To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Łańcuch rozrządu - Lancer CYxA - wymiana, części, porady.

superges - 27-11-2014, 14:08

Dziś kontaktowałem się z Japan Motors w Katowicach jakie jest ich stanowisko w sprawie rozrządu.

Z samego rana odebrał mało ogarnięty człowiek, który nic konkretnego nie potrafił mi powiedzieć poza tym, że łańcuch jest bezobsługowy i że osłuchanie silnika kosztuje 79 PLN a jeśli chce demontować osłonę rozrządu i sprawdzić go wizualnie to... do 15 wyśle mi kosztorys na maila :lol:

Na szczęście przed 15 zadzwonił do mnie p.Marcin, który jeszcze jak jeździłem na gwarancyjne przeglądy był dobrze zorientowany w sprawach technicznych i bardzo konkretnie wszystko tłumaczył. Widać było, że się dobrze zna.

Dostałem informacje, że im się jeszcze nie zdarzyły problemy z rozrządem i w żadnym lancerze go nie wymieniali. Zalecił, żeby się nie przejmować, chyba że silnik będzie głośniej chodził.

Hubeeert - 27-11-2014, 16:28

superges napisał/a:
Dostałem informacje, że im się jeszcze nie zdarzyły problemy z rozrządem i w żadnym lancerze go nie wymieniali. Zalecił, żeby się nie przejmować, chyba że silnik będzie głośniej chodził.

Albo mieli pecha albo szczęście zalezy jak na to spojrzeć.
Łańcuchy rozrządu w 4B10 wg opinii dwóch ASO oraz mojej (nieASO) potrafią wyciągnąć się nawet przy przebiegu poniżej 30kkm.

wiewioor - 28-11-2014, 08:39

A jak to ma się z jednostkami 1.8 DID Diesel ?? Ktoś coś wie ?
tutoslaw - 28-11-2014, 08:49

Przysłali mi łańcuch i wygląda mniej więcej jak od roweru :) , trochę grubszy. Nie dziwię się, ze to to się rozciąga :)
Uwex - 28-11-2014, 09:06

tutoslaw napisał/a:
Przysłali mi łańcuch


to w końcu gdzie kupiłeś i za ile ?

tutoslaw - 28-11-2014, 09:39

kupiłem dokładnie to i tu:
łańcuch rozrządu

Co ciekawe dokładnie ten sam łańcuch znalazłem też w innym sklepie za 270zł.
Dwa ślizgi biorę z ASO. W sumie około 75zł kosztują

Uwex - 28-11-2014, 12:23

Czyli komplet taniej niż w tym drugim sklepie sam łańcuch. I kto mówi, że mitsu jest drogie w utrzymaniu. :)
mjsystem - 28-11-2014, 15:43

wiewioor napisał/a:
A jak to ma się z jednostkami 1.8 DID Diesel ?? Ktoś coś wie ?
Póki co możesz spać spokojnie :wink: Trzymaj się wytycznych serwisu i interwału przeglądowego. :wink:

[ Dodano: 28-11-2014, 15:49 ]
tutoslaw, Bilstain nie jest zły, współpracuję z ich importerem. Z informacji nie mam złych opinii.

pablo diablo - 28-11-2014, 15:50

ja tez się trochę boje o ten rozrząd w swoim 1.8 DID
ale przy przeglądzie dopilnuje by go zbadali pod kontem jego zużycia.
mnie trochę martwi ze przy obrotach 10 000 drży mi lekko odczuwalne na kierownicy i pedałach, ale nie sądzę ze to przez łańcuch

mjsystem - 28-11-2014, 16:02

pablo diablo napisał/a:
mnie trochę martwi ze przy obrotach 10 000 drży mi lekko odczuwalne na kierownicy i pedałach, ale nie sądzę ze to przez łańcuch
A nie pomyliłeś bolidu F1 do diesla? 10000? Na pewno? :shock:
RalfPi - 28-11-2014, 18:37

Mi też drży wszystko.. nawet przy 7000 rpm'ów :)
tyku - 28-11-2014, 19:51

RalfPi napisał/a:
7000 rpm'ów
Twój lancer ma odcinkę przy 6500 obr.
Ktoś pisał, że mitsubishi poprawiło jakość wykonania łańcucha i ten wymieniany oryginał jest lepszy od tego, który mamy zamontowany, czy to prawda :?:

mjsystem - 28-11-2014, 19:59

tyku napisał/a:
Ktoś pisał, że mitsubishi poprawiło jakość wykonania łańcucha i ten wymieniany oryginał jest lepszy od tego, który mamy zamontowany, czy to prawda
Dowiesz się Rafała za 4-5 lat. Ten też miał być dobry :mrgreen:
Lucas123w - 28-11-2014, 20:44

Jak dla mnie akcja z łańcuchem to sianie paniki, nie popadajmy w paranoje.
Beny_s - 28-11-2014, 21:32

tyku napisał/a:

Ktoś pisał, że mitsubishi poprawiło jakość wykonania łańcucha i ten wymieniany oryginał jest lepszy od tego, który mamy zamontowany, czy to prawda :?:


Organoleptycznie niestety nie było dane, ale wg. mechaników z Auto GT te nowe co dostali ma wymianę są grubsze.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group