
Ja mam niepotrzebne ori sprężyny. Tył 2-3lata nowe KYB a przód od nowości. Jak coś to priv
Krzyzak - 06-12-2015, 21:32
wonsz napisał/a: | No właśnie na tył chciałem założyć te przednie. | Mam tak w kombi. Jest parę cm wyżej od tego co było na NIVO. Jednak pamiętaj - na tych sprężynach tył jest naprawdę twardy.
wonsz - 06-12-2015, 21:34
A na oryginalnych mitsu na tył będzie lepiej niż na tych tych tandetnych suplexach?
Krzyzak - 06-12-2015, 21:43
Nigdy nie miałem innych sprężyn niż oryginały, więc nie wiem.
wonsz - 06-12-2015, 21:47
Będzie lepiej niż tu?
http://i.imgur.com/f572q6l.jpg
3 osoby z tyłu(ok 230kg) , nikogo z przodu. Pusty bagażnik i 10 litrów lpg i ok 15 litrów benzyny.
Krzyzak - 06-12-2015, 21:59
zobacz do mojego ogłoszenia:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=94627
tam na końcu są zdjęcia tylnych nadkoli obecnie (zdjęcia całego auta pochodzą jeszcze z czasów NIVO)
glowkamario89 - 20-01-2016, 13:22
Witam. Mam zmęczone sprężyny w tylnym zawieszeniu, w bagażniku 58litrów lpg buda w kombi. Często wożę ludzi z tyłu. Z przodu eibachy w dobrej formie. Choć sam przód nieco za nisko, czasem coś przychacze. Co polecacie założyć, żeby nie podnieść go względem przodu, bo już w ogóle będzie pług śnieżny ale też żeby można było coś dźwignąć bez obcierania o nadkola. Dodam że latem jeżdżę na 17" 225 45. Jeśli idzie o koszty to też bez przesady cenowej
Ewcia80 - 19-02-2016, 11:11
Hejka.Ja też mysle o tym żeby obniżyć troszkę przód.U mnie wygląda to tak:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/cc16dca948385cf5
Mam teraz pytania:
1.Czy można wstawić tylko obniżane na przód a tył zostawić w serii?
2.Jeśli tak można zrobić to o ile mm będzie bezpiecznie,tak żeby opona przy mocnym ugięciu nie tarła o sworzeń oraz żeby nie dostała geomteria oraz przeguby wewnętrzne?
3.Jak firma robi spręzyny korzystne jesli chodzi o stosunek jakość/cena?ewentualnie używki mozna?
Krzyzak - 19-02-2016, 13:17
Zobacz czy user Lipa nie ma na sprzedaż sprężyn obniżających. Zmieniałem mu zawieszenie na standard i mówił, że sprężyny będzie chciał sprzedać.
milo - 19-02-2016, 15:17
Ewcia80 napisał/a: | 1.Czy można wstawić tylko obniżane na przód a tył zostawić w serii? |
Wszystko można jak komu pasuje ,własnie mam tak zrobione przód -35 tył -standart
Ewcia80 napisał/a: | Jeśli tak można zrobić to o ile mm będzie bezpiecznie,tak żeby opona przy mocnym ugięciu nie tarła o sworzeń oraz żeby nie dostała geomteria oraz przeguby wewnętrzne? |
Obnizenie - 35 max 40 jak na nasze drogi wystarczy -50 trzeba inne amortyzatory ,uważać trzeba na wszystkie występki na drodze i nie tylko często bedzie chaczyć podwoziem
Ewcia80 napisał/a: | Jak firma robi spręzyny korzystne jesli chodzi o stosunek jakość/cena?ewentualnie używki mozna? |
Eibach ,h&r sa dossyć drogie ale lepiej wiecej zapłacic i miec swiety spokój niz gorszej jakości i utrata własnosci jezdnych
Mozna kupić używki tak zrobiłem za grosze Eibach -35
Ewcia80 napisał/a: | Ja też mysle o tym żeby obniżyć troszkę przód.U mnie wygląda to tak: |
Stoi jak koza
Ewcia80 - 19-02-2016, 15:26
Milo dzieki za info.Poniewaz mam zamontowana oslone pod silnikiem mam jeszce pytanie:czy obnizane sprezyny sa twardsze od standardowych?Czy sa bardziej odporne na uginanie?Chodzi o to czy np.jak zaloze sprezyny - 30mm to wtedy finalnie auto bardziej moze siadac na dolach itp.czy raczej z racji twardszych obnizanych sprezyn nie ma sie czego bac?
|
|
|