To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Za"Avance"owany czarny wagon w automacie ;-)

jacek11 - 25-10-2021, 15:31

Chyba lepiej kupić coś sprawdzonego.
Hugo - 26-10-2021, 08:26

Marcino, jak to nie ma, na drugim zdjęciu wyraźnie widać przesłonę. Bez odcięcia żadna soczewka nie świeci.
Jaro1974 - 26-10-2021, 09:06

Jest odcięcie, jakby nie było to bym wcale takiego nie szukał i nie interesowałbym się tym :wink:
Krzyzak - 26-10-2021, 12:26

W 100% nielegalne i możesz mieć problemy, z których cofnięcie DR to tylko najmniejszy. Jakakolwiek kolizja będzie rozpatrywana na Twoją niekorzyść, nawet gdy będziesz poszkodowany.
Marcino - 26-10-2021, 13:38

A założenie soczewki i zarówki halogenowej tez jest nielegalne?
Krzyzak - 27-10-2021, 08:05

Marcino napisał/a:
i zarówki halogenowej tez jest nielegalne?
wszystko masz opisane w necie - na kloszu masz dokładnie wybite do jakiego źródła światła jest homologowana lampa

Cytat:
A - Pozycyjne
B - Przeciwmgłowe
C - Mijania
R - Drogowe
CR - Drogowe i mijania
C/R - Drogowe albo mijania
HC - Halogenowe mijania
HR - Halogenowe drogowe
HCR - Halogenowe drogowe i mijania
HC/R - Halogenowe drogowe albo mijania
DC - Ksenonowe mijania
DR - Ksenonowe drogowe
DC/R - Bi-xenon


strzelam, że jak masz żarówkę halogenową w lampie HCR i dołożysz soczewkę, to problemu nie będzie

znak "/" powyżej oznacza, że oba źródła nie mogą działać jednocześnie

Marcino - 27-10-2021, 09:14

Krzyzak napisał/a:
strzelam, że jak masz żarówkę halogenową w lampie HCR i dołożysz soczewkę, to problemu nie będzie

To by miało sens z punktu widzenia homologacji.

sampler - 27-10-2021, 13:37

Nie do końca. Poprzez dodanie soczewki naruszasz homologacje. Po prostu masz układ który nie został homologowany przez producenta.
Jaro1974 - 19-01-2023, 07:04

Temat trochę przycichł ale tak naprawdę to nie było o czym pisać do tej pory. Ale czas to zmienić. Ostatnio musiałem podnieść przód samochodu i zauważyłem że pojawił się delikatny luz na drążkach kierowniczych więc trzeba to będzie naprawić. A jak już zrobić to się ogarnie wszystko - drążki, końcówki drążków i osłony gumowe na maglownicę bo okazało się że są już popękane. A i przy okazji zmienię przednie amory bo odnoszę wrażenie że ich skuteczność nie ma deklarowanych przez stację diagnostyczną 60%. I tak będę przód rozbierał to jedna robota będzie. A tak poza tym bolid łyka kilometry jak wściekły.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group