To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - Outlander I 2.0 szarpanie przy przyspieszaniu

zultur - 11-04-2019, 12:44

Wystarczy odpiac wtyczke czy musze calego wyciagnac?
cerutti - 11-04-2019, 12:47

Odepnij wtyczkę i sobaczy czy będzie wyczuwalna różnica w pracy silnika jeśli nie to przepływka do wymiany, jeżeli pogorszy się to znak że przepławka jest ok i problem jest gdzie indziej.
zultur - 11-04-2019, 12:53

Przeplywke sprawdzalem multimetrem i wydawalo sie ze dziala ale ok, zobaczce ten sposob
cerutti - 11-04-2019, 12:54

zultur napisał/a:
Przeplywke sprawdzalem multimetrem i wydawalo sie ze dziala ale ok, zobaczce ten sposob
Jakie miałeś wskazania ?
zultur - 11-04-2019, 14:31

Nie pamietam, robilem zgodnie z instrukcja obslugi i wskazania byly takie jak w manualu.
Dlatego nawet nie pomyslalem o przeplywce, nie wiem czy pompa paliwa moze dawac takie objawy ze jak uruchamiam samochod to slabo dziala a potem jest lepiej.

Eroi - 12-04-2019, 22:30

Zultur dawaj znać co i jak, mam te same problemy co u Ciebie. Miałem dziurę w rurze od wlewu, naprawione zostało ale w tej chwili mam dokładnie takie same objawy jak u Ciebie są. Auto dopiero po chwili potrafi wejść w obroty. Jak by się budziło z ciężkiego snu :(
zultur - 13-04-2019, 14:33

Wyczyścilem przepustnice, silniczek krokowy i przeplywomierz.
Zauważyłem że jak wcisne gaz w podłogę to się zaczyna dlawic, jak powoli przyspieszam to wkreca się dobrze. Po odpieciu przeplywki auto odpalilo, na wolnych chodzi ok ale nie chce się wkręcić wcale. Obstawiam więc przeplywomierz. Poradzicie jaki przeplywomierz kupić, NTY da radę?

cerutti - 13-04-2019, 20:40

Przepływomierz zalecam kupić taki jaki masz założony. Czy po odpięciu przepływki pojawił się błąd silnika ?
zultur - 14-04-2019, 19:58

Nie wiem jakie błędy wyskoczyly po odlaczeniu przeplywomierza, nie sprawdziłem. Co do zastępczego przeplywomierza to zastanawiam się nad uzywka, są dostępne na allegro. Żadna z nich jednak nie ma identycznego nr który jest napisany na moim przeplywomierzu. Numer składa się z jakby 3 części, dwie są identyczne a jedną część się różni. Możecie podpowiedzieć na co zwracać uwagę w tych nr? Czy wszystkie przeplywomierze do outlandera I 2.0 4x4 są takie same?
Druga sprawa, po złożeniu przepustnicy obroty biegu jałowego są na 1500, były na 750... Coś pewnie przestawilem przez przypadek. Jak można wyregulowac te obroty?

cerutti - 14-04-2019, 22:08

japancars.ru wpisz nr vin i pokaże tobie ori nr przepławki jaki był stosowany u ciebie
zultur - 23-04-2019, 08:49

wymienilem przeplywomierz, okazalo sie ze to jednak nie to :(
Co ciekawe wiem jak te numery z przeplywki czytac, musi sie zgadzac nr ktory zaczyna sie na dole w lewym rogu. Mi tez pasowal ten na gorze z lewej, inny byl na gorze z prawej ale uzywka zamiennik dziala.
Moze jak ktos potrzebuje uzywany przeplywomierz moge poratowac moim :)

Teraz moje sledztwo prowadzi mnie do pompy paliwa, samochod ciezko odpala jak postoi dluzej.
Jak silnik jest zimny nie moge go wkrecic na obroty. Jak sie rozgrzeje jezdzi ok.
Znalazlem podobny temat na forum Deawoo i pisali ze wlasnie pompa paliwa byla winowajca. Na zimnym silniku jak auto potrzebuje wiecej paliwa pompa nie miala sily pompowac tyle i auto nie chcialo jechac.
Dodatkowo moja pompa nie ma tego filterka bo mechanik stwierdzil ze nie jest potrzebny....

[ Dodano: 29-04-2019, 08:11 ]
Zdaje sie ze w koncu sprawa rozwiazana.
Winowajca okazala sie pompa paliwa.
Stara niedomagala, mozliwe ze popsula sie przez piach i wode w zbiorniku.

W kazdym razie, zalozylem nowa i od 200 km nie szarpie i odpala na zimnym silniku bez problemow.

Dziekuje wiec za pomoc, temat uwazam za zamkniety.

Bzyk_R1 - 29-04-2019, 09:29

zultur, dla Ciebie zamknięty ale zaraz przyjdą następni którzy zechcą wymienić pół samochodu zamiast zrobić porządek z podstawowymi sprawami tj wlew, zbiornik, pompa, wtryskiwacze i świece. Gratki że wyleczyłeś swojego niech śmiga.
zultur - 29-04-2019, 09:35

Sorry, zle sie wyrazilem.
Moj problem jest zamkniety, mam nadzieje ze sie innym przyda i w razie potrzeby wykorzystaja temat do podobnych dyskusji.

ciuciekk - 13-01-2023, 11:35

Witam wszystkich.
Pozwolę sobie odkopać stary temat.
Mój outlander Turbo przerywa szarpie w przedziale 3500-5000rpm.
Auto po remapie 252/350. Pompa dw200 doładowanie 1.35b. Tak samo na LPG i PB. Problem nie pojawia się zawsze, czasem nie przerywa w ogóle czasem bardzo. Gdy przekroczy 5000rpm to przestaje i ciągnie do końca. Jeżeli wcisnę pedał gazu 1/2 to nic się nie dzieje auto jedzie bez szarpnięć . Wymienione świece (dedykowane ngk Japan) cewki i przewody. Co dziwne w ECU nie ma żadnych błędów.
Jakieś pomysły? Z góry dzięki za odpowiedź :wink:

zultur - 13-01-2023, 11:48

Jak pisałem, u mnie to była pompa paliwa, niby działała ale czasami się dławiła dając takie objawy jak szarpanie. Też kombinowałem z przepływomierzem, świecami, cewkami, przewodami WN, rozbierałem dolot, sprawdzałem przewody poddciśnienia - nic to nie dało.
Może więc u Ciebie podobnie, pompa paliwa niedomaga.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group