To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Przerywanie, szarpanie

m6riano - 20-11-2011, 09:54

XAWIERD napisał/a:
3000tys km

kurde to chyba latasz non stop 24/7 z prędkością 3000km/h...żeby zrobić taki przebieg w takim czasie..;-)

XAWIERD - 20-11-2011, 14:44

Bruksela na kursie
komarsnk - 20-11-2011, 15:52

XAWIERD, nie zrozumiałeś powszechnej w tej sprawie na tym forum ironii... 3000tys km to 3 miliony km :P
XAWIERD - 20-11-2011, 22:02

OK
sipex - 14-03-2012, 23:18

witam.
Przeczytałem temat ale nie znalazłem odpowiedzi na zjawisko w moim Miśku..mianowicie podczas ruszania szarpie silnikiem tak jakbyśmy ruszali pod górke na samym sprzęgle przez doslownie sekunde bo po mocniejszym wciśnięciu gazu przechodzi..na każdym innym biegu jest ok..zmieniłem świece i kable NGK nic nie pomogło..jak ruszam i wcisne mocniej gaz zanim zacznę puszczać sprzęgło rusza plynnie.

Torp12 - 14-03-2012, 23:31

sipex napisał/a:
witam.
Przeczytałem temat ale nie znalazłem odpowiedzi na zjawisko w moim Miśku..mianowicie podczas ruszania szarpie silnikiem tak jakbyśmy ruszali pod górke na samym sprzęgle przez doslownie sekunde bo po mocniejszym wciśnięciu gazu przechodzi..na każdym innym biegu jest ok..zmieniłem świece i kable NGK nic nie pomogło..jak ruszam i wcisne mocniej gaz zanim zacznę puszczać sprzęgło rusza plynnie.


Krokowy czysty?? Filtr paliwa czysty? No i jeszcze fajkocewki wymienione?

Maximus1005 - 15-03-2012, 01:10

mam takie pytanie moglby ktos wstawic zdjecie silnika i pokazac gdzie dokladnie jest silniczek krokowy bo przymierzam sie do czyszczenia a nie chcialbym odkrecic czegos innego
sipex - 15-03-2012, 01:20

Torp12, przepustnice i krokowy czysciłem na tyle ile dałem rade..fajkocewki wymienilem jedna ale na używke bo stara mi się rozleciala jakaś poklejona była w gnieździe..można je jakoś sprawdzić czy do wymiany?
Torp12 - 15-03-2012, 13:11

sipex napisał/a:
Torp12, przepustnice i krokowy czysciłem na tyle ile dałem rade..fajkocewki wymienilem jedna ale na używke bo stara mi się rozleciala jakaś poklejona była w gnieździe..można je jakoś sprawdzić czy do wymiany?


Tylko poprzez podmianke nowych / uzywanych od kogos u kogo nie przerywa...

sipex - 15-03-2012, 18:22

nie mam takiej możliwości,bede kombinował z nowymi :) dzięki za pomoc :)
m6riano - 16-03-2012, 03:07

sipex napisał/a:
bede kombinował z nowymi

chłopaku nie baw sie w żadne używki..cewki do gala kpl kosztuje ok 90zł u Mateusza z Allparts.

mackbeth - 16-03-2012, 07:53

A jak tam TPS? Ustawienie albo ogólna sprawbość? Przetarte ściezki mogą być powodem szarpania - ECU nie wie na ile jest otwarta przepustnica i inaczej dawkuje powietrze/paliwo.
sipex - 16-03-2012, 14:01

m6riano, nie nie zadnych więcej używek :P dwie sztuki?bo ja patrzałem na alledrogo i sztuka 120zł z tego co pamiętam..
bbandi - 16-03-2012, 16:49

Mam pytanie, czy jeżeli z szarpaniem występuje wycie silnika tak na 1 i 2 biegu to to wycie może byc przyczyną kabli WN czy może coś innego?.
fj_mike - 16-03-2012, 21:22

Maximus1005 napisał/a:
mam takie pytanie moglby ktos wstawic zdjecie silnika i pokazac gdzie dokladnie jest silniczek krokowy bo przymierzam sie do czyszczenia a nie chcialbym odkrecic czegos innego




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group