[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Łańcuch rozrządu - Lancer CYxA - wymiana, części, porady.
superges - 27-11-2014, 14:08
Dziś kontaktowałem się z Japan Motors w Katowicach jakie jest ich stanowisko w sprawie rozrządu.
Z samego rana odebrał mało ogarnięty człowiek, który nic konkretnego nie potrafił mi powiedzieć poza tym, że łańcuch jest bezobsługowy i że osłuchanie silnika kosztuje 79 PLN a jeśli chce demontować osłonę rozrządu i sprawdzić go wizualnie to... do 15 wyśle mi kosztorys na maila
Na szczęście przed 15 zadzwonił do mnie p.Marcin, który jeszcze jak jeździłem na gwarancyjne przeglądy był dobrze zorientowany w sprawach technicznych i bardzo konkretnie wszystko tłumaczył. Widać było, że się dobrze zna.
Dostałem informacje, że im się jeszcze nie zdarzyły problemy z rozrządem i w żadnym lancerze go nie wymieniali. Zalecił, żeby się nie przejmować, chyba że silnik będzie głośniej chodził.
Hubeeert - 27-11-2014, 16:28
superges napisał/a: | Dostałem informacje, że im się jeszcze nie zdarzyły problemy z rozrządem i w żadnym lancerze go nie wymieniali. Zalecił, żeby się nie przejmować, chyba że silnik będzie głośniej chodził. |
Albo mieli pecha albo szczęście zalezy jak na to spojrzeć.
Łańcuchy rozrządu w 4B10 wg opinii dwóch ASO oraz mojej (nieASO) potrafią wyciągnąć się nawet przy przebiegu poniżej 30kkm.
wiewioor - 28-11-2014, 08:39
A jak to ma się z jednostkami 1.8 DID Diesel ?? Ktoś coś wie ?
tutoslaw - 28-11-2014, 08:49
Przysłali mi łańcuch i wygląda mniej więcej jak od roweru , trochę grubszy. Nie dziwię się, ze to to się rozciąga
Uwex - 28-11-2014, 09:06
tutoslaw napisał/a: | Przysłali mi łańcuch |
to w końcu gdzie kupiłeś i za ile ?
tutoslaw - 28-11-2014, 09:39
kupiłem dokładnie to i tu:
łańcuch rozrządu
Co ciekawe dokładnie ten sam łańcuch znalazłem też w innym sklepie za 270zł.
Dwa ślizgi biorę z ASO. W sumie około 75zł kosztują
Uwex - 28-11-2014, 12:23
Czyli komplet taniej niż w tym drugim sklepie sam łańcuch. I kto mówi, że mitsu jest drogie w utrzymaniu.
mjsystem - 28-11-2014, 15:43
wiewioor napisał/a: | A jak to ma się z jednostkami 1.8 DID Diesel ?? Ktoś coś wie ? | Póki co możesz spać spokojnie Trzymaj się wytycznych serwisu i interwału przeglądowego.
[ Dodano: 28-11-2014, 15:49 ]
tutoslaw, Bilstain nie jest zły, współpracuję z ich importerem. Z informacji nie mam złych opinii.
pablo diablo - 28-11-2014, 15:50
ja tez się trochę boje o ten rozrząd w swoim 1.8 DID
ale przy przeglądzie dopilnuje by go zbadali pod kontem jego zużycia.
mnie trochę martwi ze przy obrotach 10 000 drży mi lekko odczuwalne na kierownicy i pedałach, ale nie sądzę ze to przez łańcuch
mjsystem - 28-11-2014, 16:02
pablo diablo napisał/a: | mnie trochę martwi ze przy obrotach 10 000 drży mi lekko odczuwalne na kierownicy i pedałach, ale nie sądzę ze to przez łańcuch | A nie pomyliłeś bolidu F1 do diesla? 10000? Na pewno?
RalfPi - 28-11-2014, 18:37
Mi też drży wszystko.. nawet przy 7000 rpm'ów
tyku - 28-11-2014, 19:51
RalfPi napisał/a: | 7000 rpm'ów | Twój lancer ma odcinkę przy 6500 obr.
Ktoś pisał, że mitsubishi poprawiło jakość wykonania łańcucha i ten wymieniany oryginał jest lepszy od tego, który mamy zamontowany, czy to prawda
mjsystem - 28-11-2014, 19:59
tyku napisał/a: | Ktoś pisał, że mitsubishi poprawiło jakość wykonania łańcucha i ten wymieniany oryginał jest lepszy od tego, który mamy zamontowany, czy to prawda | Dowiesz się Rafała za 4-5 lat. Ten też miał być dobry
Lucas123w - 28-11-2014, 20:44
Jak dla mnie akcja z łańcuchem to sianie paniki, nie popadajmy w paranoje.
Beny_s - 28-11-2014, 21:32
tyku napisał/a: |
Ktoś pisał, że mitsubishi poprawiło jakość wykonania łańcucha i ten wymieniany oryginał jest lepszy od tego, który mamy zamontowany, czy to prawda |
Organoleptycznie niestety nie było dane, ale wg. mechaników z Auto GT te nowe co dostali ma wymianę są grubsze.
|
|
|