To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Szpala85 i tym razem Galant

szpala85 - 03-04-2012, 08:22

obecny przebieg 279000 km

czyli klocki wytrzymały 32 tyś km :wink:

już zamówiłem takie same klocki czyli ATE , mi nie piszczały nie pyliły i świetnie hamowały :wink:

btw. zauważyliście że mało km robię tym galem :roll: ... może to dlatego że przez większość czasu stoi w garażu i go reperuję :lol:

Wszyc - 03-04-2012, 09:57

szpala85 napisał/a:
btw. zauważyliście że mało km robię tym galem


noooo prawie jak ja :P już od 1,5 roku nie jechałem galantem swoim :P i pewnie miną 2 lata równe i jeszcze nie będzie gotów :) w październiku mijają mi 2 lata odkąd ostatni raz nim jechałem :)

areksz121 - 03-04-2012, 11:52

A u mnie znów, wymiana oleju będzie, a 2 lata w sierpniu minie od kupna "rodzyna"...coś to nie tak chłopaki :P Gal jest do jeżdżenia, a nie do stania w garażu :wink:
Wszyc - 03-04-2012, 13:07

oo to Ty masz prawie tyle gala co moj stoi :) mój będzie jeździł... kiedyś :P ale jak będzie robił 4tyś km rocznie to i tak dużo :P i na ogólnopolskim będę może ale bez auta :mrgreen:
szpala85 - 05-04-2012, 22:46

dobra wszystko wymienione :
- łączniki stabilizatora przód L i P
- łączniki stabilizatora tył L i P
- gumy stabilizatora tył kpl.
- klocki hamulcowe przód ATE kpl.
- filtr powietrza
- Letnie buciki też są 8) (z przodu Uniroyal-e ,a z tyłu MICHELIN PILOT PRIMACY MO w rozmiarach 225/45/17 )

- jak zmieniałem kielich to wpadł też nowy płyn hamulcowy (musiałem cały układ przependzić nowiutkim płynem bo syfu naleciało i bombelki powietrza się zebrały , przez wyjęcie pompy ABS )

oczywiście przy wymianie łączników nie obyło się bez flexa ..... do galanta to jak się podchodzi coś naprawić to tylko z młotkiem i flexem :lol:

Krzyzak - 05-04-2012, 22:50

szpala85 napisał/a:
oczywiście przy wymianie łączników nie obyło się bez flexa
ale tylnych - prawda?, bo przednie bez problemu się odkręcają
szpala85 - 05-04-2012, 23:11

z przednimi było ok bo kiedyś tam wymieniałem i poszły normalnie ... ale tylnie to zgroza normalnie .. i to mocowanie tego łącznika w wnętrzu wahacza ? to jakieś nieporozumienie .... :wink: ale dałem radę :wink: na szczęście odbyło się bez zerwanych śrub od gum stabilizatora bo wtedy było by nie ciekawie :mrgreen:
szpala85 - 22-04-2012, 23:32

spaliły mi się cztery LEDy od podświetlenia zegarów i 5 od klimatronika ..... wskazówki jak na razie całe , a i od biegów (tam gdzie wajcha ) świecą tylko dwie ( było 6 ) ...... siekieś kiepskie diody kupiłem ..... trza będzie zainwestować w jakieś lepszejsze ... może w RGB LED ?

albo wrócę do staromodnych żarówek i zostawię wskazówki na czerwonych LEDach ?

btw. Gal spisuje się wyśmienicie ( i nawet jeździ prosto ) .... chociaż miałem ostatnio nie miłą niespodziankę ktoś albo przypadkiem ... odkręciły mi się wszystkie cztery śruby od felgi lewy przód kierowca ? Przyjechałem tak z Wrocka i zastanowiło mnie dopiero w Jelonce co mi tak stuka jak jadę prosto :roll: ... śruby mogłem wykręcić palcami :roll: i tylko w tym jednym kole ....

m6riano - 22-04-2012, 23:41

szpala85 napisał/a:
siekieś kiepskie diody kupiłem

zainwestuj w taśmy do zegarów jak i climatronica:
nieco słabsze:
http://allegro.pl/elastyc...2210618103.html
mocniejsze, nawet bym powiedział że bardzo mocne:
http://allegro.pl/tasma-l...2210618118.html
jedna rolka styknie ci na zegary, panel i jeszcze kilka dupereli..;-)

szpala85 - 23-04-2012, 20:29

m6riano, za drogie te listwy :wink: nie chce mi się inwestować .... chyba wrócę do żarówek i założę na nie niebieskie kondomy :mrgreen:
szpala85 - 16-05-2012, 17:22

280350 km

Wymiana Oleju : Castrol 10w40 Magn. (chciałem zobaczyć czy na dziesiątce popychacze ucichną , ale niestety jest jeszcze gorzej .... będę musiał znowu zalać 5w40 ) + przed wymianą 15 min na płukance silnika
Wymiana Filtra Oleju : Filtron 545/2
Wymiana Filtra Paliwa : jakiś niemiecki
Wymiana Filtra Powietrza : Filtron AP120

Wymieniłem wszystko sam najgorzej było z filtrem paliwa :evil: rypania co nie miara :evil: i do tego 3~4 litry mi zleciały bo nie zauważyłem że dupa Gala jest wyżej niż filtr :evil: ahhhhh

k@rol - 16-05-2012, 19:11

szpala85 napisał/a:
najgorzej było z filtrem paliwa
fakt, do przyjemnych wymiana tego filterka nie należy, niby nie jest specjalnie schowany ale potrafi wkurzyć :wink:
szpala85 napisał/a:
chciałem zobaczyć czy na dziesiątce popychacze ucichną , ale niestety jest jeszcze gorzej
jak brat mi przekazywał Gala powiedział takie święte słowa "niech cię czasem bóg nie opuści i nie próbuj wlewać tam innego oleju niż pełny syntetyk ":mrgreen:
areksz121 - 16-05-2012, 20:09

k@rol napisał/a:
jak brat mi przekazywał Gala powiedział takie święte słowa "niech cię czasem bóg nie opuści i nie próbuj wlewać tam innego oleju niż pełny syntetyk ":mrgreen:


To chyba mnie opuścił... :P Mój Gal w ogóle jakiś wykręcony :mrgreen: Na zimnym czasem klepnie, a tak to cisza, a od dwóch lat 10W40...z drugiej strony może głuchy jestem :P Ale po sprawdzeniu ciśnienia nie będę się raczej obawiać oleju 5W40/5W50 :wink: Przypominam 391tys :twisted:

Krzyzak - 16-05-2012, 22:24

a może winny jest filtron? - ja się zraziłem jakiś czas temu do tej marki i zakładam tylko Knechta
szpala85 - 17-05-2012, 19:27

Krzyzak, ale ze jak winny filtron ? :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group