To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

Hugo - 10-04-2012, 23:26

No wiesz czy przy odchyleniu bliskiemu 90 stopni może już trzeszczeć czy raczej bez problemu, dajmy na to, na odcinku 20 cm ma się odgiąć. Tak bez wysiłku większego. Albo inaczej, pasek powinien się uginać max. 1 cm pod naciskiem palca, tylko takim naciskiem, że aż paluch boli czy bardziej "lajtowo"? :wink:
Dread87 - 10-04-2012, 23:38

Moim zdaniem jak paluch boli to przesadziles troche;)
robertdg - 11-04-2012, 08:25

Pasek w najdłuższym odcinku pomiędzy kołami pędnymi powinien być podatny na swobodne skręcanie, jednakże maksymalnyu kąt skrętu paska nie może przekroczyć 90stopni. Do skręcania paska używamy palcy a nie kombinerek :P U chcucka Norrisa ze strachu paski by się same naciągły :mrgreen:
Torp12 - 11-04-2012, 11:29

Po wczorajszym naciagniecu dzisiaj rano..... cisza :mrgreen: :mrgreen: Takie poki co jest sukces.
Hugo - 11-04-2012, 11:42

robertdg napisał/a:
Pasek w najdłuższym odcinku pomiędzy kołami pędnymi powinien być podatny na swobodne skręcanie, jednakże maksymalnyu kąt skrętu paska nie może przekroczyć 90stopni
No i wszystko jasne. Dzisiaj go dociagnę, bo spokojnie na najdłuższym odcinku mogę go skręcić o kąt 180 stopni. P.S. Dzisiaj rano jak nigdy piszczał od razu po odpaleniu, a nie po chwili.
deejay - 11-04-2012, 12:06

Torp12 napisał/a:
Po wczorajszym naciagniecu dzisiaj rano..... cisza :mrgreen: :mrgreen: Takie poki co jest sukces.


:wink:

Torp12 - 11-04-2012, 12:22

deejay napisał/a:

:wink:


Wlasnie bym zapomnial.

Panie Generale melduje wykonanie zadania ! :)

Dzieki za rady ;)

deejay - 11-04-2012, 12:46

Torp12 napisał/a:
deejay napisał/a:

:wink:


Wlasnie bym zapomnial.

Panie Generale melduje wykonanie zadania ! :)

Dzieki za rady ;)


Nie ma za co .

Torp12 - 11-04-2012, 21:42

Dzisiaj stało sie to w co juz zaczynalem watpic:)

Doszla wkoncu dlugo wyczekiwana paczucha:




W pudełku znajduje sie jeszcze cos takiego:


Jest tego 8 sztuk i chyba ze 4 sruby... Co to takiego, kto mi powie?:)

Generalnie jutro zaczyna sie montaz wszystkiego co nagromadzilem do zawieszki;)

Dread87 - 11-04-2012, 23:07

wydaje mi sie e to sa "imadla" do obnizania zawieszenia poprzez naciaganie sprezyn;)
Torp12 - 11-04-2012, 23:12

Dread87 napisał/a:
wydaje mi sie e to sa "imadla" do obnizania zawieszenia poprzez naciaganie sprezyn;)


No i co ze niby jak ich nie zaloze to sie nie obnizy?

Dread87 - 11-04-2012, 23:33

to jest do dodatkowego obnizenia jakby Ci malo bylo;)
robertdg - 12-04-2012, 08:00

Torp12, Powiem Ci co to jest, ale wisisz pyszniutką flaszeczke :P


Otóż są to dystanse ze śrubami do tylnego zawiasu, a konkretniej do tylnego wahacza górnego + nowe śruby, na strone potrzebne są 4 podkładki plus 4 śruby (chiociaż nie jest powiedziane, że wszystko musisz zużyć, poprostu zakładasz zawias, zakłądasz te podkładki i robisz lekką rundke wracając na jakiś wypoziomowany teren, mierzysz poziomica odległość górnego od dolnego rantu felgi, różnica pomiędzy pomiarami najlepiej co by nie przekraczała centymetra przy 17"felgach, po całym zabiegu konieczna geometria), a po co nam to :?: Po to, żeby przy obniżonym zawiasie koła tylne nie szły w negatyw poza normatywny.

Dread87, powienieneś pisać książki :-)

Rafal_Szczecin - 12-04-2012, 08:10

robertdg napisał/a:
Po to, żeby przy obniżonym zawiasie koła tylne nie szły w negatyw poza normatywny.

jak to ma sie w wiekszosc galantow z eibachem bez tych oto dystansow :)
widac ze ktos w firmie mysli , ze dodatkowy prezent dolaczyl do sprezyn :)

Tomek - 12-04-2012, 08:14

nie wydaje mi się, żebym miał taki diwajs u siebie

Torp12, z ciekawości zapytam, po ile teraz stoją Eibachy ??

Torp12, myślisz już nad swapem silnika?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group